|
کدخبر: 276775

جدیدترین قیمت دلار در بازار ( ۲۷ مهرماه )

دلار امروز در بازار آزاد با نرخ ۳۲،۹۴۹ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته با کاهش ۰.۶۴ درصدی همراه است.

بانک و بیمه جدیدترین قیمت دلار در بازار ( ۲۷ مهرماه )

امروز - چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۶۴ درصدی به ۳۲،۹۴۹ (سی و دو نهصد و چهل و نه ) تومان رسید. روز قبل دلار در بازار آزاد مانند ۲ روز پیش با کاهش نرخ روبه‌رو شد، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۳۲، ۸۶۰ (سی و دو هزار و هشتصد و شصت ) تومان رسیده بود، .

تغییرات دلار در بازار

دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۲۸، ۹۲۳ تومان نرخ‌گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۰ تومان افزایش، ۲۸، ۷۸۰ تومان نرخ‌گذاری شد. دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۸، ۹۲۳ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۸ تومان کاهش، ۲۳، ۷۶۹ تومان نرخ‌گذاری شد.

عملکرد دلار را طی شش ماه اخیر می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

عملکرد-دلار

پیش‌بینی نرخ ارز در هفته آینده

در صورتی که نرخ دلار نتواند بالای محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان باقی بماند، این ارز ممکن است به سوی حمایت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت خواهد کرد.

بازارساز برای اینکه بتواند انتظارات افزایشی را در کوتاه مدت مدیریت کند، نیاز دارد که از محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومانی با دقت حفاظت کند، چرا که از نگاه تحلیل گران فنی در صورت عبور دلار از محدوه یاد شده، تقاضای بیشتری وارد بازار خواهد شد.

با این حال، بخش دیگری از معامله گران باور دارند تا زمان برقراری آرامش در داخل کشور و بهبود انتظارات درباره آینده برجام، بازارساز کار دشواری برای مدیریت دلار دارد و حداقل به دلیل کاهش تعداد فروشندگان‌، بازارساز ناچار خواهد بود که ارز بیشتری را به بازار تزریق کند.

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها