|
کدخبر: 269896

دوج کوین در آستانه نابودی است

از نظر کارشناسان Finder، دوج کوین تمام ارزش خود را از دست می دهد.

پورتال پیش‌بینی و مقایسه نرخ Finder، پیش‌بینی‌های قیمتی خود را درمورد Dogecoin، در روز چهارشنبه بروزرسانی کرد. این پلتفرم توضیح داد که با استفاده از نظرسنجی‌های هفتگی و سه ماهه و پیش‌بینی‌های کارشناسان، نرخ آتی دوج کوین را محاسبه می‌کند. آخرین نظرسنجی سه ماهه، که در ماه ژوئیه (تیر) انجام شد، «از یک هیات متشکل از ۵۴ متخصص این صنعت درباره نحوه عملکرد دوج کوین در دهه آینده سؤال می‌کند.»

فایندر در نظر سنجی پرسید، “آیا فکر می‌کنید دوج ارزش خود را کاملاً از دست می‌دهد؟” ۵۵ درصد گفتند بله، ۲۱ درصد معتقدند که میم کوین باز خواهد گشت و ۲۴ درصد گفتند که مطمئن نیستند. در مورد اینکه چه زمانی نرخ دوج کوین تمام ارزش خود را از دست خواهد داد، ۳ درصد گفتند که در طول سال اتفاق می‌افتد، ۱۲ درصد گفتند سال آینده، ۹ درصد آن را در سال ۲۰۲۴ (۱۴۰۳) می‌بینند و ۳۰ درصد گفتند که در سال ۲۰۲۵ یا بعد از آن این میم کوین ارزش خود را به طور کامل از دست خواهد داد.

 

Screenshot 2022 07 31 at 08 49 49 dogecoin losing value.jpg JPEG Image 1108 × 248 pixels 1 300x67 - از نظر کارشناسان Finder، دوج کوین تمام ارزش خود را از دست می دهد

 

فایندر توضیح داد: “ما کمی از روزهایی که مردم فکر می کردند قیمت دوج به ماه می رود فاصله داریم.” مردم اکنون بیشتر نگران افتادن آن به زمین هستند (صفر شدن)، چیزی که بیش از نیمی از اعضای پانل (55٪) می گویند در مقطعی در آینده اتفاق خواهد افتاد. فقط 1 نفر از هر 5 نفر (21%) اعتقاد به بازگشت دوج دارند.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها