|
کدخبر: 326247

اختصاصی گسترش نیوز

قیمت انواع سیستم سرمایشی در بازار / پنکه هم قیمت موتور شد

در این گزارش فهرستی از قیمت انواع پنکه های موجود در بازار را مشاهده می کنید. این پنکه ها طیف متنوعی از مدل ها و قیمت ها را شامل میشوند.

اقتصاد قیمت انواع سیستم سرمایشی در بازار /  پنکه هم قیمت موتور شد

همانطور که میدانید در فصل تابستان در کشور، دماها به شدت افزایش می‌یابد و هوا بسیار گرم می‌شود. این شرایط آب و هوایی باعث می‌شود که استفاده از وسایل سرمایشی، به خصوص پنکه، بسیار مهم و حیاتی باشد.

پنکه وسیله‌ای الکتریکی است که برای ایجاد جریان هوا و خنک کردن محیط استفاده می‌شود. پنکه‌ها به صورت مختلفی تولید می‌شوند از جمله پنکه‌های معمولی با برفکت، پنکه‌های دیواری، پنکه‌های سقفی و پنکه‌های قابل حمل.

پنکه‌ها در فصل‌های گرم سال برای خنک کردن محیط و افزایش جریان هوا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین در فضاهای بسته و بدون تهویه مناسب، پنکه‌ها می‌توانند بهبود دهنده‌ای برای کیفیت هوا باشند و از تجمع گرد و غبار جلوگیری کنند.

قیمت پنکه‌ها در بازار ایران بستگی به نوع، ابعاد، قدرت و برند آنها دارد. پنکه‌های معمولی و قابل حمل معمولاً با قیمت مناسب و ارزان قابل تهیه هستند، در حالی که پنکه‌های دیواری یا سقفی و با قابلیت‌های خاص ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

با توجه به اینکه تابستان‌های گرم در ایران بسیار طولانی است، پنکه‌ها به عنوان یک وسیله ضروری و کاربردی در خانه‌ها، محل کار، مغازه‌ها و سایر فضاها تلقی می‌شوند و به عنوان یک راه حل ساده برای خنک کردن محیط و افزایش راحتی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پنکه‌ها از تکنولوژی‌های مختلف برای ایجاد جریان هوا و خنک کردن محیط استفاده می‌کنند.

موتورهای الکتریکی، پره‌ها یا باله‌ها، سیستم‌های تنظیم سرعت، سنسورهای حرارت، طراحی خلاقانه و مواد ساخت از جمله مواردی است که تلاش میشود از این تکنولوژی های به روز در آنها استفاده شود.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، پنکه‌ها همچنان در حال بهبود و ارتقاء هستند و ویژگی‌های جدید و نوآورانه‌ای را به خود می‌گیرند تا بهبود عملکرد و کارایی آنها را فراهم کنند.

جدول زیر فهرستی از قیمت انواع پنکه ها را در بازار نشان میدهد:

            کالا                

     قیمت(تومان)         

وستینگ هاوس مدل پنکه قدیمی کد 12LA3

۱۸,۸۰۰,۰۰۰

پنکه مایدیا مدل FS40 - 11NR - W

۱۲,۶۷۰,۰۰۰

پنکه مه پاش تایفون مدل 65strc

۱۰,۹۰۰,۰۰۰

پنکه مایدیا مدل FF-1610AR

۹,۸۰۰,۰۰۰

پنکه کروپ مدل FC-41R

۴,۴۵۰,۰۰۰

پنکه کاکس مدل CX-1260

۲,۹۹۹,۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها