|
کدخبر: 325612

اختصاصی گسترش نیوز

قیمت های سر به فلک کشیده چرخ های خیاطی / در پشت پرده آگهی های اینترنتی چه میگذرد؟

چرخ‌های خیاطی قدیمی، دوباره در سایت ها و فروشگاه های آنلاین ظاهر شده‌اند، این‌بار با قیمت‌های میلیونی. اما چرا باید این چرخ ها اینقدر گران باشند ؟

اقتصاد قیمت های سر به فلک کشیده چرخ های خیاطی / در پشت پرده آگهی های اینترنتی چه میگذرد؟

چرخ خیاطی‌های قدیمی یکی از ابزارهای مهم و حیاتی در صنعت دوخت و خیاطی بودند که از قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم استفاده می‌شدند. این چرخ‌ها دارای طراحی ساده اما کارآمد بودند و به خیاطان کمک می‌کردند تا با سرعت بیشتر و با دقت بیشتر لباس‌ها را دوخته و تکمیل کنند.

اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود ماشین‌های خیاطی صنعتی، استفاده از چرخ خیاطی‌های قدیمی کاهش یافت و به تدریج از مد رفت. اما امروزه، با علاقه‌مندی به آثار هنری و سنتی، چرخ خیاطی‌های قدیمی به عنوان یک نمونه از تاریخ صنعت دوخت جذابیت خاص خود را دارند.

با توجه به این تقاضا، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و بازارهای الکترونیکی این روزها چرخ خیاطی‌های قدیمی را به فروش می‌رسانند. 

در سال های گذشته آگهی هایی در مورد چرخ خیاطی های قدیمی در سایت های اینترنتی مختلف به چشم می خورد. امروزه نیز در برخی سایت ها  این آگهی های عجیب را میتوان مشاهده کرد. 

قیمت این چرخ خیاطی ها نسبت به چرخ خیاطی های به روز و پیشرفته ، تفاوت چند میلیونی دارند. به طوری که مخاطب را دچار حیرت میکنند. این چرخ های خیاطی نه به عنوان عتیقه بلکه به عنوان کالای مصرفی به فروش میرسند و نکته ی حائز اهمیت این است که این چرخ خیاطی های قدیمی ، هیچ نامی در آگهی ها ندارند. 

چرخ خیاطی های پیشرفته امروزی نیز در فروشگاه های اینترنتی ، بسته به کیفیت و کارایی هایی که دارند ، طیف متفاوتی از قیمت ها را شامل میشوند. 

در جدول زیر ، به ترتیب قیمت چرخ های قدیمی وهمچنین قیمت چرخ های پیشرفته و امروزی تر را میتوان مشاهده کرد: 

      چرخ خیاطی خیلی قدیمی                ۳۷/۰۰۰/۰۰۰تومان                          
      چرخ خیاطی قدیمی جوکی              ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
     چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۵۸                         ۲۵/۳۰۰/۰۰۰ تومان
   چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۸A              ۲۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  چرخ خیاطی کاچیران مدل ۱۱۵۹D               ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها