|
کدخبر: 326945

بازار ارز دیجیتال در اوج قیمت ها کار خود را آغاز کرد / بیت کوین به ۷۰ هزار دلار نزدیک شد

در بازار ارز دیجیتال امروز ۳ رمز ارز بیت کوین ، سولانا و اتریوم با روند افزایشی شدن قیمت بهترین عملکرد را ثبت کردند. اتریوم هم با رشد ۵.۸ درصدی در مدار افزایشی قرار گرفت و نسبت به هفته گزشته نیز رشد چشمگیری داشته است .پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند

اقتصاد بازار ارز دیجیتال در اوج قیمت ها کار خود را آغاز کرد / بیت کوین به ۷۰ هزار دلار نزدیک شد

امروز بیت کوین با نرخ ۶۶,۹۳۷  هزار دلار (۳,۸۷۳,۲۸۰,۰۱۲تومان) معامله می‌شود و بازار نسبت به هفته گذشته همچنان با روندی صعودی نیز روبرو بوده است. هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۱۸,۶۴۶,۳۴۳,۶۴۹ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ‍ ۲۸,۰۰۷,۷۶۱,۹۹۳ هزار دلار بود. در حال‌ حاضر بیت کوین با روند افزایشی خود در حال  صعود دوباره به ۷۰ هزار دلا است.  پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

بایننس کوین در مدار صعودی قرار گرفت

امروز وضعیت بازار ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بسیار روند بهتری را برای خود به ثبت رسانده است. رمز ارز سولانا بعد از بیت کوین روند افزایش به خود گرفته و در رقابت با سومین ارز صعودی بازار یعنی اتریوم می باشد. رمز ارز سولانا  با نرخ ۱۷۲.۸ هزار دلار (۱۰,۰۰۶,۶۳۱ تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۷۷,۷۰۵,۰۳۷,۹۷۵  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۳,۴۸۳,۴۷۲,۲۸۳ دلار بود.

بیت-کوین

در بازار ارز دیجیتال امروز رمز ارز اتریوم بعد از سولانا بیشترین افزایش قیمت را برای خود ثبت کرد.   این رمز ارز  با نرخ ۳,۱۱۳.۰۲ هزار دلار (۱۷۹,۴۷۵,۱۱۵ تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۳۷۳,۹۴۴,۱۰۱,۰۹۲ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۱۴,۸۶۲,۲۳۲,۷۶۹دلار بود.

چه خبر از بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

اگر نگاهی به مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعته گذشته بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم، با اخبار مهمی رو به رو خواهیم شد که در ادامه به صورت تیتروار به این اخبار می‌پردازیم.

خریداران بیت کوین در آمریکا تغییر استراتژی می دهند / ۷۰ هزار BTC انباشت شد

با نزدیک شدن به انتشار گزارش تورم آمریکا، شاهد خرید ۷۰ هزار بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران با تجربه هستیم. این اقدام نشان‌دهنده‌ تغییر استراتژی آنها به سمت ارزهای دیجیتال است، به منظور پوشش ریسک در برابر نوسانات احتمالی ناشی از تورم و کاهش ارزش ارزهای فیات.

رویای وارونه ثروتمند شدن با این ارز دیجیتال / نات کوین قاتل تو کوین شد

طاها تهرانی، پژوهشگر و مدرس در حوزه بلاکچین و رمزارز، به مشکلاتی که ممکن است پس از عرضه نات‌کوین در شبکه تون پیش آید، اشاره می‌کند. نات‌کوین (Notcoin) یک میم‌کوین مبتنی بر TON است که در نوامبر ۲۰۲۳ به عنوان یک بازی رایگان در مینی‌اپلیکیشن تلگرام راه‌اندازی شد. در ابتدا، به عنوان یک بازی ساده کلیک‌کننده بدون توضیح و انتظار خاصی معرفی شد و حتی تیم سازنده آن را به عنوان "احتمالاً هیچ چیز" توصیف کردند.

رابطه بازار ارز دیجیتال با ریاست جمهوری امریکا / موضع ترامپ در بازار رمز ارزها چیست ؟

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رای دهندگان علاقه‌مندند که موضع دو کاندیدای اصلی درباره ارزهای دیجیتال مشخص شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها