|

ورود وزیر به ماجرای تخلف عجیب در شهر قدس | وقتی آموزش و پرورش گردن نمی گیرد

در روز گذشته خبرب در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از مدارس دولتی در شهر تهران و در شهر قدس تخلفی نسبت به ولی یکی از دانش آموزان صورت گرفت.

آموزشی  ورود وزیر به ماجرای تخلف  عجیب  در شهر قدس | وقتی آموزش و پرورش گردن نمی گیرد

در مورد یکی از مدارس دولتی شهرستان های استان تهران، شرایط عجیبی برای ثبت نام دانش آموزان به نحو غیر واضحی توضیح داده شد: دانش اموزان موظف به تمیز کردن کلاس های درس قبل از ثبت نام خود هستند.

اطلاعیه سازمان آموزش و پرورش در مورد تخلیف صورت گرفته به شرح زیر است:

پیرامون انتشار خبری از تخلف انجام شده در یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس از توابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بلافاصله نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت و گو کردند.

مدارس-دولتی

بی‌شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیای گرامی و فرهنگیان محترم را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی‌ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

لذا از مخاطبان انتظار داریم اخبار صحیح آموزش و پرورش را صرفاً از پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل و کانال اطلاع‌رسانی آوای تعلیم به نشانی https://shad.ir/ava_teo دریافت کنند.

منبع: ایسنا
کدخبر: 338018

ارسال نظر

 

آخرین اخبار