|
کدخبر: 314997

استقلال / پرسپولیس / نقل و انتقالات

اجاره نجومی آپارتمان ستاره استقلال / این پول ها از کجا می آید؟

طبق ادعای خطیر، استقلال تخلفی نداشته و تمام گام های این باشگاه مطابق قانون برداشته شده است.

فوتبال اجاره نجومی آپارتمان ستاره استقلال / این پول ها از کجا می آید؟

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: سقف بودجه در سایت سازمان لیگ ثبت می‌شود و قابلیت تغییر یا مدیریت آن توسط باشگاه استقلال وجود ندارد. در سامانه، سقف بودجهٔ باشگاه استقلال مشخص بود و در یک مصاحبهٔ من، اعلام کردم که سقف ما ۳۲۵ میلیارد تومان بوده است و هیچگونه مبلغ ریالی بیشتر از آن ثبت نشده است، زیرا امکان ثبت آن وجود نداشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: این اتفاق فقط برای ما نبود و برای همه باشگاه‌های لیگ برتر اتفاق افتاده است. باشگاه‌ها در سامانه مدارک خود را ثبت و مستندات را آپلود می‌کردند و امکان تخطی از آن وجود نداشت. در مورد قرارداد مهدی هاشمی نسب باید بگویم وقتی خواستیم ثبت کنیم سامانه خطا داد و متوجه شدیم سقف قرارداد پر شده است، به همین منظور برخی از قراردادها را کاهش دادیم تا قرارداد او هم امکان ثبت داشته باشد.

خطیر در مورد موارد مطرح شده از سوی وکلای پرسپولیس ادامه داد: در مورد رضایتنامه (محمدرضا) خالدآبادی دلایل حقوقی خودمان را داشتیم و به دوستان هم آن را ارائه کردیم. قرارداد (کوین)یامگا هم مربوط به گذشته‌ است و نمی‌توان آن را تغییر داد. در خصوص خدمات رفاهی قرارداد گوستاوو بلانکو، بحث تعهدی است که برای آپارتمان محل سکونت وی داریم که ماهیانه ۴۵ میلیون تومان است.

وی درباره قرارداد سعید مهری هم گفت: این را اعلام کرده‌ایم که در نیم‌فصل دوم قرارداد این بازیکن تغییر می‌کند. قرارداد او را به دلیل شرایط سقف قرارداد، ۱۶۰ میلیون تومان ثبت کرده‌ایم و باید اصلاح شود.

منبع: افکارنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها