|
کدخبر: 326233

اختصاصی گسترش نیوز؛

کارتینگ سواری در تهران پول زیاد می طلبد / ۱۰ دقیقه سواری ۳۰۰ هزار تومان

کارتینگ های تهران به عنوان یکی از گزینه‌های مهم برای تفریح در پایتخت شناخته می‌شوند و قادرند اوقات خوشی را برای افراد فراهم کنند.این تفریح یکی از لاکچری ترین تفریحات تهرانی ها محسوب شده و پایه ثابت آخر هفته های بعضی جوانان شده است.

اقتصاد کارتینگ سواری در تهران  پول زیاد  می طلبد / ۱۰ دقیقه سواری ۳۰۰ هزار تومان

 کارتینگ سواری یکی از تفریحات هیجان‌انگیز است که شاید هر فردی حداقل یک بار علاقه‌مند به تجربه آن باشد. ممکن است برخی از افراد ندانند که در کدام مناطق تهران و در چه مجموعه‌هایی می‌توانند این تجربه هیجان‌انگیز را امتحان کنند. به همین دلیل، لیستی از کارتینگ های تهران را برای شما تهیه کرده‌ایم تا اگر تمایل دارید به کارتینگ سواری جذاب بپردازید، بدانید کدام کارتینگ بهترین گزینه در تهران است و چه بودجه‌ای را برای این تفریح محبوب در نظر بگیرید.

بهترین کارتینگ در تهران شامل: کارتینگ آزادی، کارتینگ چیتگر، کارتینگ آیلند، کارتینگ شهربانو، کارتینگ کاریو، کارتینگ فراسا، کارتینگ پرند، کارتینگ دانیال، کارتینگ خاوران و کارتینگ موزه خودرو.

کارتینگ بین‌المللی پرند 

۶ دقیقه ۱۸۰ هزارتومان؛ ۱۲ دقیقه ۳۳۰ هزار تومان

کارتینگ کاریو

 دو دور ۱۳۰ هزار تومان، سه دور ۱۶۰ هزار تومان

کارتینگ آزادی

۱۹۵ هزار تومان

پیست کارتینگ دانیال

۴۵ هزار تومان در مدت زمان ۱۰ دقیقه

پیست کارتینگ فراسا

 بین ۷تا ۱۵ دقیقه می باشد و هزینه ای بین ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان

پیست کارتینگ موزه خودرو

 هر ۶ دقیقه۱۵ هزار تومان

پیست کارتینگ شهربانو

مدت ۱۰ دقیقه برابر با ۵۰ هزار تومان

در این مطلب به بررسی کارتینگ در تهران پرداختیم و تعدادی پیست کارتینگ در تهران وجود دارد که آنها را برای شما معرفی کردیم. برخی از این پیست‌ها دارای امکانات و تجهیزاتی هستند که می‌توان آنها را در رده جهانی قرار داد. در اکثر این پیست‌ها، قوانین و امکانات مشترکی نیز وجود دارد که به منظور جلوگیری از تکرار، در این متن ذکر نشده است. به عنوان مثال، آموزش اولیه توسط مربیان، ارائه کلاه و تجهیزات کارتینگ به شرکت‌کنندگان و عدم نیاز به گواهینامه، از جمله قوانین مشترکی هستند. همچنین، برخی از قوانین مشترک مربوط به سن، وزن و قد افراد می‌باشد، بنابراین مناسب است قبل از رفتن به پیست، این موارد را از مسئولان مربوطه استعلام کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها