|
کدخبر: 327684

این رمز ارز در هفته جاری غوغا بپا می کند / کدام ارز دیجیتال پتانسیل صعود دارد ؟

رالی صعودی ناشی از تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم در تاریخ ۲۳ می، که در هفته گذشته موجب رشد تقریباً ۲۵ درصدی قیمت این ارز دیجیتال شده بود، شتاب خود را از دست داده است. با این حال، فشار فروش گسترده‌ای توسط سرمایه‌گذاران مشاهده نشده و گاوها برای خروج از بازار عجله ندارند.

اقتصاد این رمز ارز در هفته جاری غوغا بپا می کند / کدام ارز دیجیتال پتانسیل صعود دارد ؟

در همین راستا، بیت‌کوین طی هفته گذشته تا نزدیکی سطح ۷۲ هزار دلار افزایش یافت، اما گاوها نتوانستند این سطح را حفظ کنند. در ادامه، قیمت کاهش پیدا کرد و به زیر سطح روانی ۷۰ هزار دلار رسید، که می‌تواند نشانه ادامه روند جانبی قیمت باشد.

روند صعودی قیمت بیت‌کوین و اتریوم در هفته گذشته باعث هجوم معامله‌گران به خرید برخی از آلت‌کوین‌ها شده که پتانسیل زیادی برای رشد قیمت دارند. در ادامه، نمودار ۵ ارز دیجیتال با بیشترین پتانسیل صعود بررسی خواهد شد.

بیت کوین

قیمت بیت کوین در ۲۴ می پس از رسیدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۶۸۱۴ دلار) افزایش یافت که نشان‌دهنده احساسات مثبت معامله‌گران است. گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت بالای ۷۳۷۷۷ دلار برسانند. اگر قیمت پس از رسیدن به ۷۳۷۷۷ دلار به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، به این معنی خواهد بود که روند جانبی برای مدتی طولانی‌تر ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، اگر گاوها با قدرت به خرید خود ادامه دهند، جفت ارز BTC/USDT می‌تواند تا ۸۰ هزار دلار و سپس، تا ۸۴ هزار دلار صعود کند.

اتریوم

اتریوم در ۲۱ می به بالای ۳۷۳۰ دلار صعود کرد و گاوها از آن زمان، قیمت را بالاتر از این سطح حفظ کرده‌‌اند و در تلاشند این سطح را به یک سطح حمایتی تبدیل کنند. همچنین، شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۵۲ دلار) شروع به افزایش کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در منطقه اشباع خرید قرار دارد که نشان می‌دهد احتمال صعود بسیار بالا است.

خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به محدوده ۳۹۵۰ تا ۴۱۰۰ دلار برسانند. انتظار می‌رود فروشندگان با تمام توان از این منطقه دفاع کنند؛ زیرا در صورت برتری گاوها، جفت ارز ETH/USDT تا ۴۸۶۸ دلار افزایش خواهد یافت.

از طرف دیگر، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر ۳۷۳۰ دلار برسانند، این جفت ارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد. اگر قیمت در این سطح حمایت شود، گاوها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا روند صعودی را از سر بگیرند.

چین‌لینک

چین‌لینک در سه روز گذشته نزدیک به سطح مقاومت بحرانی ۱۷.۳۲ دلار معامله شده که حاکی از کشمکش بین گاوها و خرس‌ها است. شیب مثبت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵.۹۶ دلار) و قرارگیری اندیکاتور RSI بالای سطح ۶۲ نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را در اختیار دارند. یک مقاومت جزئی در ۱۸.۶۸ دلار وجود دارد، اما اگر گاوها بر این مقاومت غلبه کنند، جفت ارز LINK/USDT می‌تواند تا ۲۰.۷۴ دلار و متعاقباً تا ۲۲ دلار افزایش یابد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۱۷.۳۲ دلار برسد، این جفت ارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و سپس، تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۴.۹۵ دلار) سقوط کند.

یونی‌سواپ

روند بهبود یونی‌سواپ، پس از اینکه خریداران در تاریخ ۲۰ می، قیمت را به بالای میانگین متحرک رساندند، شتاب بیشتری گرفت. جفت ارز UNI/USDT پس از رسیدن به مقاومت ۱۱.۸۱ دلار در ۲۶ می کاهش یافت، اما اگر خریداران در مقابل خرس‌ها عقب‌نشینی نکنند، احتمال غلبه بر این مقاومت افزایش پیدا خواهد کرد. در این صورت، این جفت ارز می‌تواند تا ۱۳.۳۴ دلار و سپس، تا ۱۵ دلار افزایش یابد.

در مقابل، در صورت شکسته شدن حمایت ۱۰ دلار، قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹.۰۵ دلار) سقوط خواهد کرد و شروع مرحله بعدی حرکت صعودی به تاخیر خواهد افتاد.

آربیتروم

آربیتروم (ARB) در چند روز گذشته تلاش کرده است تا بر مقاومت ۱.۲۷ دلار غلبه کند، اما خرس‌ها موضع خود را با قدرت حفظ کرده‌اند. با این حال، نکته مثبت برای گاوها این است که اجازه نداده‌اند قیمت آربیتروم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۱ دلار) برسد. این موضوع، احتمال شکست این مقاومت در روزهای آتی را افزایش می‌دهد. در صورت شکست این مقاومت، جفت ارز ARB/USDT تا ۱.۶۰ دلار و در نهایت، به ۱.۷۵ دلار صعود خواهد کرد.bitcoin-boring-ethereum-link-uni-arb-prices

چنانچه قیمت به زیر سطح ۱.۱۰ دلار سقوط کند، سناریوی صعودی فاقد اعتبار خواهد بود. در این صورت، احتمال کاهش قیمت تا حمایت ۰.۹۰ دلار وجود خواهد داشت.

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها