|

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز؛

۵۰ درصد تولیدات ما صادر شده‌ است

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن‌ اصفهان ۳ میلیون ۶۰۰ هزار تن تولید داشته که از این میان ۵۰ درصد از آن صادر شده‌است.

گسترش‌نیوز : یزدی زاده در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه عملکرد ذوب آهن اصفهان را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهارکرد: ذوب آهن هم اکنون با ۱۱ هزار میلیارد ریال ارزش فعالیت می‌کند، عملکرد ذوب آهن در سال گذشته نزدیک به ۷۵۰ میلیارد ریال سود داشته، که این به‌ معنی سود ۷ و نیم درصدی شرکت است. این سود از نظر ما مطلوب نیست و باید با روش‌هایی همچون بهبود فرآیندها؛ بتوانیم تولید و سود شرکت را ارتقا دهیم.

وی افزود: در سال گذشته، به ازای هر کیلوگرم تولید، ۴۰۰ تومان هزینه تولید بوده که این مبلغ همان سود حاصل شده بانک‌ها در پرداخت سود تسهیلات است. ذوب آهن‌ اصفهان ۳ میلیون ۶۰۰ هزار تن تولید داشته که از این میان ۵۰ درصد از آن صادر شده‌است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ادامه با اشاره به ایجاد فضای سبز اظهار کرد: در سال بیش از ۳۰ میلیارد تومان که صرف نگهداری از فضای سبز شد دستور کاشت حاشیه کارخانه به وسعت ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار اجرایی شد.

یزدی زاده در ادامه افزود: بودجه پژوهشی در سال گذشته ۲ میلیارد تومان بود که امسال به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت و اکنون طرح‌های متعدد پژوهشی در ابعاد مختلف در شرکت درحال اجراست.

کدخبر: 62954

ارسال نظر