|
کدخبر: 129909

سرقت ۵ میلیاردی از زن ایرانی-اسپانیایی

صاحبخانه به مهمانی یک ترنس رفته بود

حوادث رکنا: زن ایرانی و اسپانیایی که در خانه ترنس ایرانی میهمان بود خانه اش هدف سرقت ۵ میلیاردی قرار گرفت.

حوادث صاحبخانه به مهمانی یک ترنس رفته بود

چندی قبل زن ایرانی مقیم اسپانیا پا در دادسرای ناحیه ۳۴ گذاشت و از ماجرای سرقت ۵ میلیاردی خانه اش خبر داد.

این زن که ستاره نام دارد پیش روی قاضی پرونده اش گفت: ۷ سال قبل از طریق یکی از دوستانم با یک ترنس که عمل تغییر جنسیت داده و یک خانم شده بود آشنا شدم و در این سالها با فرنوش رفت و آمد داشتیم و دوستی ما صمیمی شده و به خانه همدیگر می رفتیم.

وی افزود: چندی قبل فرنوش در خانه اش یک میهمانی گرفته بود و من نیز به این میهمانی دعوت شده بودم، ساعت ۳ بامداد سه شنبه بود که در خانه فرنوش احساس سر درد عجیبی کردم که از فرنوش خواستم یک قرص مسکن به من بدهم که فرنوش یک قرص به من داد که بعد از خوردن آن به خواب رفتم و فکر کنم قرص بیهوشی بود.

زن جوان ادامه داد: ساعت ۱۱ شب سه شنبه بود که به هوش آمد و دیدم فرنوش تازه از بیرون به خانه بازگشته که از او پرسیدم کجا بودی که ادعا کرد به دنبال خرید قرص رفتم بودم که وقتی پیگیر قرص ها شدم عنوان کرد که قرص ها پیدا نکرده است و با اصرارهایش مرا ۲ روز دیگر در خانه اش نگه داشت و میهمانی و دورهمی ها ادامه داشت.

سرقت ۵ میلیارد تومانی

ستاره گفت: بعد از ۳ روز به خانه خودم رفتم و یک هفته بعد وقتی به سراغ گاوصندوق رفتم دیدم ۲ کیلو طلا، ارز، جواهرات و ساعت های گرانقیمت به سرقت رفته است و این در حالی بود که کلید گاوصندوق دستم خودم بود و نه در ورودی خانه تخریب شده بود نه در گاوصندوق، احتمال می دهم در آن مدت زمانی که بیهوش بودم فرنوش کلید گاوصندوق و خانه را برداشته دست به این سرقت ۵ میلیارد تومانی زده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی مدرسی از شعبه ۴ دادیاری برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در گام نخست کارآگاهان به محل سرقت رفته و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که یکی از همسایه در زمانیکه ستاره در خانه نبوده، فرنوش را در ساختمان مشاهده کرده است.

بنا بر این گزارش، قاضی مدرسی در این مرحله با توجه به سرنخ های به دست آمده دستور بازداشت فرنوش را صادر کرد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد

منبع: رکنا

ارسال نظر