|
کدخبر: 239776

طرح توسعه ای اپل مخصوص زنان کلید خورد

اپل اولین آکادمی توسعه‌دهندگان خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را در شهر ریاض در کشور عربستان افتتاح کرد.

فناوری طرح توسعه ای اپل مخصوص زنان کلید خورد

اپل اولین بار در تیر ماه امسال اعلام کرد که قصد افتتاح یک آکادمی در شهر ریاض را دارد تا آموزش‌های لازم درباره برنامه‌نویسی و طراحی اپلیکیشن را به علاقه‌مندان ارائه کند. حالا وب‌سایت خلیج تایمز گزارش داده که این آکادمی برای زنان ۲۰ تا ۳۵ سال با سوابق تحصیلی و شغلی گوناگون از جمله در حوزه فناوری اطلاعات، امور مالی، هنر، حقوق و پزشکی افتتاح شده است.

انتظار می‌رود که سالانه ۶۰۰ نفر در برنامه‌های آموزشی این مرکز شرکت کنند. از جمله برنامه‌های آکادمی توسعه‌دهندگان اپل می‌توان به دوره ۳۰ روزه آشنایی با اصول پایه و دوره ۱۰ ماهه آموزشی اشاره کرد. علاقه‌مندان علاوه بر آشنایی با اصول کدنویسی با طراحی، بازاریابی، مدیریت پروژه و کارآفرینی آشنا می‌شوند. ۷۰ درصد مربیان این مرکز را زنان تشکیل می‌دهند.

آکادمی توسعه‌دهندگان اپل به تحول دیجیتال کمک می‌کند

«سوزان پریسکات»، معاون آموزش و بازاریابی سازمانی اپل می‌گوید: «ما در اپل تعهد داریم اطمینان یابیم که همه مردم ابزارها و منابع لازم برای رشد و پیشرفت در اقتصاد اپلیکیشن‌ها را داشته باشند و بخشی از این تحول باشند. مفتخریم که از طریق قدرت فناوری و نوآوری رهبران تازه‌ای را برای فرصت‌های شغلی و کارآفرینی جدید آماده کنیم.»

آکادمی توسعه‌دهندگان اپل با همکاری «دانشگاه شاهزاده نوره» و «آکادمی طویق» راه‌اندازی شده و با فدراسیون امنیت سایبری، برنامه‌نویسی و پهپادهای سعودی همکاری خواهد کرد.

«عهود محمد النایل»، رئیس آکادمی اپل در ریاض می‌گوید: «ما هم مثل همه آکادمی‌های توسعه‌دهنده اپل در سراسر دنیا بر توانمندسازی دانشجویان برای مشارکت فعال و بهره‌وری از صنعت اپلیکیشن‌ها تمرکز داریم. هدف ما این است که به برترین مرکز آموزشی زنان توسعه‌دهنده iOS تبدیل شویم و از آن‌ها در راه تبدیل شدن به کارآفرینان فعال و موثری حمایت کنیم که قرار است فرآیند تحول دیجیتال عربستان را هدایت کنند.»

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها