|
کدخبر: 129345

سکه ارزان شد + آخرین قیمت

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت سکه نسبت به دیروز حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد و امروز با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

اقتصاد سکه ارزان شد + آخرین قیمت

با کاهش قیمت دلار و رسیدن آن به کانال ۳۰ هزار تومان قیمت سکه و طلا ارزان شد. طبق آخرین گزارش‌ها، قیمت دلار فردایی به ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده؛ با این حال دلار نقدی در بازار ارز ۳۱۳۴۰ تومان قیمت خورده است.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت سکه نسبت به دیروز حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد و امروز با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۵۷ هزار تومانی به قیمت یک میلیون و ۳۸۳ هزار تومان رسید.

همچنین امروز نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش با قیمت هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه با افت ۲۵۰ هزار تومانی نیز با قیمت پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی با کاهش ۱۵۰ هزار تومان با قیمت دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شده است.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    خدایی هم هست .بی شرفا

  • ناشناس ارسالی در

    ارزان شد،، گران شد این که کشور نیست شبیح به سیرک هست ،، مردم بدبخت به چه بلایی در کشور اسلامی گرفتار شدند

  • علیرضا ارسالی در

    زیاد این حرفها را جدی نگیرید اینجا ایران است شاید فردا 17 میلیون بشود مملکت را ب ه جنگل تبدیل کرده اند که البته در جنگل ه م چنین قانونی نیست مگر رهبری نفرمودند کا ری کنید که هر روز نرخها تغییر نشود حسن آ قا کی میخواهی به حرف رهبری گوش کنی دلار 32000 تومان خجالت بکش !!!!!!که نمیکشی شر م آور است نمیتوانی خودتو بکش کنار کسی بی اد که اوضاع را درست کند 30 در صد مشکل کش ور نتیجه تحریم 70 درصدش نتیجه بی عرضگی ح ضرات است که جز شعار کاری انجام نمیدهند

  • ناشناس ارسالی در

    پس رئیس جمهور برای(حقوق،مزایا،انواع امتی از وهزینه های خودیها،کارکنان،مسئولین مفت خور ونجومی بگیرش)از رهبر وصندوق ذخیره ار زی وبیت المال پول گرفته تاخبرخوش و جشن ر فع تحریمهای نظامی را زوری بگیرد!تادلار و طلا کمی پائین بیایدوصندوق ذخیره ارزی خال ی راخالیترکند،بعددوباره ازکجا میخواهد بی آورد برای مفتخورها یا اگر زلزله،سیل،جنگ و....پیش آمد چکار میخواهد بکند!ونیخواهدب ا چه میزان بدهی دولت را به دولت بعدی تحو یل بدهد!؟

  • چوپان دروغ گو ارسالی در


    ای غافله سالار کجایی ک ببینی دزدا ن همگی همره این غافله هستن .
    این م ردم گناه کردن ک اعتماد کردن 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤪🤔🤔🤔🤪🤔 🤔🤔

  • محسن از مشهد ارسالی در

    هروقت سکه شد ۷۰۰ هزار تومن ارزون شده وگرنه اگر یک میلیون تومن هم شد بازم ننگ بر روحانی و مرگ بر هرچی افسادطلب و مرگ بر خاتمی

  • Taha1371 ارسالی در

    خجالت هم خوب چیزی هستش سکه ارزانشده انگا ر شده 6 میلیون با این خبرها و جو سازی هی چ سودی نخواهید برد این بازی ارزان شدن بر ای شیره مالی هستش بعد از انتخابات ببینم این خبر رو باز می نویسید یا خیر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها