|
کدخبر: 306224

نابغه کشتی کج در آستانه بازگشت تاریخی

سی ام پانک از AEW اخراج شد، اما این شاید همان چیزی بود که او مدت ها به دنبال آن بود. اکنون که دوران این ستاره در AEW به پایان رسیده، او به نظر چندان گزینه های زیادی را پیش روی خود نمی بیند. اگر چه هنوز آینده وی معلوم نیست، پیشکسوت WWE داچ مانتل مدعی است که پانک تمام این جنجال ها را با نیت قبلی به وجود آورده و خوب می دانسته که چه کاری انجام می دهد.

ورزش نابغه کشتی کج در آستانه بازگشت تاریخی

اکنون که او از قرار داد AEW خارج شده، اگر چه شاید این طور به نظر برسد که هیچ شانسی برای بازگشت پانک به WWE وجود ندارد، شایعاتی هم از احتمال این اتفاق به گوش می رسند، هر چند که هیچ چیزی هنوز تایید نشده است.

در مصاحبه با Sportskeeda داچ مانتل درباره حواشی سی ام پانک و AEW صحبت کرد. به ادعای این پیشکسوت، این احتمال وجود دارد که سی ام پانک با نیت قبلی حضور خود در AEW را به خطر انداخته باشد. او در ادامه افزود که شاید پانک در تمام این مدت خواهان بازگشت به WWE بوده و رفتن چند ماه پیش او به پارکینگ یکی از ایونت های WWE نیز نشانه ای از همین تمایل است.

 او در محوطه پارکینگ بود. همه چیز مثل یک قرارداد از قبل نوشته شده به نظر می رسد. ناگهان سر و کله وی در پارکینگ پیدا شد و یک هوادار از او فیلم گرفت.

داچ در ادامه، رفتن پانک به WWE را از همه نظر به نفع او دانست.

 من فکر می کنم اگر او اکنون به WWE بیاید، این بیزینس را منفجر می کند. او اکنون می تواند همان "بزرگترین عوضی" باشد و فورا موفق می شود.

سی-ام-پانک

داچ افزود که پانک به خوبی می دانست که چه کاری انجام می دهد و ترک AEW برای پیوستن به WWE همه چیز را برای او آسان تر می کند.

 او به خوبی می دانست که چه کاری انجام می دهد، چرا که این کار سود خیلی بیشتری از ماندن در AEW به او می رساند. من به هر حال فکر نمی کنم که او بخواهد برای موفقیت دیگر ستاره ها پله شود. کسی که این کار را انجام می دهد، باید نگران کار دیگران باشد، اما سی ام پانک تنها می خواهد به امور خودش فکر کند. من فکر می کنم ما شاهد حضور او در WWE خواهیم بود. ما تا ۳-۴ ماه دیگر سی ام پانک را در WWE می بینیم.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها