|

پارتیشن شیشه ای بهترین راه برای زیباسازی و تقسیم بندی فضا

پارتیشن شیشه ای به دلیل شفافیت و زاویه دید بهتر و همچنین اشغال کردن فضای کمتر، در میان افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اقتصاد پارتیشن شیشه ای بهترین راه برای زیباسازی و تقسیم بندی فضا

پارتیشن شیشه ای به دلیل شفافیت و زاویه دید بهتر و همچنین اشغال کردن فضای کمتر، در میان افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. امروزه بسیاری از افراد به دلیل زیبایی بی‌‌نظیری که این نوع محصولات دارند از آنها در شرکت‌ها و یا دکوراسیون منزل استفاده می‌کنند. این پارتیشن‌ها امروزه یکی از به روزترین و پرطرفدارترین متریال‌ها به  شمار می‌رود؛ چراکه آنها در طرح‌ها و مدل‌های بسیاری وجود دارند و به همین دلیل افرادی که قصد دارند برای منازل و دفاتر اداری خود استفاده کنند می‌توانند آنها را با سلیقه خود انتخاب کرده و نصب کنند.

انواع مختلف پارتیشن شیشه ای

این مدل از پارتیشن‌ها در انواع مختلفی در بازار یافت می‌شوند، به همین دلیل افراد می‌توانند آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنند.  پارتیشن‌های شیشه ای نسبت به دیگر مدل‌‌ها قیمت مناسبی داشته؛ به همین دلیل افراد زیادی هستند که بیشتر از پارتیشن شیشه ای برای شرکت‌ها و منازل خود استفاده می‌کنند.

پارتیشن1

 

این محصولات از نظر کاربرد با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، به همین دلیل آنها را از هم تقسیم بندی می‌کنند تا افراد بتوانند آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنند.

برخی از آنها نیز از نظر قاب دار بودن، بدون قاب و یا فریم لس با هم فرق دارند.

بعضی از افراد به دنبال رنگ‌های مات و یا شفاف این نوع از پارتیشن‌‌ها هستند به همین دلیل افراد می‌توانند از رنگ‌های مختلف آنها برای دکوراسیون خود استفاده کنند.

کاربردهای پارتیشن شیشه ای

امروزه برخی از افراد هستند که به دنبال روشی برای ایجاد فضای بزرگتر در ساختمان‌های خود و یا همچنین دفاتر اداری هستند، به همین دلیل آنها می‌توانند از پارتیشن‌های شیشه ای که فضای کمتری را به خود اختصاص می‌دهند، برای مکان‌های مورد نظر خود استفاده کنند. استفاده از این نوع پارتیشن‌ها از مزیت‌های بسیاری نیز برخوردار خواهد بود که برخی از آنها شامل  موارد زیر هستند:

  • امروزه در برخی از منازل سرویس بهداشتی و حمام با هم مشترک هستند به همین دلیل افراد می‌توانند با استفاده از پارتیشن شیشه ای آنها را از هم جدا کنند.
  • برخی از منازل قدیمی ممکن است آشپزخانه و اتاق نشیمن آنها با هم مشترک باشد و نتوانند آنها را از هم جدا کنند به همین دلیل این نوع محصولات با قیمت ارزان خود می‌تواند این مشکل را به راحتی حل کند.
  • امروزه بسیاری از افراد به دلیل اینکه در منازل خود اتاق‌های کمی دارند، مجبور خواهند شد برای کتاب خواندن به کتابخانه‌ها مراجعه کنند؛ به همین دلیل افراد می‌توانند با استفاده از پارتیشن شیشه ای یک کتابخانه بی‌نظیر در منزل خود به وجود آورند.
  • افرادی که دوست دارند همیشه در خانه‌های خود از گل و گیاهان زیبا مراقبت کنند می‌توانند با ساختن یک پارتیشن تمامی گل‌های مد نظر خود را در آن قرار دهند و همچنین می‌توانند، با استفاده از آن یک تغییر دکوراسیون عالی را در منزل خود ایجاد کنند.
  • در برخی مواقع افراد می‌توانند از پارتیشن شیشه ای به جای پله‌ها و دکوری‌هایی که ویلا و منازل‌های بزرگ را شلوغ و دگرگون کرده‌اند استفاده کنند.
  • در برخی مواقع افرادی هستند که دوست دارند اتاقی کاملا جداگانه و پرت در منزل خود داشته باشند به همین دلیل می‌توانند با استفاده از این نوع محصولات در میان اتاق نشیمن یک اتاق جداگانه را برای خود به وجود آورند.

مزیت‌های پارتیشن‌های شیشه ای

پارتیشن‌های شیشه ای همانند دیگر مدل‌ها دارای مزیت‌هایی بوده، به همین خاطر افراد زیادی را نیز به خود جذب کرده است. این نوع از پارتیشن‌ها علاوه بر فضای کم و جداسازی فضا از مزیت‌های دیگری نیز برخوردار است که برخی از آنها شامل:

  • در برابر رطوبت به خوبی عایق بوده و هیچگونه تغییراتی در هنگام رطوبت و شستشوی آنها ایجاد نخواهد شد.
  • به دلیل تنوعی که در خود دارد افراد می‌توانند آنها را با سلیقه خود و مدل‌های مد نظر خود انتخاب کرده و خریداری کنند.
  • یکی دیگر از مزیت‌های عالی آن این است که قابلیت نصب سریع و آسانی دارد و در هنگام نصب کردن نیاز به تخریب کل ساختمان وجود ندارد و به راحتی نصب می‌شوند.
  • برخی از افراد تصور می‌کنند که از آنها فقط در فضا‌های کوچک می‌توان استفاده کرد؛ اما شما می‌توانید از این نوع در تمامی فضاهای مورد نظر خود استفاده کنید.
  • از دیگر مزیت‌های بی‌نظیر آن می‌توان به مقاوم بودن در هر دمایی اشاره کرد که این ویژگی باعث می‌شود که افراد بتوانند از آن در هر دمایی به خوبی استفاده کنند.
  • برخی از این متریال‌ها ممکن است در هنگام نصب کردن از نور طبیعی خورشید جلوگیری کنند؛ اما پارتیشن شیشه ای این‌گونه نخواهد بود و به خوبی نور طبیعی را از خود عبور می‌دهد و از هدر رفتن آن به خوبی جلوگیری می‌کند.

خرید پارتیشن شیشه ای از آفن

شرکت آفن با بیش از ۱۰ سال سابقه در طراحی و اجرای پارتیشن اداری، با نمونه‌کارهای بی‌نظیر در این زمینه فعالیت دارد. پارتیشن‌های موجود در مجموعه آفن از انواع مختلف شیشه، آلومینیوم و ام‌دی‌اف ساخته شده‌اند. این پارتیشن‌ها قیمت مناسبی دارند و دارای دوام بسیار بالایی هستند که این امر آن‌ها را به یک گزینه عالی برای جداسازی محیط تبدیل کرده است. همچنین، حمل و نقل آسان آنها و همچنین عایق صدا بودن، از دیگر ویژگی‌های پارتیشن‌ اداری آفن است. این پارتیشن‌ها می‌توانند تمامی نیازهای جداسازی محیطی را که از یک دیوار انتظار دارید، با هزینه‌ای بسیار کم‌تر ارائه دهند.

برای مشاهده پروژه های اجرایی می‌توانید به وبسایت مجموعه آفن https://afn-co.com/ مراجعه کرده و برای هماهنگی جهت بازدید کارشناس طراح از محل مورد نظر و مشاوره رایگان با شماره 021-8399 تماس حاصل نمایید.

 

پارتیشن2

سخن پایانی

امروزه اکثر افرادی که در آپارتمان‌ها و یا شرکت‌های کوچک کار می‌کنند با کمبود جا مواجه می‌شوند، به همین دلیل آنها می‌توانند برای برطرف کردن این مشکل از پارتیشن‌های شیشه ای استفاده کنند؛ چرا که این مدل برخلاف دیگر مدل‌ها فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد و در بعضی مواقع افراد می‌توانند از آن به جای اتاق نیز استفاده کنند. این نوع از پارتیشن‌ها بسیار مقاوم بوده و حتی در دما و رطوبت‌های بسیار بالا نیز می‌توان آنها را نصب کرد و هیچ تغییری در آنها ایجاد نخواهد شد.

منبع: رپورتاژ
کدخبر: 311624

ارسال نظر

 

آخرین اخبار