|
کدخبر: 220475

نان در این استان ۶۰ درصد گران شد!

معاون امور اقتصادی استانداری همدان بابیان اینکه نان با قیمت جدید در استان همدان عرضه می شود، گفت: قیمت انواع نان در همدان بین ۴۰ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است.

ظاهرپورمجاهد با بیان اینکه آخرین افزایش قیمت نان در استان همدان اسفند ۹۸ بوده است، گفت: اصلاح قیمت نان باید اتفاق می افتاد اما به تاخیر افتاده بود.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه اصلاح قیمت نان کاری حساس است، گفت: در کمیته تنظیم بازار استان و شورای آرد و نان استان همدان موضوع اصلاح قیمت نان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه متصدیان نانوایان باید کیفیت نان را بهتر کنند و شروع کار آنها منظم شود، گفت: امیدواریم با این اقدام مشکلاتی متصدیان نانوایی ها حل شود.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: قیمت هر عدد لواش از ۳۰۰ تومان به ۴۵۰ تومان، نان سنگک نوع یک از یک هزار تومان به یک هزار و ۶۰۰ تومان، نان سنگک نوع دو از یک هزار و ۳۰۰ تومان به دو هزار تومان، نان بربری نوع یک، یک هزار و ۲۰۰ تومان و نوع دو آن یک هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

ظاهر پورمجاهد افزود: هر عدد نان تافتون نوع یک با ۲۲۰ گرم وزن ۷۵۰ تومان و تافتون نوع دو نیز ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه الزام در ارائه نان ساده است، گفت: در صورت افزودنی های مجاز به نان نرخ ها متفاوت است.

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها