|
کدخبر: 325999

اختصاصی گسترش نیوز

خبر بد برای نقاش ها / قیمت پایه بوم نقاشی سرسام آور شد + جدول قیمت

در این گزارش می توانید قیمت گران ترین پایه بوم نقاشی و همچنین ارزان ترین آن را مشاهده کنید.

اقتصاد خبر بد برای نقاش ها / قیمت پایه بوم نقاشی سرسام آور شد + جدول قیمت

پایه بوم نقاشی به عنوان یکی از عناصر مهم در هنر نقاشی، به عنوان پایه‌ای که اثر نقاشی بر روی آن ایجاد می‌شود، مورد توجه قرار می‌گیرد. این پایه معمولاً یک سطح صاف و مناسب برای تصویربرداری است که نقاش بتواند روی آن به راحتی کار کند. پایه بوم می‌تواند از انواع مختلف مواد ساخته شود، از جمله چوب، کاغذ، برگ، مقوا و غیره.

استفاده از پایه بوم مناسب و با کیفیت می‌تواند به نقاش کمک کند تا نقاشی‌اش با دقت بیشتری انجام شود و کارهایش با پایداری بیشتری ذخیره شود. اهمیت انتخاب درست پایه بوم برای انجام یک نقاشی زیبا و متمایز از سایر آثار است.

اما نکته ی حائز اهمیت این است که خرید این بوم های نقاشی برای دوستداران هنر بسیار هزینه بردار است. چرا که در فروشگاه های اینترنتی و آنلاین، این پایه بوم ها با نوسان قیمت شدیدی به فروش میرسند و هنرمند باید کیفیت را قربانی قیمت این کالا کند.

 این نوسان قیمت پایه بوم نقاشی در سایت‌های اینترنتی، ممکن است به عوامل گوناگونی بستگی داشته باشد. این نوسانات ممکن است ناشی از تقاضا و عرضه متغیر باشند، به عوامل اقتصادی مشترک و یا اختلاف نظرها در مورد ارزش اثرات هنری بستگی داشته باشند.

البته باید در نظر داشت که این نوسان قیمت، هنرمند را در انتخاب و خرید کالای مورد نیاز خود، به شدت دچار حیرت و سردرگمی خواهد کرد.

چرا که در هنر نقاشی استفاده از مواد باکیفیت مستقیما بر کیفیت اثر هنری تاثیرگذار است و هنرمند ناچار است که یا کیفیت را برگزیند و یا قیمت را.

ولی جای سوال است که چرا باید این میزان تفاوت قیمت میان انواع این محصول حاکم باشد؟

در جدول زیر میتوان این تفاوت قیمت ها را شاهد بود: (از گران ترین تا ارزان ترین قیمت ها)

      سه پایه پارس بوم

       مدل Winch - C

   ۶/۰۰۰/۰۰۰تومان

     سه پایه پارس بوم

  مدل  Winch - Non C

  ۵/۷۰۰/۰۰۰تومان     

  سه پایه بوم ایده مان           مدل DO1

  ۱/۸۲۵/۰۰۰ تومان

  سه پایه پارس بوم    

         مدل D-C

   ۳۴۰/۰۰۰ تومان

    سه پایه پارس بوم

     مدل D-Non C

   ۳۰۰/۰۰۰ تومان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها