|
کدخبر: 325265

افزایش حقوق ۵۰ برابری معلمان / معیشت فرهنگیان بهتر شده است؟

مهر شهاب الدین غندالی گفت:در افزایش حداقل حقوق بگیر از ۸۰ به ۱۰۶ هزار تومان حقوق بیش از ۵۰۰ هزار معلم افزایش یافت که این موضوع نشان می دهد بیشترین آمار دریافت حداقل حقوق در وزارت آموزش و پرورش است.

اقتصاد افزایش حقوق ۵۰ برابری معلمان / معیشت فرهنگیان بهتر شده است؟

میانگین حقوق معلمان در سال ۱۳۸۳ حدود ۲۴۰ هزار تومان بود، اما در سال جاری به میانگین ۱۲ میلیون تومان رسیده است.

بررسی خبرهای سال ۸۳ نشان می دهد که معاون مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در آن زمان، بیان کرده است که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای طرح ارتقای شغلی معلمان به وزارت آموزش و پرورش تخصیص یافته است. او اظهار داشته است که تمام احکام این طرح صادر شده و میانگین دریافتی حقوق معلمان کشور به ۲۴۰ هزار تومان افزایش یافته است.

مهر شهاب الدین غندالی در بیست و دومین اجلاس روسای مناطق آموزش و پرورش که در سال ۱۳۸۳ برگزار شده است با اشاره به اینکه از ماه جاری معلمان بر اساس طرح ارتقای شغلی حقوق دریافت می کنند ، گفته: تا قبل از اجرای طرح ارتقای شغلی میانگین دریافتی معلمان  ۲۰۱ هزار تومان  بود.

وی در آن جلسه با تاکید بر اینکه عدم پرداخت فوق العاده جذب به میزان کارکنان دولت سبب کاهش دریافتی معلمان شده است ، گفت : فوق العاده جذب کارکنان دولت پس از افزایش در سال ۸۲ - ۸۱  به ۷۸ درصد رسید واین مبلغ برای معلمان ۷۰ درصد درنظر گرفته شد اما به دلیل عدم وجود اعتبار ۲۰ درصد کمتر اجرا شد و به جای ۷۰ درصد ۵۰ درصد اجرا کردند و با افزایش ۱۵ درصدی حق جذب در سال ۸۱ نیز ، حق جذب معلمان به ۶۵ درصد رسید و این درحالی است که هنوز در حق جذب معلمان با کارکنان دولت ۲۰ درصد اختلاف وجود دارد.

معاون مالی و پشتیبانی وقت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در نظام هماهنگ پرداخت حقوق ،حقوق معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش به دلیل حساسیت شغلی که دارند ،  ۱۰ درصد بیشتر از سایر کارکنان دولت است، افزود : در افزایش حداقل حقوق بگیر  از ۸۰ به ۱۰۶ هزار تومان حقوق بیش از ۵۰۰ هزار معلم افزایش یافت که این موضوع نشان می دهد بیشترین آمار دریافت حداقل حقوق در وزارت آموزش و پرورش است. 

وی با تاکید بر اینکه با حل مشکل مسکن و درمان فرهنگیان حقوق معلمان معنا دار می شود ، از افزایش میزان وام مسکن خبر داده و گفته است: مبلغ وام مسکن فرهنگیان اعتباری حدود ۹۰ میلیارد تومان است.

غندالی با اشاره به اینکه سقف قرار داد بیمه فرهنگیان به یک و نیم میلیون تومان افزایش یافته است ، افزود : در سال جاری هزینه زایمان نیز به  حق بیمه افزوده شده است ، ضمن اینکه ۵۰ درصد مشارکت در سود بیمه نیز برای بیمارانی که بالای یک و نیم میلیون تومان هزینه دارند درنظر گرفته شده است.

حق جذب چیست؟

حق جذب مبلغی است که برای جذب نیروی تخصصی بوده و جزء حقوق ومزایای مستمر بوده محسوب می شود وبه منظور کسری حقوق (به پایه حقوق اضافه میشود) آنان پرداخت میشود و در خصوص جذب در مناطق محروم نیز استفاده می شود.

انواع فوق‌العاده حق جذب چیست؟

براساس پست سازمانی است که بدون در نظر گرفتن فردی که پست سازمانی را تصدی کرده و با توجه به شاخص های مثل گسترده فعالیت سطح سازمانی، پاسخگویی به ارباب رجوع، سطوح ارتباطات سازمانی، ریسک پذیری و حساسیت شغلی و استفاده از نرم افزارهای تخصصی سازمانی برای یکبار در کمیته مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و در نرم افزار تشکیلات به عنوان امتیاز پست سازمانی لحاظ می شود.

براساس شایستگی های فردی است که با توجه به میزان رضایت مدیر،مدرک تحصیلی مرتبط با پست سازمانی نخبگان ،ساعات آموزشی مرتبط با پست سازمانی و سابقه خدمت لحاظ می شود.

پرداخت فوق العاده جذب  در کارگاه های دارای طرح طبقه بندی مشاغل

۱. برقراری حق جذب (فوق العاده بازار کار) در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۸ دستورالعمل اجرایی طرح های طبقه بندی مشاغل می باشد.

۲. استفاده هر یک از شاغلین از فوق العاده مقرر در این تبصره موکول به داشتن شرایط احراز کامل شغل از نظر تجربه و تحصیل است.

۳. حق جذب به مشاغل تخصصی یا استثنایی (از لحاظ شرایط محیط کار) و نیز دیگر مشاغلی که جزو دو گروه فوق نبوده، لیکن برای کارگاه ذیربط ممکن است دارای اهمیت باشد، قابل اخذ مجوز می باشد.

۴. اخذ مجوز برای هر یک از مشاغل منوط به نظر موافق مدیریت و تأیید مشاغل مذکور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد که با تکمیل و ارسال فرم نمونه پیوست نسبت به تقاضای اخذ حق مجوز اقدام خواهد شد.

۵. سقف میزان حق جذب برای مشاغل مدیران و کارشناسان متخصص در حد مدیران معادل ۱۰ درصد مزد شغل گروه مربوط و برای سایر مشاغل معادل ۱۰۰ درصد مزد شغل گروه مربوط به آن شغل خواهد بود.

۶. از آنجا که در ماده ۲۶ قانون کار در کارگاه هایی که دارای طرح طبقه بندی مشاغل هستند مزد مبنا تعریف شده است، بنابراین فوق العاده جذب (بازار کار) جزء مزد نیست.

۷. چون فوق‌العاده جذب (بازار کار) مشمولین طرح های طبقه بندی مشاغل جزء مزد مبنا نیست لذا:

تأثیرات افزایش مصوبات شورایعالی کار بر روی آن از ناحیه کارفرما الزامی نیست.

در محاسبه تبعات مزدی (اضافه کاری، نوبت کاری، مزایای پایان خدمت، عیدی و پاداش و…) لحاظ نمی گردد مگر آنکه بر اساس ضوابط داخلی پیمان دسته جمعی یا عرف و رویه کارگاه نوع دیگری حاکم بوده باشد.

ایجاد تفاوت در میزان پرداخت (از صفر تا حداکثر رقمی که مجوز گرفته اند)‌ در بین شاغلین یک شغل با تدوین ضابطه ای که به تأیید طرفین و تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده باشد امکان پذیر است.

نظر مخالف: برابر با تبصره ۱ ماده ۳۶ قانون کار، حق جذب جزو مزایای ثابت پرداختی به تبع شغل است و جزو مزد محسوب می شوند. بنابراین در محاسبه تمام مزایا من جمله اضافه کار، سنوات، عیدی پاداش باید جزو مزد لحاظ شود.

۸. پس از مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا زمانی که برای شاغل شغلی حق جذب برقرار نشده باشد، حقی برای شاغل از نظر مطالبه آن ایجاد نخواهد نمود.

منبع: تیترکوتاه
  • ناشناس ارسالی در

    این تعریف برای خود شیرینی است حقوق معلم از. بسار از کارکنان کمتر وعدم رفاعیات وبا خط فقر فاصله داشتن است سوال تورم از ان سالهای تا کنون چقدر بود حرف برای رضای خدا بگو نه خود شیرینی خودت

  • ناشناس ارسالی در

    مردم را ازگل نکن بگو 83چند دلار یا چند س که می شد حالا چند دلار یا سکه میشه قدرت خرید چه طور است آیا معلم می تواند چند کی لو گوشت در ماه بخورد

    • ناشناس ارسالی در

      باورکنیددر۴۰سال قبل حقوق معلم براساس دلا ر،۴۰دلاربوده ،همین امسال سال جدید حساب ک نید به ۴۰دلارنمی رسه حدود۳۸دلار میشه ،

  • ممد قلی ارسالی در

    با سلام معلم‌ها کُلی تعطیلی دارن در طول سال اکثراً هم شاگ رد خصوصی دارن اضافه هم میخوان

    • حسام محمودیان ارسالی در

      احتمالا تو همون شاگرد تنبل بی انضباط ته کلاس بودی.
      شما دوتا بچه را نمیتون ی دو ساعت نگه داری.
      دلت دوباره کل اس آنلاین میخواد😁

  • ناشناس ارسالی در

    چرا چرت وپرت می‌نویسد مسلمان که نیستید.ل ااقل بی دین بی وجدان نباشید. کدام معلم ا فزایش پنجاه درصدی داشته؟

  • ناشناس ارسالی در

    کاش به جای این قیاس ها زحمت می کشید ید م حاسبه می کردید سال 83 معلمان چند دلار حق وق می گرفتند ، حالا چند دلار حقوق می گیر ند ؟

  • سالار ارسالی در

    دولت از تعداد زیاد معلمان می ترسد و فقط حقوق آنها را اضافه می کند در حالی که همین حقوق هم برای انها که یک سوم سایر کارکنان کار نمی کنند زیاد است

    • ناشناس ارسالی در

      سایر کارکنان چی کار می کنند من کار یه روز کارمند بانک را نیم ساعته انجام می دم

    • ناشناس ارسالی در

      شما که میگید معلم هیچ کار نمی کنه ،پس چطور تو ایام کرونا از عهده آموزش بچه هاتون بر نیومدید ،خیلی آدمهای بی وجدان وقدر نشناسی هستید ،آموزش پایه واساس هر کشور هست ،واولویت هر کشوری باید آموزش وپرورش باشه ،که متاسفانه تو ایران نیست
      ،صدای ساز ودهل از دور خوش است

    • ناشناس ارسالی در

      بزرگوار بیا شغل هامون رو جابجا کنیم و شما معلم شو البته اگرشغل داشته باشی
      الان که درب استخدام آموزش و پرورش به روی همگان بازه بفرما یه کار بی دردسر و پر از حقوق

  • علی اکبر پورحسنی حجت آبادی ارسالی در

    عجب افتخاری به ثبت رساندید!؟
    ۵۰ برابر شدن حقوق فرهنگیان!؟!؟!
    واکس شکوفه دویست تومانی را ۵۰ هزار تومان خریدم .
    به امید سر بلندی ایران با کمک مدیران نخبه

  • محسن ارسالی در

    یکی نیست بگه قندلی سال 83با حقوق 240هزار میشد3تا سکه بخری الان با12میلیون نمیشه یه ربع سکه خرید

    • صالح ارسالی در

      گوسفند ب این میگن

    • صالح ارسالی در

      بز

  • معلم ارسالی در

    جناب انشتین!
    افرایش ۵۰ برابری را با سال ۸۳ مقایسه میکنی
    این را هم بگو که سفره ی معلم ۵۰۰۰ برابر کوچک تر شد ه
    اون موقع همون ۲۴۰ تومن به انداز ه ی صد میلیون الان ارزش داشت

  • ناشناس ارسالی در

    برای افرادی که سالهای ۸۰ پیش دبستانی و‌س ال ۹۴ حق التدریس بوده آند و بیش از ۲۳ سا ل تدریس نموده اند وزحمت کشیده آندسوابقی درنظر گرفته نشده واین افرادبا آنکه از لح اظ رتبه ،رتبه ی آموزشیار معلمی راکسب نمو ده اندولی هنوز هم بخاطرعدم سوابق تجربی د ر رتبه ی یک باقی مانده و زیرحکم ۱۳ تومن که ۳ تومن بخاطر بیمه کسر و ده تومن با سو ابق ۲۳ ساله کارکرد دارندکه بسیار ناچیزو فاقدمسکن و زمین و ماشین می باشند و بسختی زندگی می نمایندخواهشا مشکلات اینگونه مع لمان راحل نموده تا بتوانندبا افزایش حقوق یه زندگی بخور و نمیربا شرایط گرانی مسکن و زمین و ماشین و گرانی کالا و خدمات داش ته باشند

  • ناشناس ارسالی در

    قیمت دلار در سال ۱۳۸۳ هشتصد و هشتاد تومن و قیمت سکه در اون سال صد هزار تومن بود يعني با سیاست های بالا دستی به اعتراف خودتون نه تنها معلما رو به خاک سیاه نشوندید که دم از افزایش ۵۰ درصدی که فقط تبلیغش برا معلمان هست میکنید در صورتی که‌ خیلی از اقشار دیگه سال هاست از این مزایا استفاده میکنن
    سال ۸۳ به قول شما با میانگین حقوق ماهیانه ۲۴۰ هزار تومن یک معلم میتونست دو سکه‌ و نیم بخره الان چی؟؟؟؟
    از شاهکارهای تصمیم گیرندگان ما بعد از ۲۰ سال بعد از سال ۸۳، با میانگین حقوق ۱۲ میلیون در ماه یک ربع سکه هم بهت نمیدن
    باید به‌ حال این مملکت و خبرنگارانی که به خاطر افزایش بازديد کنندگان از خبرش با اسم و معیشت معلمان بازی میکنن گریست
    تا قشر خبرنگار و وزیران چاپلوس و دیگر صاحبان قلم و تریبون با آب و تاب این طور برا دیده شدن از گرده فرهنگیان بالا میرن باید انتظار بدتر از این رو داشت

  • کاظم ارسالی در

    چقد باسواد.از خدابترس.حقوق معلمان در مقا بل تورم حساب شود.

  • ناشناس ارسالی در

    دروغگو .!!!!!!هیچ کاری که معیشت معلم و د رست کنه نکردید .همیشه چندر غاز حقوق معلم ها رو تو بوق و کرنا می کنید ولی کسی از ح قوق های خودتون خبر نداره

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر شما با دروغ ها تون

  • احمد ارسالی در

    احمق بگو دخل 50 برابر شده خرج 100 برابر حرف برای گفتن ندارید اراجیف نبش قبر میکن ید

  • ناشناس ارسالی در

    این چه تیتری هست که زدید،تورم ۱۰۰۰برابرش ده وحقوق معلم۵۰برابر

  • ناشناس ارسالی در

    چرااین تیترهای خبری چندسال قبل رابلدمی ک نیدکه هیچگونه ارزشی ندارد؟

  • احمد مومنی ارسالی در

    خاک برسرتان که اینقدر احمقیدتورم هزار در صدی حقوق ۵۰ بابری

  • ناشناس ارسالی در

    وای خدایا تیترهایی بزنین که با عقل جور د ربیاد

  • معلم ارسالی در

    یکی نیست به این غندالی بیسواد حالی کنه د لار سال ۸۳ کمتر از هزار تومان بود والان خدا تومن شده اما معلم بدبخت فقط یه حقوق ناچیز وبدون مزایا..واقعا خجالت نمی‌کشید اینقد راحت بخاطر شندر غاز حقوق حیثیت وشر افت معلم رو زیر سوال می برید ننگ بر شما ..برید حقوق مخابرات ،گاز، دارایی،و..و رو ببینید وننگ بمیرید..رفتگر شهرداری هم از مزایای بهتری از معلم برخوردار است..فوق العاده جدب همه ۵۰ درصد بود مال معلم نصفش ..خبر مرگتان به شعور معلم توهین نکنید خر خودتونید

  • امیر ارسالی در

    دروغ چرا میگین من زنم دبیره با ۱۱ سال سا بقه فرهنگیانم خونده ماهی ۹ تومن حقوق میا د حسابش ۵ روزه هفته هم سرکاره

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    چرا این قدر دروغ می گید که حقوق معلم چند برابر شده؟چقدر پول گرفتی ک ه معلم رو زمین بزنی‌،واقعا خجالت نمی کشی این همه ارا جیف می نویسی.....؟

  • سما ارسالی در

    معلموجماعت با کار حداقلی و تعطیلی های سر سام آور از یه کارمند و کارگر با تحصیلات عالیه بیشتر میگیره بکشونه شما کاسه داغتر از اش نشین مملکت رو همین معلما با تعلیم ات غلطشون به اینجا رسوندن که نه دینی مون ده نه دنیایی تا معلم جماعت درست نشه هیچی درست نمیشه

    • ناشناس ارسالی در

      من معلمم حقوقم هم ۶۵ میلیونه کور بشه امث ال تو که نمی تونه ببینه ***لقت را جمع می کردی معلم میشدی

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا برای شما متاسفم وبرای خودم که ابلهان مثل شما را تربیت کردم حق با شماست کم کاری من باعث شده امثال شمپاین طور نظر بدهید

    • ناشناس ارسالی در

      نه بابا جووون خودت

    • ناشناس ارسالی در

      خفه بابا *****

  • کارگر بازنشسته ارسالی در

    پاسخ حضرت وزیر کار باسواد و قانون دان ب ه علت هرچه بیشتر شدن تفاوت بارز دستمزد با دیگر کشورها چیست و برای اصلاح وضعیت ی که برای حقوق کارگران و بازنشستگان تع مدا فراهم کرده اند ، آیا باز هم همچنان ب ا دست کردن در جیب کار گر و بازنشسته بخص وص تامین اجتماعی می‌خواهند به ماموریت‌فع لی خودشان در جدال با وضعیت زندگی و معیشت و جیب و منابع متعلق به کارگر و بازنشست ه همچنان ادامه بدهند ؟برمبنای کدام قانون وبراساس چه مجوزی؟ 🔴مقایسه دس تمزد ۲۰۲۴ در ایران و چند کشور منطقه بر ا ساس دلار/ کمترین دستمزد برای ایران ثروتم ند!

    ایران : ۱۸۰
    فل سطین : ۷۷۸
    اسرائیل : ۳۶۰۸
    ارمنستان : ۵۴۱
    آذربایجان : ۴۹۴
    اردن : ۵۹۹
    عراق : ۵۸۳
    ترکمنستان : ۶۵۴
    کویت : ۱۸۵۴
    بحرین : ۱۷۲۸
    عربستان : ۱۷۸۸
    ترکیه : ۸۹۳

  • محمدرضا ملایم پور ارسالی در

    سلام
    چرا دروغ می گویید؟ تا کی می خواهید با دروغ سر مردم کلاه بگذارید؟
    از خدا بترسید.
    من با ۱۹ سال س ابقه ، کارشناسی ارشد ، بیست و پانصد حکم من است که دریافتی من با کسورات می شود ۱ ۵ میلیون
    ماهی دومیلیون هم کرایه ی ماشین من است.
    خانمم هم بازنشسته می باشد که حکم ایشان ۱۲ میلیون است. سی س ال کار کرده، با مدرک فوق دیپلم تربیت معل م
    کمتر دروغ بگویید چون خدا می نوی سد.

  • Amir ارسالی در

    معلمین عزیزبدانندوآگاه باشندتابحال خیلی به شما لطف شدهواینکه شما فکرمی کنیدحقوقت ان از وزارت کشور،وزارت نفت و وزارت امور خارجه وسایروزارتخانه هاکمتراست بسیاراشتب اه می کنید،بایکدمحاسبه ساده می فهمید که شمابسیارمفت خورهستید واضافی،دولت وحکومت از سرلطف ازکیسه مبارک خودشان به شما انف اق می کتد وگرنه آموزش وپرورش دراسلام جای ی نداردبلکه حوزه علمیه همه را بس است،همه رایک راست راهی بهشت می کند،لطفا ازحکومت مردم مدارتشکرفرمایید

  • ناشناس ارسالی در

    وجدانن جنسش را از کجا میاری ما هم بریم ب گیریم شاید بار سنگینی زندگی بر دوشمان سب ک شود تو فضا هستی کلمات قلمبه میگی یا نه واقعا داری میگی حقوق معلم پایینترین سطح از بقیه کارمندان هسته کارگر ساده حالا ح قوقش بیشتره

  • ناشناس ارسالی در

    شهر خبر واقعاً کثیفی ،در مورد حقوق دیگر ارگان های دولتی هم خبر می نویسید؟!

  • ناشناس ارسالی در

    افزایش دروغین حقوق معلمان ،وقتی حقوق یک معلم از دانش اموزش خودش بیشتر شد بله اما حالا خیر خبری نیست

  • بهمن غلامی ارسالی در

    آقایی که خودتو کار شناس میدانی فرهنگی فقط معلم هست نیروهای خدماتی و و و توی این کشور زندگی نمی کنند خوب دفاع میکنید از عدالت

  • حبیب ارسالی در

    سال ۸۳ قیمت سکه ۲۰۰تومن بود وحقوق ۲۴۰.ال ان حقوق ۱۲ سکه ۴۴؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

  • مهدی محمد اسماعیلی ارسالی در

    بله حقوق ۵۰ برابر شده ولی ارزش پول یکصدم برابر در جا یادی کنیم از داروغه ناتینگهام

  • رضا یک فرهنگی ارسالی در

    سلام ای ملت بدانید در این چند سال ما فر هنگیان چقدر حقوق می گرفتیم که دولت محترم ۵۰ درصد به حقوق ما اضافه نموده که هنوز هم کفاف زندگی روزانه نمیشه و من در کنار شغلم سوپر ی دارم

  • فایقه ارسالی در

    خجالت نمی‌کشید خدایی؟

  • ناشناس ارسالی در

    چکار معلم دارید سال ۸۳ پراید هم ۴میلیون بود الان چند برابر شده ووو

  • معلم ارسالی در

    چه غلطها حتما از خودشون اینقدر اضافه شده . از سال ۸۳ حقوق بقیه کارمند و کارگر ها و... صدها برابر شده. این گفتن داره کارگر بدبختانه کلاسی که خودش را با معلم دارای دکترا مقایسه می کند فکر می‌کند امسال ای ن افزایش را داشته

  • ناشناس ارسالی در

    بمیرید ۷ ماهه کار کردیم سه ماهش را دادید . فقط،شعار و حرف مفت .

  • ناشناس ارسالی در

    12میایون یعنی 200دلار.خجالت نمیکشید؟فقط پول مواد غذایی میشه.همین.

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام خدمت همه مردم مسولان عزیز کی گفته معیشت معلم بده خیلی بیجا کردی اصلا بهتر ازاین نمیشه هیچ کس مثل معلم زندگی نمی ک نه چون نمیتونه ‌، معلم مثل پیامبر خونه، نه مسافرت نه، معیشت عید فطر، 22 بهمن. وووو نه تعویض مرکب اصلا کسر از حقوق م الیات مقرری ماه اول وووووبله معلم عزیز ب رو خوش که از مملکت چیزی دستت را نمگیره

  • رمضان سلیم زاده ورزقان ارسالی در

    کاملاً درست می فرمایید حقوق معلمان در این مدت که فرمودید پنجاه برابر شده ولی قیمت زمین مسکونی هفت هزار برابر شده است وسایر اجناس هم بیش از دوهزار برابر شده است

  • رمضان سلیم زاده ورزقان ارسالی در

    در سال 83 شهریور ماه سکه صدهزار تومان بود و با حقوق یک ماه معلم دو سکه تمام می‌شود گرفت الان با حقوق دو ماه حقوق معلم نمیشه یک سکه خرید

  • اسلامی ارسالی در

    آیتم اضافه کنید سال ۸۳ با ۲۴۰ هزار تومان که البته بیشتر بوده چند دلار مو چند سکه میتونستیم بخریم حداقل ۲ تا سکه الان با ۳ ماه حقوق میشه فقط یک سکه خرید انصاف خو ب چیزی است خواهشن مطالعه ات را بیشتر بکن

  • منتظر ارسالی در

    ونفرمودی که قیمت کالا دراین مدت 1000 برا برشده

  • ناشناس ارسالی در

    مگه مرض داری

  • خلیل ارسالی در

    غندالی همان مدیر عامل مخلص صندوق ذخیره است که به همسر و دختر و دامادش ۱۶ هزار میلیارد تومان وام بلاعوض داد؟
    حاکمیت هیچ اولویتی برای آموزش و پرورش قائل نیست.
    معلم از لحاظ اقتصادی در پائین ترین سطح جامعه قرار دارد.
    دو سوم کلاسها بی معلم هستند
    کیفیت آموزش بسیار ضعیف است.
    و
    صدها مشکل دیگر گریبانگیر آموزش و پرورش است.
    من با ۳۰ سال سابقه و فوق لیسانس ۱۶ میلیون دریافتی دارم.

  • ناشناس ارسالی در

    برادر عزیز سال ۸۳سکه چند بود الان چنده س ال ۸۳دلارچند بود الان چند برابر شده خودت رو به خریت زدی یا مردم را بلانسبت....فر ض کردی

  • داود ارسالی در

    استاد سال ۸۴ ربع سکه زیر ۲۴ هزار بود با تو جیبی برای خانمم خریدم الان نمیتونم کمی تامل کنید در انتشار پیام

  • فرهنگی ارسالی در

    سلام اولا این افزایش حقوق با تورم وگرانی تناسب ندارد دوم اینکه اختلاف حقوق معلمي که تازه وارد کار شده با معلمي که بیش از ۲۰ سال کار کرده خیلی ناچیز است باید اضافه حقوق با سابقه افزایش پیدا کند وباسابقه ها خيلي بیشتر افزایش حقوق داشته باشند

  • ناشناس ارسالی در

    کاش دریافتی حقوق معلمان را با کل دریافتی ها(نه ارقام حکم کارگزینی) وزارتخانه اقتصاد یا نفت و شرکت‌های دولتی مقایسه می‌کردید!!!

  • ناشناس ارسالی در

    به عنوان یه فرهنگی میگم لعنت بهتون با ای ن افکارتون،حقوق رو بر اساس تورم بسنج،برا ساس حقوق معلمین بلاد کفر بسنج،خیلی نادان ی مسئول ناطق

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ کارمندی برای پاداش بازنشستگی درهیج ج ایی سقف ندارد تا حالا که معلمان وضعشان ا ین بودبرای بازنشستگی در گرفتن پاداش براش ان سقف تعیینمی کنند.چرا فرق یک معلم با د یگر کارمندان دولت چیست لابد کم انرژی می گذارد یک کارگر یا کارمند دیپلم در وزارت بهداشت وتامین اجتماعی سی میلیون دریافتی بعلاوه نهصد سی میلیون پاداش دریافت می کن د ما ادم نیستیم نباید زندگی کنیم.اصلا در شایستگی وشان معلم هست بره کار ....انجام بده شاگرداش در کوچه وخیابان ببیندش چی فکر می کنند.

  • مهریماه ارسالی در

    واقعا اینی که این مطلب چرت وبی معنی را نوشت از خدانمی ترسه معلم با ۲۵ سال کار هنوز یک سرپناه نداره درکشورهای دیگه معلم بیشترین ارزش را داره وبالاترین حقوق برای معلم هستش متاسفانه امثالی مثل شما ارزش معلم را نمیدونید

  • ناشناس ارسالی در

    چرا دروغ میگید دروغگو دشمن خداست چرا اینقدر شان معلم را زیر سوال می‌برید خدا ازتون نگذره

  • ناشناس ارسالی در

    حقوق قضات وبانکی ها وشرکت نفتی ها۱۰۰۰برا برشده است

  • احسان ارسالی در

    آقای عزیزی که این مطالب را منتشر کردی ، سال ۸۳ قیمت سکه ۱۰۰ تومان بوده. اینا را هم بگو .

  • ناشناس ارسالی در

    تو چکار به معلم دلری برو هزار رکعت نماز بخون اینجوری نسل به‌نسل ازت الگو میگیرن ولی مشکل اینه که یه رکعت هم نمیخونی چند تا بچه شیطون هم مثل خودت میفرستی سر کلاس اونوقت معلم یه ساعته درستشون کنه هم درسی هم دینی هم انظباطی تازه اینقدر هم تنبلن که تابستان هم وقت معلم رو با تجدیدی میگیرن

  • عبدالقهار ارسالی در

    چرا در صدد تخریب معلمان هستید مگر ادارات دیگر ادارات افزایش حقوق ندارن لعنت خدا بر قبر پدر و مادر کسانی که با غرض دنبال تخریب قشر معلم هستند

  • سعید تجلی ارسالی در

    سلام حقوق ۵۰ برابری پیشکش لطف کنید براساس اسفند سال ۹۶ حقوق معلمین را به دلار محاسبه کنید و بدون اضافه کردن این چند سال بما پرداخت کنید آضافه شدن پیشکش

  • ناشناس ارسالی در

    جانم مگه بیکاری دروغ پراکنی می کنی، یه لطفی کن حقوق بقیه کارمندان دولت را هم یه سری بهشون بزن، توروم را یادت رفته، من در تعجم، تو کجا زندگی می کنی؟

  • داود ارسالی در

    همچی میگه 80برابر که انگار صد ملیون حقوق میدن الان باید حقوق میشد صد ملیون خجالتم نمیکشن این حرفا رامیزنن مردم عادی فک میکنن چی خبره حقوق یک فرهنگی بازنشسته بعد سی سال کار در آموزش وپرورش 15ملیون شده

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه تورم کمر ملت را شکسته، ای کاش قیمت مسکن، دلار، طلا، اجناس را هم مینوشتید، دروغ گفتن راحته، کنتور نمی‌اندازد

  • صالحان ارسالی در

    الانم دیرنشده شماهم بروآزمون بده ومعلم ش وتاجایگاه ومقام وحقوق معلم هم شامل حالتو ن بشه واینقدر توسرومغزتون میزنید،برای کس ی این شغل مناسبه که منبع درآمدی داشته با شه واین شغل به عنوان سرگرمی وتفریح براش باشه،چون به دردسرهاش نمی ارزه

  • ناشناس ارسالی در

    فقط حقوق معلم شده تیتر خبرگزاری شما ببینید بقیه کارمندان چه مزایا و ردیف های حقوقی دارند بجز دروغ ودغل بازی و فریب چیزی نصیب فرهنگیان عزیز نشده خواهشا واقعیات را بنویسید چرا از ظلمی که بواسطه صندوق ذخیره فرهنگیان به جامعه فرهنگیان کشور شده و میشود چیزی نمی گویید

  • علی اصغر شک هی فر ارسالی در

    حقوقم سال ۱۳۸۰ یکصدو بیست چهار هزارتوما ن بود
    هرچه می کردم باز هم ماهی هش تاد هزار تومان پس انداز می ماند حداقل در وغ نگویم ماهی فقط ۴ کیلو گوشت می خریدم ک ه می شد ۶ هزار تومان اما الان در ماه یک کیلو گوشت هم نمی توانم بخرم اگر برنامه ر یزی
    نداشته باشم همان ۱۰ روز اول تمام می شود قیمت کالا
    را کاهش دهی د با همان حقوق ۲۵ سال قبل .‌.۲

  • ناشناس ارسالی در

    اخه ادم بی سواد ادم بی عقل این چه حرفیه میزنی سال ۸۳ تورم چقد بود الان تورم چقدر ه خوب فکرکن بعد حرفت را بزن در کشور ما ب ااین تورم شدید ماهی ۵۰ میلیون هم بگیری ب از نمیرسی باید تا اخرماه گرسنه باشی چرا توایران طلاق بیشتره میدانی چون درامد کمه واین درامدکم باعث میشه تو خونواده حرف و حدس به وجودبیادبا حقوق ده میلیونی میشه ز ندگی کرد خاک علم برسرتون که با این حقوق ابروی هر ایرانی را بردید برید ازکشورهای عربی یاد بگیرد که برای معلمان زحمت کش ما هیانه ۳۰۰میلیون حقوق میده وبه فکررفاه مع لمان خود هست که خانواده هایشون در رفاه ز ندکی کنند نه مثل ما معلمان که با فقر دست وپنجه نرم کنم وبه فکرشغل دوم خودباشیم

  • ناشناس ارسالی در

    بس چرا کسی از مسولان به فکرنیست که حقوق معلم درغیرانتفاعی ۵ میلیونه چرا به فکرنی ستن که حقوق معلمان ده میلیونه با این تور م شدید فقط بلد هستن حرف چرت بزنندوافتخار هم میکنند ولی این توهینی هست به گل فرهنک یان که چندنفربی سواد را اوردن گذاشتن توس رکار

  • محمد ارسالی در

    بدبختا ک تیتر میزنید، تو خبرنگار، تو کارشناس رسانه، تو پزشک، تو مهندس، تو سردار، تو....، کی شما را به اینجا رسوند معلم
    شما مسولین: نسبت به حقوق معلم هر گلی زدین به سر خودت زدی
    وقتی معلم علم داشت و عزت داشت خوب به طبع منتقل میشه به نسل اینده
    وقتی معلم حقوق بالا بگیره، بهترین، با نخبه ترین، باهوش ترین فرد جامعه معلم میشود اگر همچین معلمای داشته باشیم پس نسل اینده، فرهیخته ترین افراد خواهند بود، انسان ک شخصیت بالا داشته باشد هیچ وقت، فساد، دزدی، کلاهبرداری،.... وجود نخواهد داشت
    اگه معلم حقوق کم داشته باشد هیچ نخبه ای وارد عرصه معلم گری نخواهد شد در نتیجه سرباز معلم به کلاس خواهد رفت.............................

  • مجید ارسالی در

    سلام این آقا کجا تحصیل کرده داره حقوق سال 83را با حقوق امسال معلمان زحمتکش مقایسه می کنه بخدا معلمان عزیزمان حاضرند تورم به سال 85برگردد وحقوقشان به سال 83 نه 85شما تورم را نگاه کنید یک پراید سال 83فکر کنم بود 5/500 وبا حقوق 23ماه می تونست یک پراید بخره ولی الان با 30ماه حقوق پس لطفی به معلم نکردین شما تورم را برگردانید به اون سال ها حقوق هم همون 230هزار باشه

  • یاسین ارسالی در

    جواب غندلی خاموشیه

  • ناشناس ارسالی در

    یادش رفته
    کمی فکر کنه که تورم چن د برابر شده حقوق معلم را 1میلیون بکنند و تورم را به سال83برکردونن

  • محمد ارسالی در

    چرا شما فقط درباره معلمان صحبت می‌کنید پس ماخدمتگزاران سرایداران چه گناهی کردیم وارد آموزشی وپرورش شدیم که هیچ کس صدای مارو نمیشنوه

  • ناشناس ارسالی در

    هرسال بدون توجه به درصد تورم، کمترین میزان افزایش رابرای حقوق معلمان درنظر گرفتن؟! بعد حالا برای20 سال اخیر، که تورم چند صد برابر شده، منت سرمعلم می‌گذارند!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها