|
کدخبر: 322280

با دلایل پرطرفدار بودن ژل های شستشوی نوتروژینا بین خانم ها بیشتر آشنا شوید

سلامت با دلایل پرطرفدار بودن ژل های شستشوی نوتروژینا بین خانم ها بیشتر آشنا شوید

ژل شست‌وشوی نوتروژینا، یکی از محصولات مراقبت پوست پرفروش و پرطرفدار بین خانم‌هاست که احتمالاً آن را با رنگ‌های آبی، زرد، سبز و نارنجی می‌شناسید. این شوینده صورت، با فرمولاسیون بر پایه ژل ساخته شده است و در مقایسه با سایر محصولات مراقبت پوست معمولی بافت و وزن بسیار سبک‌تری دارد. در نتیجه، پس از استفاده از آن‌ها هیچ احساس سنگینی روی پوست صورت احساس نمی‌شود و پس از مصرف روزانه می‌توان نتیجه پاکسازی پوست را مشاهده کرد. همین ویژگی مهم باعث شد که ژل نوتروژیناست در بین خانم‌های حرفه‌ای محبوبیت خاصی پیدا کند.

ژل نوتروژینا با انواع پوست سازگاری دارد، فاقد چربی است و بدون نیاز به چربی اضافه، پوست صورت را هیدراته یا مرطوب نگه می‌دارد. جالب است بدانید که این ویژگی‌ها فقط بخشی از مزایای این محصول بهداشتی محسوب می‌شوند. در ادامه بیشتر با این ژل شست‌وشوی محبوب و پرفروش آشنا می‌شوید.

چرا ژل شست‌وشوی نوتروژینا پرطرفدار است؟

نوتروژینا۱

ژل شست‌وشوی نوتروژینا (Neurogena)، از جمله محصولات پرفروش است که در کنار سایر محصولات مراقبت پوستی در هر فروشگاه یا سایت لوازم آرایشی دیده می‌شود. اما دلایل محبوبیت این محصول بهداشتی چیست؟ موارد زیر، بخشی از این دلایل محسوب می‌شوند:

  • مناسب برای انواع پوست
  • ملایم و در عین حال موثر
  • جلوگیری از خشکی و تحریک پوست
  • هیدراته نگه‌داشتن پوست صورت

پاکسازی با استفاده از بافت ژلاتینی ملایم، یکی از مهم‌ترین نکات برای شفاف نگه داشتن رنگ پوست صورت و آبرسانی به بافت حساس آن است. این نکته، دقیقاً همان چیزی است که برند نوتروژینا در طراحی فیس واش یا شوینده‌های صورت خود همیشه در نظر می‌گیرد.

یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این محصول در بین خانم‌ها، مناسب بودن آن برای روزهای گرم سال است. همان روزهایی که دلتان می‌خواهد یک روتین شست‌وشوی صورت سبک داشته باشید و در عین حال از پوست صورتتان مراقبت کنید. بنابراین، استفاده منظم و روزانه از فیس واش نوتروژینا شما را یک قدم به داشتن یک پوست زیبا و سالم نزدیک‌تر خواهد کرد.

7 ویژگی مهم ژل شست‌وشوی نوتروژینا

ژل شست‌وشوی نوتروژینا، بهترین جایگزین با فرمولاسیون ملایم برای سایر شوینده‌های صورت مثل محصولات کف‌کننده یا فومی محسوب می‌‎شود. این ویژگی باعث می‌شود که خانم‌های با پوست خشک هم بتوانند از این محصول استفاده کنند و مصرف روزانه آن برای انواع پوست‌ها مناسب باشد.

در ادامه، با 7 مورد از مهم‌ترین مزایای ژل شستشو نوتروژینا آشنا می‌شوید که باعث فروش بالای آن شده‌اند:

1. پاکسازی عمیق پوست صورت

اگر به پاکسازی عمیق صورت نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از بافت سبک ژل نوتروژینا، لایه‌برداری ملایم روی پوست صورتتان انجام دهید. این ژل شست‌وشو، با باز کردن منافذ پوست توسط فرمول ملایمی از تحریک شدن پوست جلوگیری می‌کند، همه منافذ آلوده پوست را تمیز می‌کند.

منافذ پوستی همیشه مملو از کثیفی، چربی اضافه پوست و آلودگی‌های محیطی‌اند. برای پاکسازی پوست و حفظ میزان رطوبت و چربی در پوست نیاز است که پوست صورتتان را به‌صورت ملایم پاکسازی کنید.

2. ضد آکنه

نوتروژینا۲

ژل شوینده نوتروژینا، راه‌حل مؤثری برای خانم‌هایی است که پوستشان چرب و مستعد آکنه است. این ژل می‌تواند با استفاده از خاصیت ضدعفونی‌کننده خود، برای درمان آکنه‌های باکتریایی پوست صورت هم استفاده شود.

نکته مهم برای افراد با پوست چرب: خانم‌هایی که پوست چرب دارند، معمولاً از شوینده‌های کف‌دار برای تمیزی بیشتر استفاده می‌کنند. در حالی که فرمولاسیون قوی شوینده‌های کف‌دار برای پوستشان مضر است و باید از شوینده ملایم‌تری مثل ژل شست‌وشوی Neutrogena استفاده کنند.

3. تسکین‌دهنده و مرطوب‌کننده

ژل شوینده صورت Neutrogena، از خواص تسکین‌دهنده و مرطوب‌کننده پوست صورت هم برخوردار شده است تا قرمزی و تحریک پوستی را از بین ببرد. همچنین، این ژل شوینده صورت حاوی کپسول‌های مرطوب‌کننده صورت هم است تا همزمان با پاکسازی صورت، رطوبت مورد نیاز آن را هم تأمین کند.

4. مناسب برای انواع پوست

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های ژل شستشو نوتروژینا این است که همه خانم‌ها با هر نوع پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول به‌اندازه کافی هم برای پوست‌های حساس ملایم است و هم برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه موثر عمل می‌کند.

همچنین، این محصول هم از خاصیت آبرسانی برای پوست‌های خشک بهره‌مند شده است و هم با برخورداری از عصاره‌های طبیعی باعث حفظ سلامت پوست معمولی می‌شود. بنابراین، استفاده روزانه این محصول مراقبت پوستی در روتین روزانه یک خانم حرفه‌ای، کاملاً ضروری است.

5. جذب سریع در پوست

شوینده‌هایی که بافت ضخیم یا چرب دارند، معمولاً در طول روز با چربی یا سبوم پوست صورت ترکیب می‌شوند و پوست را چرب و نامرتب نشان می‌دهند. در عوض، شوینده‌های بر پایه ژل مثل فیس واش نوتروژینا به‌راحتی جذب پوست می‌شوند و هیچ اثری روی پوست باقی نمی‌گذارند. در نتیجه، از چرب شدن پوست جلوگیری می‌شود و چهره فرد، شاداب و تمیز به‌نظر می‌رسد.

6. آبرسانی و مرطوب‌کنندگی

پوست کم‌آب، پوستی است که به‌درستی تغذیه نشده است و رطوبت مورد نیاز سلول‌هایش تأمین نمی‌شود. شوینده‌هایی مثل ژل نوتروژینا حاوی مواد آبرسان و مرطوب‌کننده بر پایه آب‌اند که باعث آبرسانی کامل بافت‌های خشکیده پوست صورت می‌شوند. در ادامه، مواد مرطوب‌کننده، رطوبت تأمین‌شده توسط مواد آبرسان را در پوست صورت نگه می‌دارند و از تبخیر شدن آن جلوگیری می‌کنند.

به‌همین دلیل است، خانم‌هایی که از ژل شوینده صورت نوتروژینا به‌صورت روزانه استفاده می‌کنند، همیشه جوان، شاداب و بشاش به‌نظر می‌رسند.

7. حجیم کردن پوست صورت

ژل شست‌وشوی برند Neutrogena، علاوه بر آبرسانی و سایر ویژگی‌ها، روی حجیم‌تر شدن پوست صورت هم تاثیر مثبت می‌گذارد. همین ویژگی به نوبه خود می‌تواند پوستتان را پس از مصرف روزانه پرانرژی‌تر، جوان‌تر و زیباتر نشان دهد. همچنین، با حجیم‌تر شدن پوست صورت، چین‌وچروک‌های آزاردهنده پوستی هم محو می‌شوند.

خرید ژل شست‌وشوی نوتروژینا + مشاوره رایگان

با مهم‌ترین ویژگی‌های ژل شست‌وشوی صورت Neutrogena و نتایج خیره‌کننده آن‌ها روی پوست خانم‌ها به‌خوبی آشنا شدید. حالا می‌دانید که چرا خانم‌ها از این محصول برای پاکسازی منافذ پوستی، محو کردن چین‌وچروک‌ها و حجیم‌تر کردن پوست صورتشان استفاده می‌کنند. مهم‌ترین نکته برای تهیه این ژل شوینده صورت و اضافه کردن آن به روتین روزانه، مراجعه به یک فروشگاه معتبر است. به‌یاد داشته باشید که محصولات تقلبی موجود در بازار نه‌تنها باعث بهبود پوستتان نمی‌شوند، بلکه سلامتی آن را با تهدید مواجه می‌کنند.

برای خرید انواع ژل‌های شست‌وشوی برند نوتروژینا کافی است که عبارتی مثل ** ژل صورت نوتروژینا ** را در Google سرچ کنید. فروشگاه اینترنتی خانومی، نمایندگی رسمی برندهای معتبر ایرانی و خارجی را دارد و نسخه اصلی محصولات مراقبت بهداشتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمناً برای دریافت مشاوره رایگان در مورد شوینده مناسب پوستتان به شماره‌تلفن 79186000 – 021 زنگ بزنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها