|
کدخبر: 141762

خودروهایی که پس از سوختگیری دیگر روشن نشدند!

تعدادی از خودروهای مراجعه کننده به جایگاه عرضه سوخت شهرک بهاران، محله ١۹/۳ پس از سوختگیری دچار نقص فنی شده و دیگر روشن نشده اند این موضوع سبب شد تا مالکان خودرو با تماس با پلیس از صاحب جایگاه سوخت شکایت کنند.

اقتصاد خودروهایی که پس از سوختگیری دیگر روشن نشدند!

شب دوشنبه (۲۴ آذر ماه) تعدادی از خودروهای مراجعه کننده به جایگاه عرضه سوخت شهرک بهاران، محله ١۹/۳ سنندج پس از سوختگیری دچار نقص فنی شده و دیگر روشن نشده اند.

این افراد پس از تماس تلفنی با پلیس اقدام به شکایت از مالک جایگاه سوخت به منظور تحویل بنزین بی کیفیت کرده‌اند و پلیس نیز در صحنه حاضر شد.

در گزارش میدانی خبرنگار ما از افرادی که خودروی آن ها دچار مشکل شده بود مشخص شد، که در بنزینی که به خودرو خود زده‌اند آب وجود داشته و پس از آن خودرو دیگر روشن نشده که این موضوع در نتیجه تخلیه بنزین تانکر حمل سوخت که حاوی آب بوده رخ داده است.

البته به گفته افراد حاضر در صحنه مدیر جایگاه سوخت ١۹/۳ بهاران به تمام مالکان خودرو اطمینان داده که خسارات آن ها را پرداخت خواهد کرد.

هرچند که خود مدیر جایگاه سوخت حاضر به مصاحبه نشد اما یکی از کارکنان این جایگاه گفت: مشکل از سوختی بوده که از تانکر حمل سوخت به ما تحویل داده شده و صحبت درخصوص وجود آب و یا هر ناخالصی دیگر منوط به نظر سازمان استاندار است.

وی ادامه داد که تا ساعت ۲١ و پیش از رسیدن محموله جدید هیچ مشکلی برای کسانی که از این جایگاه بنزین زده اند به وجود نیامده است.

این کارمند جایگاه سوخت افزود که این مشکل فعلا در جایگاه سوخت ١۹/۳ بهاران پیش آمده و خبری به این صورت از سایر جایگاه‌ها به ما نرسیده است.

این موضوع سبب شد تا بسیاری از مالکان خودرو مجبور به خالی کردن باک بنزین خود شوند که موجب جاری شدن بنزین در اطراف جایگاه سوخت شده است.

موضوع بی کیفیت بودن بنزین همیشه یکی از دغدغه‌های مالکان خودرو بوده که متاسفانه مشکلات متعددی در این زمینه گزارش شده است. در موارد مختلف سوختی که ارائه می‌شود استاندارد نبوده و برای مالکان خودرو مشکلات متعدد ایجاد می‌کند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها