|
کدخبر: 323582

قیمت گوشی / قیمت موبایل سامسونگ / بازار موبایل

بهترین گوشی‌های پرچمدار ماه مشخص شدند + عکس

وان‌پلاس Ace ۳V در صدر فهرست گوشی‌های قاتل پرچمدار قرار دارد، در حالی که ایسوس ROG Phone ۸ Pro در فهرست پرچمداران قرار دارد.

اقتصاد بهترین گوشی‌های پرچمدار ماه مشخص شدند + عکس

در پایان هر ماه میلادی، سایت آنتوتو لیستی از بهترین گوشی‌های آن ماه را منتشر می‌کند. در ماه فوریه ۲۰۲۴، گوشی ردمی K۷۰E از شرکت شیائومی در رده برتر گوشی‌های قاتل پرچمدار قرار داشت.

حالا در فهرست به‌روزشده ماه مارس، وان‌پلاس Ace ۳V جایگاه اول را تصاحب کرده است. همچنین در لیست گوشی‌های پرچمدار، گوشی ایسوس ROG Phone ۸ Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در رتبه اول قرار دارد.

براساس گزارش سایت آنتوتو، در ماه گذشته میلادی، وان‌پلاس Ace ۳V رتبه اول گوشی‌های قاتل پرچمدار را به خود اختصاص داده است. پیش‌ازاین در این رده‌بندی، ردمی K۷۰E با پردازنده دایمنسیتی ۸۳۰۰ برای چند ماه صدرنشین بود. ردمی K۷۰E اکنون با ۱,۳۹۱,۱۲۵ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد؛ درحالی‌که وان‌پلاس Ace ۳V با ۱,۴۶۶,۷۲۸ امتیاز جایگاه اول را به‌دست آورده است.

گوشی وان‌پلاس Ace ۳V با تراشه جدید اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ عرضه می‌شود که همان معماری پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را دارد. کوالکام ادعا کرده است که این پردازنده جدید در بخش CPU حدود ۱۵ درصد و در بخش پردازشگر گرافیکی ۴۵ درصد عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، در رتبه سوم ریلمی GT Neo ۵ SE را می‌بینیم که از تراشه نسل قبلی، یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید ۱۰ گوشی برتر قاتل پرچمدار و پردازنده آن‌ها را ببینید:

گوشی-پرچمدار-1

    وان‌پلاس Ace ۳V با پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳

    ردمی K۷۰E با پردازنده دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا

    ریلمی GT Neo ۵ SE با پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲

    ردمی نوت ۱۲ توربو با پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲

    اوپو Reno۱۱ ۵G با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰۰

    iQOO نئو ۷ SE با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰۰

    iQOO Z۸ با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰۰

    ردمی نوت ۱۲T پرو با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا

    وان‌پلاس Ace Racing Edition با پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس

    آنر ۱۰۰ با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳

گوشی-پرچمدار

گوشی‌های پرچمدار برتر ماه مارس ۲۰۲۴ در بنچمارک آنتوتو

در لیست گوشی‌های پرچمدار، ایسوس ROG Phone ۸ Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با میانگین امتیاز ۲,۱۴۱,۴۴۸ صدرنشین ماه مارس بوده است. پس از آن اوپو فایند X۷ با پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰۰ و میانگین امتیاز ۲,۱۳۸,۱۱۹ قرار دارد. در جایگاه سوم نیز iQOO ۱۲ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را می‌بینیم که میانگین امتیاز ۲,۱۱۰,۵۹۵ را به‌دست آورده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها