|
کدخبر: 327306

رتبه بندی فرهنگیان مرهون زحمات شهید رئیسی / رئیس جمهور حامی بزرگ معلمان بود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان، ترسیم نقشه عملیاتی برنامه اجرایی سند تحول بنیادین، و طراحی و اجرای روش‌های نوین و علمی برای جذب و گزینش نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش، از جمله اقدامات ماندگار و ارزشمند حضرت آیت‌الله شهید رئیسی بود.

آموزشی رتبه بندی فرهنگیان مرهون زحمات شهید رئیسی / رئیس جمهور حامی بزرگ معلمان بود

رشید قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش فارس، در مراسمی که به منظور سوگواری و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان با حضور کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت این یار سفر کرده، اظهار داشت: "شهادت مجاهدی خستگی‌ناپذیر و خادمی دلسوز همچون آیت الله رئیسی، ثلمه ای بزرگ بر پیکره انقلاب اسلامی است. اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حرکت انقلاب با از دست دادن هیچ فردی متوقف نخواهد شد و راه نورانی امام و شهدا همچنان با قدرت ادامه خواهد یافت."

وی با اشاره به صبر و استقامت مثال زدنی شهید رئیسی در دوران مبارزه و همچنین تعهد و خدمت ایشان به مردم در کسوت ریاست جمهوری، افزود: "شهید رئیسی همواره در مسیر رضایت خداوند گام برمی‌داشت و هرگز از آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد."

قاسمی در ادامه با تأکید بر جایگاه والای معلمان و فرهنگیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: "معلمان و فرهنگیان رسالت خطیری در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان دارند. نسل جوان باید بداند که انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و برای حفظ و استمرار آن، خون‌های پاک شهدا نثار شده است."

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در پایان سخنان خود، از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان خواست با عمل به وصایای شهدا و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تلاش مضاعف در جهت کسب علم و دانش، راه این شهیدان والامقام را ادامه دهند.

آیت-الله-رئیسی

وی خدمتگزاری، اثرگذاری، مردمی بودن، ولایت مداری و مدیریت علمی را از ویژگی های شهید رئیسی برشمرد و عنوان کرد: این آیت الله رئیسی بود که این طرح بزرگ رتبه بندی معلمان را اجرایی کرد‌.

قاسمی خاطرنشان کرد: خادم امام رضا علیه السلام بودن، ظرفیت بی نظیری است که اگر انسانی به این افتخار برسد همواره پشتیبانی را در کنار خودش احساس می کند.

وی ادامه داد: اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان و ترسیم نقشه عملیاتی اجرای سند تحول بنیادین و طراحی و اجرای روش نوین و علمی جذب گزینش نیروی انسانی در آموزش و پرورش به همت و از اقدامات ماندگار و ارزشمند حضرت آیت الله شهید رئیسی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: مدیریت آیت الله رئیسی؛ علمی، شبانه روزی، خستگی ناپذیر و ناشی از خوف خداوند بود و وی نظارت خداوند بر امور را همواره در زندگیش احساس می کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب، از این گونه حوادث بسیار دیده است اما آنچه مهم است استمرار مسیر با انرژی مضاعف است.

دبیر کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش فارس نیز در این آئین گفت: سه عامل مردم، مکتب و ولایت، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام والمسلمین مهرابی افزود: عامل اصلی استمرار انقلاب ولایت پذیری است و این ویژگی بارز رییس جمهور شهید بود.

منبع: موج

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها