|
کدخبر: 326485

زلزله در بازار ارز دیجیتال / نزول تند قیمت بیت کوین تا کجا ادامه دارد ؟

طی ۲۴ ساعت گذشته ارزش رمز ارز ها در بازار ارز دیجیتال نوسانات شدیدی داشت که باعث شد بیش از ۳ درصد کاهش پیدا کند.به دنبال این کاهشی شدن ارزش بازار بیت کوین سقوط سنگینی کرد و دوباره به کانال ۶۰ هزار دلاری بازگشت.

اقتصاد زلزله در بازار ارز دیجیتال  / نزول تند قیمت بیت کوین تا کجا ادامه دارد ؟

امروز ۲۲ اردیبهشت بازار ارز های دیجیتال افت سنگینی را پشت سر گذاشتند و بیت کوین این ارز دیجیتال محبوب تا ۶۰ هزار دلار پایین آمد. در همین حین دیگر ارز های دیجیتال مانند اتریوم ، سولانا ، ریپل و کاردانو هم با کاهش قیمت سنگینی مواجه شدند.

در معاملات امروز بازار رمزارزها، بیشتر ارزهای پرتراکنش روندی نزولی داشتند. بیت‌کوین با بیش از ۳ درصد افت کانال ۶۱ هزار دلاری را از دست داد و در لحظه نگارش این گزارش در نرخ ۶۰ هزار و ۹۷۰ دلاری معامله می‌شود. اتریوم دومین ارز بزرگ بازار هم با به کانال ۲۹۰۰ دلاری سقوط کرد و درحال‌حاضر ۲۹۲۰ دلار در حال دادوستد است. علاوه بر این، دیگر آلت‎‌کوین‌های بزرگ بازار هم افت قابل توجهی را به ثبت رساندند.

در حالی که ارزش بازار بیت‌کوین به کمتر از ۱.۲ هزار میلیارد دلار رسیده، حجم معاملات بیت‌کوین با رشدی ۸ درصدی در ۲۴ ساعتن گذشته به بیش از ۲۷ میلیارد دلار رسید. این رمزارز در سقف کانال ۶۰هزار دلاری در حال معامله است.

قیمت اتریوم هم در ۲۴ ساعت گذشته افتی ۲.۶ درصدی را به ثبت رسانده و ۲۹۲۳ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات این ارز دیجیتال با رشدی ۹ درصدی به ۱۲ هزار دلار رسید. ارزش بازار این رمزارز هم درحال‌حاضر ۳۵۰ میلیارد دلار است.

برنده‌ها و بازنده‌های بازار

با این حال در بازار خرسی امروز، رمزارزهایی هم بودند که توانستند رشد قیمتی را به ثبت برسانند. در این میان لیدو دائو (LDO) ۲.۳ درصد، ترون (TRX) ۲.۱۴ درصدی و چیلیز(CHZ) هم ۲ درصد رشد قیمتی داشتند. در آن طرف سه رمز ارز داگ ویفات (WIF)، هلیوم (HNT) و آساکاش نتورک (AKT) به ترتیب با ۱۰.۸، ۹.۷ و ۸ درصد بدترین عملکرد ۲۴ ساعته بازار رمزارزها را به خود اختصاص دادند.

در نمودار زیر نوسانان ارز دیجیتال را در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده می کنید.

نوسانات-ارز-دیجیتال

 

منبع: اکو ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها