|
کدخبر: 240091

​مک دونالد کف قیمت بیت کوین را افشا کرد

یک توییت وایرال شده از غول فست فود مک دونالد ظاهراً پایین ترین حد اصلاح اخیر بیت کوین را نشان می دهد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شرکت مک دونالد که مقر آن در شیکاگو قرار دارد، در ۲۴ ژانویه (۴ بهمن)، روزی که بیت کوین به زیر سطح ۳۳،۰۰۰ دلار سقوط کرد، سرمایه گذاران را به باد تمسخر گرفت.

این امر پس از آن اتفاق افتاد که اعضای برجسته جامعه رمزارزی، از جمله مدیر عامل MicroStrategy، مایکل سیلور (Michael Saylor)، شروع به ساخت میم درباره کار در این رستوران زنجیره ای محبوب کردند. برخی همچنین متوجه شدند که نمودار بیت کوین پس از سقوط شبیه آرم طاق طلایی مک دونالد شده است.

شرکت‌های ارزهای دیجیتال نیز پس از انتشار توییت مک‌دونالد، شروع به تعامل با این شرکت کردند. در پاسخ به تصویر بایننس از میم Wojak، این غول فست فود توییت کرد “wagmi friend”.

مک دونالد به شوخی بهبود بازار را به این نسبت می دهد که wagmi مخفف “we’re all gonna make it” یعنی “ما همه موفق خواهیم شد” بوده است.

بیت کوین در ۵ فوریه (۱۶ بهمن) به بالاترین سطح دو هفته ای خود در ۴۱,۹۸۳ دلار رسید. در زمان انتشار این مقاله، قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۱,۶۰۰ دلار است.

ماه گذشته، این غول فست فود به ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا گفت که در ازای پذیرفتن Grimacecoin در تسلا، پرداخت‌های دوج کوین را در مک دونالد فعال می کند.

مک دونالد تنها فست فود زنجیره ای نیست که سعی دارد جامعه ارزهای دیجیتال را جذب کند. در سال ۲۰۲۱، برگر کینگ اعلام کرد که با Robinhood برای ارائه پاداش در ارزهای دیجیتال مختلف همکاری می کند.

 

منبع: آکادمی هلاکوی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها