|
کدخبر: 315703

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | قیمت بیت کوین

تریدری که یک شبه میلیونر شد / این فرد ۱۰ درصد از بازار MUBI را خرید!

یک فعال حوزه رمزارزها، که هویتش مخفی مانده، در عرض تنها یک ماه توانست سرمایه‌اش را از ۳۱۵,۰۰۰ دلار به نزدیک ۳.۲۳ میلیون دلار برساند. این فرد با استفاده از استراتژی خطرپذیرانه‌ای که بر پایه سرمایه‌گذاری در توکن‌هایی با قیمت اندک بنا شده بود، به این موفقیت چشمگیر دست یافت.

اقتصاد تریدری که یک شبه میلیونر شد / این فرد ۱۰ درصد از بازار MUBI را خرید!

بیشترین سهم از این سود ناشی از سرمایه‌گذاری در توکن مولتی بیت (MUBI) بود که حدود دو سوم کل پرتفوی او را به خود اختصاص داده است. توکن MUBI از زمان آغاز عرضه خود شاهد افزایشی ۴۷۲۹ درصدی بوده و اکنون به ارزش هر واحد ۰.۳۲ دلار معامله می‌شود. این معامله‌گر، ۳۸.۳۳ اتر ورپد (WETH) معادل ۷۵,۵۰۰ دلار خرج کرد تا ۱۰.۲۷ میلیون واحد از MUBI را در ابتدای عرضه‌اش خریداری نماید. اکنون، این ۱۰.۲۷ میلیون توکن MUBI به ارزش تقریبی ۲.۶۱ میلیون دلار رسیده است.

ماجرای یک‌شبه میلیونر شدن یک تریدر؛ آیا همه می‌توانند یک‌شبه پولدار شوند؟

البته توجه به این نکته ضروری است که فروش این مقدار از دارایی می‌تواند چالش‌هایی نیز به همراه داشته باشد؛ زیرا بیش از ۱۰ درصد از بازار MUBI را شامل می‌شود. فروش این مقدار می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت این توکن داشته باشد.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، معاملات ارزهای دیجیتال پرخطر، بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی است. از نظر آماری، در درازمدت بیشتر معامله‌گران به خاطر خرید و فروش کوتاه‌مدت و پرخطر ضرر می‌کنند. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران نباید کورکورانه از استراتژی‌های شخص ثالث مانند آنچه در این خبر گزارش شده است پیروی کنند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها