|
کدخبر: 325740

تداوم وعده های رئیس جمهور به کارگران / رئیسی مشکل مسکن را برطرف خواهد کرد؟

در جلسه امروز (سه‌شنبه)، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، به مسائل و چالش‌های مربوط به کارگران اشاره کرده و وعده حل این مشکلات را به آنان داده است.

اقتصاد

در جلسه امروز (روز سه شنبه) که مصادف با روز کارگر میباشد؛ رئیس جمهور این گونه سخنرانی کرد: بنای دولت این است که مشکل مسکن را اول به مدد الهی و سپس با بهره گیری از امکاناتی که در کشور وجود دارد ، برطرف کنیم.

وی در این باره افزود که یکی از امکاناتی که در کشور هست و باید بابت آن شاکر خداوند متعال باشیم ، زمین است. 

رئیسی خاطر نشان کرد که ممکن است ما در مراکز استان ها علی الخصوص تهران ، زمینی برای واگذاری نداشته باشیم اما در پیرامون شهرها امکانات زیادی در این زمینه وجود دارد ؛ که باید با تلاش و همت ملت ایران بتوانیم از این اراضی بهره مند شویم. 

بله درست است که ما در مراکز استان های کشور مشکل جدی درباره ی مشکل مسکن داریم اما در حومه های شهرها و استان ها ، میتوان این واگذاری اراضی را به انجام رسانید.

رئیس جمهور در پایان سخنرانی خود افزود که : من از همه ی مدیران شرکت ها و کارخانجات و کارگاه ها میخواهم که همت کنند تا تعاونی های مسکن در همه ی حوزه های کارگری فعالیت کنند. وی خاطر نشان کرد که وزارت راه و شهرسازی هم کاملا آمادگی دارد ؛ هم برای واگذاری مسکن و هم در زمینه ی تسهیلات.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها