|
کدخبر: 239172

بازار ارز و طلا فرو ریخت

بازار ارز و طلا امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ شاهد کاهش قیمت دلار ، قیمت سکه و قیمت درهم بود.

بانک و بیمه بازار ارز و طلا فرو ریخت

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ارز تهران در ادامه روند کاهشی روز های گذشته پایین رفت. این اسکناس آمریکایی امروز بر روی ۲۷ هزار و ۵۲۰ تومان قرار گرفت که نسبت به عصر روز گذشته کاهش ۲۷۰ تومانی را نشان می دهد. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد. دلار در این بازار با ۲۵ هزار و ۵۸ تومان معامله شد.

قیمت درهم مرز حساس ۷ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست داد

قیمت درهم در بازار امروز با کاهش ۷۰ تومانی نسبت به عصر روز گذشته مرز حساس ۷ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست داد. قیمت درهم امروز با ۷ هزار و ۴۸۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۷ هزارو ۴۷۴ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود.

قیمت سکه و طلا پایین رفت

بازار جهانی طلا امروز شاهد افت ۱ دلاری قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی امروز بر روی ۱۸۰۳ دلار بود.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه امروز نزولی بود. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۹ هزار و ۷۰۰ تومان عقب نشینی کرد و بر روی ۱ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه هم امروز با ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان ارزان شده بود. با احتساب قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۴.۲۶ درصد بود.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها