|
کدخبر: 327037

رشد فروشندگان ارز در بازار / قیمت دلار سقوط می کند؟

در بازار معاملات امروز ایران، نرخ ارز به این شرح است.قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴،۸۶۸ تومان رسید.همچنین، نرخ حواله دلار به ۴۱،۸۹۴ تومان افزایش یافت.

اقتصاد رشد فروشندگان ارز در بازار / قیمت دلار سقوط می کند؟

در معاملات امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار مبادله ارز و طلای ایران، نرخ هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴۴,۸۶۸ تومان معامله شد. همچنین، نرخ حواله دلار نیز به قیمت ۴۱,۸۹۴ تومان ثبت گردید. بنابراین، قیمت دلار در این بازار طی روز کاری امروز بدون تغییر قابل توجه نسبت به گذشته باقی مانده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۸ هزار و ۸۰۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۵ هزار و ۵۶۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۲۱۷ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۴۰۷ تومان است.

بروزرسانی: یک‌‌شنبه 30 اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44هزار و 868

قیمت دلار (حواله)

41هزار و 894

قیمت یورو (اسکناس)

48هزار و 805

قیمت یورو (حواله)

45هزار و 569

قیمت درهم (اسکناس)

12هزار و 217

قیمت درهم (حواله)

11هزار و 407

دلار وارد کانال جدید شد

نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز (شنبه) نسبت به هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرد و به کانال ۵۷ هزار تومان رسید.

طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم گزارش (ساعت ۱۴ روز شنبه) دلار با قیمت ۵۸ هزار تومان برای فروش و با نرخ ۵۷ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو در این بازار با مبلغ ۶۳ هزار تومان به فروش رسید و با مبلغ ۶۲ هزار تومان خریداری شد.

دلار شنبه، در ابتدای هفته و در قیاس با ابتدای هفته گذشته کاهش قیمت ۵۰۰۰ تومانی را شاهد است و طبق گفته بیشتر فروشندگان احتمال تداوم کاهش ارز تا پایان هفته همچنان بالا است.

براساس مشاهده میدانی وضعیت بازار نسبت به هفته گذشته شلوغ‌تر بود که به دلیل مراجعه افراد برای فروش ارز خود به علت تداوم روند کاهشی ارز در هفته های گذشته است.

گفتنی است؛ ارز در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار و ۸۶۰ تومان، برای اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۷۶۴ تومان و برای اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۲۱۷ تومان به فروش رسید.

همچنین حواله دلار با مبلغ ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۵ هزار و ۳۲۰ تومان و حواله درهم امارات با نرخ ۱۱ هزار و ۴۰۷ تومان عرضه شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها