|
کدخبر: 313557

ویژگی های پارچه وال خامه دوزی و هر چه باید در مورد آن بدانید

اگر برای بهار و تابستان به دنبال پارچه متفاوت و خنک هستید، پارچه وال خامه دوزی می تواند برای شما مناسب باشد. قیمت پارچه وال خامه دوزی در مقایسه با دوام و ظاهر جذابی که دارد، بسیار مقرون بصرفه است. این پارچه می تواند انتخابی فوق العاده برای دوخت لباس کودک نیز محسوب شود.

پارچه وال به قدری قدمت دارد که احتمالا همکنون یک لباس با این پارچه در کمد خود دارید. در واقع این پارچه بی نظیر و پرطرفدار سالهاست که جایگاه ویژه ای در میان پارچه های خنک و سبک تابستانی دارد. افراد زیادی از این پارچه برای استفاده روزمره خود و حتی فرزندانشان استفاده می کنند. هرچند پارچه وال به عنوان یک پارچه تابستانی شناخته می شود اما استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد. به خصوص مدل های طرحدار و جدید آن که با عنون پارچه وال خامه دوزی در بازار موجود است. زیبایی این پارچه علاوه بر لطافت و کاربردهای متنوع پارچه وال ساده، پارچه وال خامه دوزی را به پارچه ای بی رقیب تبدیل کرده است. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های پارچه وال خامه دوزی بپردازیم.

اگر برای بهار و تابستان به دنبال پارچه متفاوت و خنک هستید، پارچه وال خامه دوزی می تواند برای شما مناسب باشد. قیمت پارچه وال خامه دوزی در مقایسه با دوام و ظاهر جذابی که دارد، بسیار مقرون بصرفه است. این پارچه می تواند انتخابی فوق العاده برای دوخت لباس کودک نیز محسوب شود. آشنایی با ویژگی های پارچه وال خامه دوزی به شما کمک می کند بتوانید بهترین مدل های ممکن را انتخاب نمایید. اگر در مورد قیمت پارچه وال خامه دوزی نیز ابهام یا سوالی دارید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

آشنایی با پارچه وال خامه دوزی

قیمت پارچه وال خامه دوزی

پارچه وال ساده بسیار سبک و نازک است. در تولید این پارچه از الیاف پنبه طبیعی استفاده می شود و تراکم تار و پود آن نیز بالا است. به همین دلیل لطافتی بی نظیر دارد. مضاف بر این، این الیاف و نوع بافت در جذب رطوبت بیشتر نیز کاملا موثر است. در تولید پارچه وال خامه دوزی، برای زمینه آن از وال ساده استفاده می شود. روی سطح این پارچه نیز خامه دوزی هایی به صورتی دستی یا ماشینی انجام می شود. به طور معمول برای دوخت این خامه دوزی ها از ماشین های پیشرفته کامپیوتری استفاده می شود. جنس الیاف به کار رفته برای خامه دوزی نیز معمولا الیاف پنبه ای یا پلی استر است. الیاف پنبه ای کاملا مطابق با جنس زمینه پارچه هستند و دوام بسیاری بالایی دارند. همین نکته می تواند به میزان زیادی بر قیمت پارچه وال خامه دوزی تاثیر بگذارد.

در هنگام لمس این پارچه، شما لطافت پارچه زمینه و برجستگی های خامه دوزی را حس خواهید کرد. ایستایی این پارچه نیز کاملا متوسط است و می توانید از آن برای دوخت لباس های مختلفی استفاده نمایید. البته رنگ های روشن این پارچه ممکن است اندکی بدن نما باشد. برای حل این مشکل می توانید از پارچه وال ساده به عنوان آستر استفاده نمایید. در ادامه این مطلب بیشتر با ویژگی های پارچه وال خامه دوزی و کاربردهای آن آشنا خواهید شد. اگر قیمت پارچه وال خامه دوزی می تواند معیار تعیین کننده ای برای خرید شما باشد، به این مورد نیز خواهیم پرداخت. برای خرید پارچه وال سوزن دوزی کلیک کنید.

پارچه وال خامه دوزی چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد وال خامه دوزی

به طور مشخص، پارچه وال خامه دوزی یک پارچه زیبا و شیک مناسب فصل بهار و تابستان است. یکی از بیشترین کاربردهای این پارچه در طراحی و دوخت مانتوهای بهاره است. اگر برای عید یا روزهای گرم تابستان به دنبال پارچه مانتویی سبک و زیبا هستید، این پارچه می تواند برای شما بهترین انتخاب ممکن باشد. اگر به شومیزهای زنانه علاقه دارید، یک شومیز با پارچه وال خامه دوزی نیز می تواند آیتم ثابت استایل شما باشد. اگر برای منزل به دنبال پیراهن یا دامنی راحت و زیبا هستید، همچنان می توانید روی این پارچه دوست داشتنی حساب کنید. برای سفرهایی که در فصل گرم دارید نیز پارچه وال خامه دوزی می تواند گزینه ای عالی برای دوخت پیراهن ساحلی باشد. با اندکی خلاقیت، این پارچه برای دوخت پیراهن های مهمانی کژوال نیز کاملا مناسب است. برای خرید پارچه وال سوزن دوزی کلیک کنید

با ویژگی های پارچه وال خامه دوزی آشنا شوید

همانطور که قبلا اشاره شد، ویژگی های پارچه وال خامه دوزی آن را تبدیل به پارچه ای بی رقیب برای فصل گرما کرده است. در ادامه قصد داریم با جزئیات بیشتری به بررسی ویژگی های پارچه وال خامه دوزی بپردازیم. فراموش نکنید، می توانید به راحتی برای خرید پارچه وال سوزن دوزی کلیک کنید.

پارچه وال خامه دوزی و تنوع بی نظیر در طرح و رنگ

خرید پارچه وال سوزن دوزی

یکی از ویژگی های پارچه وال خامه دوزی، تنوع فوق العاده آن در طرح و رنگ است. کامل ترین رنگبندی ممکن در میان پارچه های تابستانی نخی را می توانید در این پارچه ببینید. طراحی خامه دوزی های سطح پارچه نیز بسیار گسترده و متنوع است. اگر به پارچه های ساده و متفاوت علاقه دارید، این پارچه می تواند برای شما بهترین انتخاب ممکن باشد. می توانید از این پارچه به عنوان خرجکار نیز استفاده نمایید.

خنک با جذب رطوبت بالا

یکی از مهترین ویژگی هایی که در هنگام خرید لباس بهاره یا تابستانی باید در نظر داشته باشید، تنفس پذیری آن است. برای اینکه تا حد ممکن احساس گرما نکنید، جنس و فرم بافت پارچه لباس شما باید به گونه ای باشد که هوا را از درون خود عبور دهد. یکی از مهمترین ویژگی های پارچه وال خامه دوزی، تنفس پذیری بالای آن است. الیاف طبیعی به کار رفته در بافت آن باعث می شود هرگونه رطوبتی به آسانی جذب و به سرعت خشک شود. این الیاف طبیعی پارچه ای ضد حساسیت برای شما ساخته است. می توانید از این پارچه برای دوخت لباس کودک بهره ببرید.

وزن اندک و دوام بسیار بالا

پارچه های دارای الیاف طبیعی، معمولا دوام بسیار بالایی دارند. اگر به درستی از آنها مراقبت کنید و از شوینده های مخصوص و ملایم استفاده کنید، خواهید دید تا مدت ها کیفیت رنگ و بافت این پارچه حفظ می شود. این ویژگی نیز یکی از جذاب ترین ویژگی های پارچه وال خامه دوزی است. وزن سبک و نگهداری آسان باعث شده این پارچه اولین انتخاب برای دوخت مانتو و پیراهن های خانگی در فصول گرم باشد. برای خرید پارچه وال سوزن دوزی کلیک کنید.

قیمت مناسب پارچه وال خامه دوزی

در مقایسه با بسیاری از پارچه های دارای الیاف طبیعی، قیمت پارچه وال خامه دوزی بسیار مناسب است. شما می توانید از این پارچه برای دوخت لباس های مختلفی استفاده نمایید. کیفیت و دوام آن نیز باعث می شود تا سالها یک لباس زیبا با ظاهری جذاب داشته باشید. در نتیجه خرید این پارچه می تواند نوعی سرمایه گذاری برای داشتن یک لباس شیک و باکیفیت محسوب شود. برای خرید پارچه وال سوزن دوزی با بهترین قیمت کلیک کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها