|
کدخبر: 325324

پیش بینی قیمت سولانا / کاربران اتریوم منتظر خبرهای خوب باشند

رکوردشکنی بیت کوین در ماه مارس و تثبیت قیمت از آن زمان نشان می‌دهد که فروشندگان بیت کوین هیچ عجله‌ای برای سیو سود و خروج از بازار ندارند. آنها باور دارند که قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به دنباله افزایش یابد.

اقتصاد پیش بینی قیمت سولانا / کاربران اتریوم منتظر خبرهای خوب باشند

 براساس داده‌های آنچین، فعالیت آدرس‌هایی که حاوی ۱۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ بیت کوین هستند، از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون افزایش یافته است. در این بازه زمانی، این سرمایه‌گذاران توانسته‌اند ۲۶۶٬۰۰۰ بیت کوین بیشتر را خریداری کنند.

علاوه بر نهنگ‌ها، سرمایه‌گذاران دیگری نیز از خرید بیت کوین در این روزها بهره‌مند هستند. راه‌اندازی ETFهای اسپات بیت کوین در ماه‌های گذشته باعث شده است که تعداد زیادی سرمایه‌گذار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. اگرچه برخی سرمایه از این صندوق‌ها برداشت شده است، اما اریک بالکونس، یک تحلیلگر بلومبرگ، اعلام کرده است که دو شرکت مشاور مالی آمریکایی به تازگی هرکدام ۲۰ میلیون دلار در صندوق FBTC شرکت فیدلیتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این اتفاق ممکن است در راه باز شدن برای سایر شرکت‌های بزرگ نیز تأثیرگذار باشد.

جدول-بیت-کوین

اگرچه تحلیلگران در درازمدت به بیت کوین امید زیادی دارند، روند کوتاه‌مدت تاحدودی نامشخص به نظر می‌رسد. شرکت فیدلیتی معتقد است بیت کوین در حال حاضر در بهای منصفانه خود قرار گرفته و دیگر «ارزان» محسوب نمی‌شود. علاوه بر این، این شرکت چشم‌انداز خود در مورد بیت کوین در میان‌مدت را از «مثبت» به «خنثی» تغییر داده است. به گفته کریس کویپر (Chris Kuiper)، مدیر بخش تحقیقات فیدلیتی، بیت کوین در نیمه چرخه خود قرار گرفته و از نظر تاریخی، در نیمه دوم همواره عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.

یک قانون نانوشته در بازار کریپتو برقرار است: بیت کوین صعود می‌کند و آلت کوین‌ها دنباله روی آن خواهند بود. در روزهای اخیر با اصلاح قیمت بیت کوین و روند راکد کلی آن، بخش زیادی از آلت کوین‌ها نیز عملا بی‌حرکت مانده‌اند. به همین خاطر در این مطلب تصمیم داریم تا تحلیل تکنیکال اتریوم، BNB و سولانا را بررسی کنیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم

قیمت اتریوم روز گذشته تلاش کرد تا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲۳۷ دلار) بالاتر برود، با این حال، سایه بلند روی کندل ۱ روزه نشان می‌دهد فشار فروش خرس‌ها از این اتفاق جلوگیری کرده است.

نمودار-بیت-کوین

در صورتی که قیمت همچنان زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود باقی بماند، اتریوم می‌تواند به زیر ۳۰۵۶ دلار سقوط کند. در صورت تحقق این مهم، ممکن است حمایت کلیدی ۲۸۵۲ دلاری دوباره آزمایش شود. این حمایت برای تعیین روند اتریوم بسیار حائز اهمیت است و اگر از دست برود می‌تواند مسیر را برای کاهش بیشتر تا ۲۷۰۰ دلار هموار کند.

در سمت دیگر، اگر قیمت اتریوم از سطوح فعلی یا در در حوالی ۳۰۵۶ دلار افزایش یابد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، می‌توان گفت فشار فروش کاهش یافته است. چنین اتفاقی می‌تواند اتریوم را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در حوالی ۳۴۶۶ دلار و سپس ۳۶۷۹ دلار برساند.

تحلیل تکنیکال BNB

قیمت BNB از ماه مارس تاکنون در محدوده ۴۹۵ تا ۶۳۵ دلاری در نوسان بوده و در روزهای اخیر تلاش کرده تا به آستانه بالای این محدوده حمله کند. انتظار داریم در این سطح با مقاومت گسترده فروشندگان روبه‌رو شویم.

اگر قیمت پس از آزمایش مقاومت ۶۳۵ دلاری به شدت کاهش یابد، می‌توان انتظار داشت نوسان در داخل محدوده مذکور برای مدت بیشتری ادامه داشته باشد. در این سناریو قیمت BNB می‌تواند تا میانگین‌های متحرک خود و سپس ۴۹۵ دلار اصلاح شود.

نمودار-نوسانی-بیت-کوین

در صورتی که خریداران قیمت را از ۶۳۵ دلار فراتر ببرند، کفه ترازو به سمت آنها متمایل خواهد شد. در این سناریو قیمت BNB می‌تواند ابتدا تا ۶۹۲ دلار و سپس ۷۷۵ دلار صعود کند.

تحلیل تکنیکال سولانا

قیمت سولانا روز گذشته تا مقاومت سربار ۱۶۲ دلاری افزایش یافت، با این حال، فشار فروش خرس‌ها دوباره قیمت را کاهش داد.

در صورت فاصله گرفتن قیمت از مقاومت ۱۶۲ دلاری، قیمت سولانا می‌تواند برای مدت بیشتری بین ۱۶۲ تا ۱۲۶ دلار نوسان کند. در سمت مقابل، اگر قیمت به بالای ۱۶۲ دلار برسد، می‌توان گفت اصلاح به پایان خود رسیده است. در این سناریو سولانا می‌تواند تا ۲۰۵ دلار صعود کند.

نمودار-سولانا

شایان ذکر است اگر قیمت به زیر ۱۲۶ دلار برسد، احتمالا روند نزولی جدیدی تا ۱۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها