|
کدخبر: 325222

سایپا هم وارد بازی جدید شد / پیشنهادی نامعقول برای متقاضیان این خودرو

سایپا قصد دارد به جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه دریافت کند.

اقتصاد سایپا هم وارد بازی جدید شد / پیشنهادی نامعقول برای متقاضیان این خودرو

گروه شرکت سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. این شرایط پیش‌فروش برای اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان بخشنامه تبدیل تعهد اعلام شده است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.

پیش از گروه خودروسازی ایران خودرو به علت اینکه خودرو پژو پارس به علت نداشتن و عدم دریافتاستاندارد های ۸۵ گانه از خط تولید خارج شده بود و بر سر دوراهی تولید و عدم تولید قرار گرفته بود از متقاضیان این خودرو محبوب  خود خواسته تا ۳ خودرو دیگر را انتخاب کنند.متن این خبر در زیر آمده است.مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو از پیشنهاد این شرکت به متقاضیان پارس برای جایگزینی این خودرو با سایر محصولات دارای استانداردهای ۸۵ گانه، خبر داد و تاکید کرد که در راستای ایجاد شرایط مناسب پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، امکان پرداخت بخشی از وجه خودرو به صورت اقساطی فراهم است. اواخر دی ماه بود که رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، ضمن تاکید بر اینکه قانون مربوط به استانداردهای اجباری در صنعت خودرو، قطعا اجرا می‌شود و تولیدکنندگان نیز بایستی خود را با قوانین استاندارد انطباق دهند، اعلام کرد که گروه صنعتی ایران‌خودرو تا نیمه اسفند ماه سال جاری برای خودروی پژو پارس مجوز تولید خواهد داشت و پس از آن برابر قانون عمل خواهد شد.

در خواست سایپا چیست ؟

گروه‌ خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش‌ فروش سایپا برای اردیبهشت 1403 درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.

متقاضیان خرید کوییک GX، کوییک GXR، شاهین G، اطلس G و ساینا با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به این گروه از مشتریان، در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کرده است.

سایپا

براساس اعلام سایپا، زمان تحویل خودروها هفته چهارم هر ماه خواهد بود. ارائه طرح تبدیل از سوی سایپا برای چندمین‌بار متوالی، نشان می‌دهد که این شرکت برای تولید خودروهای عرضه‌شده به مشتریان با مشکلات جدی مواجه است. سایپا پس از اجرای مرحله دوم سامانه یکپارچه، روند نامطلوبی در ارائه خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان داشته است.

اگر قیمت محصولات سایپا در بازار را مورد بررسی قرار دهید، متوجه روندی عجیب در مورد نرخ خودروهای این شرکت خواهید شد. قیمت برخی خودروها همچون شاهین که روند تولید و عرضه آن‌ها با مشکل مواجه شده است، اختلاف قابل‌توجهی با نرخ بازار آزاد دارد. در سوی دیگر، خودروهایی همچون محصولات خانواده کوییک به‌دلیل عرضه انبوه، سودآوری چندانی برای ثبت‌نام‌کنندگان ندارند. ازاین‌رو، خرید کوییک انتخاب مناسبی برای مصرف‌کنندگان واقعی محسوب می‌شود.

 

منبع: فردا نیوز
  • اصغر ارسالی در

    فقط بد قولی و نام ننگ از خودشون بجا بذار ن بعد یکسال خودروی شاهین رو کوییک بدن فق ط سیاست کثیف آینه ماشین رو لیزینگی یا به نمایندگی بدن برای فروش و سود بیشتر کجاس ت عدل و عدالت

  • حسین ارسالی در

    آخه انقدر ظلم که ما شاهین ثبت نام کردیم حالا بعد یکسال به ما کویبک پیشنهاد میدن ،لا اقل یه خودرو رد بالاترپیشنهاد بدن نه کوییک ،آخه اگه کوییک میخواستیم که همون روز خریده بودیم نه حالا تازه پیش فروش وب اقیمت گزاف

  • خان ارسالی در

    عجب مملکت بی صاحبی داریم ما ،هر موقع عشق شون بکشد افزایش 50 درصدی میزارند روی فرغ ونهاشون هر موقع عشقشون بکشد محصولاتی که وعده فروش دادند و مقداری هم از قبل پول گ رفتند تغییر می‌دهند براشون مهم نیست مشتر ی راضی هست یانه ....

  • ناشناس ارسالی در

    هههههههههههه

  • ناشناس ارسالی در

    تاریشه دزدی تواین مملکت خشکانده نشه هیچ چیزی درست شدنی نیست،فسادودزدی مملکتو دار ه نابودمیکنه،کیه که وجودقطع کردن دست دزد ها روداشته باشه،درعوض این حرکت فقط فقط ح رف وچرندشنیدیم .

  • ناشناس ارسالی در

    شرکت سایپا کلاهبرداری بیش نیست چرا شاهین جی تحویل ۱۴۰۲ را هنوز تکمیل وجه هم نکرده تو که نمی تونستی شاهین جی تحویل بدی برای چی یکسال پول ملت گرفتی واقعا کسی نیست پیگیری کنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها