|
کدخبر: 67993

مدیرعامل شرکت صدر تامین در نشست خبری در حاشیه ماینکس ۲۰۱۹؛

زغال سنگ طبس امسال بورسی می‌شود

سلیمانی، مدیرعامل شرکت صدر تامین در نشست خبری نمایشگاه ماینکس۲۰۱۹ گفت: چند پروژه خاص داریم که برای آن نیاز به فولاد داریم به همین دلیل موافق اخذ عوارض ۲۵ درصدی از صادرات مواد معدنی هستیم.

گسترش‌نیوز : وی گفت: در شش ماه گذاشته نسبت به بودجه بیش از ۱۳۰ درصد از برنامه یعنی ۳۰ درصد بیش از برنامه‌ریزی‌ها فعالیت خود را پیش برده است.

وی افزود: با نگاه به خارج شدن از بنگاه داری به دنبال حضور در سرمایه هستیم. نخستین شتاب دهنده معدن و صنایع معدنی را تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌کنیم. از سیاست‌های ما حضور در بخش صادراتی است.

وی ادامه داد: از نظر صادرات پیشرفت خوبی داشته‌ایم. به دنبال این هستیم که زنجیره را در بخش‌های مختلف تکمیل کنیم. استراتژی ما این است که زیرساخت را تکمیل و مواد اولیه را تهیه کنیم و شرکت‌ها نیز ماشین‌آلات و...تامین کنند و با همکاری محصولاتی با ارزش افزوده تولید کنیم.

سلیمانی گفت: نهضت داخلی‌سازی از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که به دنبال آن هستیم و زیرمجموعه‌ها را فراخوانده‌ایم تا بتوانیم به جامعه سود برسانیم و منافع سهامداران را تامین کنم.

وی اظهارکرد: زغال سنگ طبس ما امسال بورسی می‌شود بعد از بورسی شدن آن اتفاقات خوبی خواهیم داشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: ۱.۷میلیون تن مصوبه داده شد و مواد اولیه ذوب آهن را تامین کرده‌ایم و بخش مهمی از سهم توسعه فولاد کشور از ذوب آهن اصفهان است. ذوب آهن از یارانه‌ای که فولادی‌ها استفاده می‌کنند، استفاده نمی‌کنند.

وی افزود: کنسرسیوم اکتشافی با حضور ۱۲ هلدینگ تشکیل شد و فلزی‌ها در ان سهام دارند. برای این کنسرسیوم ایمیدرو یک پهنه‌ای را در نظر گرفته است و سهام داران سرمایه آن را تامین کرده‌اند.

سلیمانی گفت: خواسته به حق ذوب آهن اصفهان این است که برای ذوب آهن اصفهان یک پهنه در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها