|
کدخبر: 327888

۳ علت اصلی رشد قیمت این ارز دیجیتال / بیت کوین تا چه قیمتی صعود می کند ؟

شرکت کیوسی‌پی کپیتال (QCP Capital) در آخرین گزارش خود مدعی شده که اصلاح قیمتی بیت کوین به کف چند روز اخیر، در مقابل روند صعودی گسترده این ارز دیجیتال، اتفاق خاصی محسوب نمی‌شود. این شرکت معتقد است که با توجه به فاکتورهای مختلف، قدرت بازار صعودی بیت کوین، حتی پس از فروش کوین‌های مشتریان صرافی Mt. Gox، در خطر نخواهد بود.

اقتصاد ۳ علت اصلی رشد قیمت این ارز دیجیتال /  بیت کوین تا چه قیمتی صعود می کند ؟

شرکت معاملاتی کیوسی‌پی کپیتال در گزارش اخیر خود که در پیامرسان تلگرام منتشر شده است، ضمن رد نگرانی‌های اخیر، تأکید کرده که روند صعودی بیت کوین همچنان دست نخورده باقی مانده و دلایل مختلفی برای امیدوار بودن به تداوم آن وجود دارد.

کیوسی‌پی کپیتال: ریزش‌ها اختلالات موقتی در روند صعودی هستند

شرکت کیوسی‌پی کپیتال معتقد است خریداران بیت کوین نباید در رابطه با نوسانات قیمت و تاثیر آن بر روند صعودی گسترده این ارز دیجیتال نگران باشند.

همانطور که گزارش دادیم، پس از ۵ سال برای اولین بار، نزدیک به ۵ میلیارد دلار بیت کوین از کیف پول‌های متعلق به صرافی منحل شده Mt. Gox به یک کیف پول ناشناخته منتقل شد که نگرانی گسترده‌ای در رابطه با بازپرداخت بدهی‌ها و فشار فروش ناشی آن در بازار ایجاد کرد. در واکنش به این خبر، قیمت بیت کوین ۲٪ کاهش یافت و به زیر ۶۸٬۰۰۰ دلار رسید.

صرافی Mt. Gox بیش از ۵ میلیارد دلار بیت کوین را منتقل کرد؛ کاهش قیمت BTC

تحلیلگران کیوسی‌پی کپیتال در این باره می‌گویند:

انتقال امروز صبح بیت کوین‌ها از کیف پول سرد صرافی Mt. Gox به ریزش قیمت به زیر ۶۸٬۰۰۰ دلار منجر شد. با این حال، این ریزش‌ها احتمالا اختلالات کوچکی در یک روند کاملا صعودی هستند که انتظار می‌رود تا پایان سال ادامه داشته باشد.

این شرکت معتقد است «۳ دلیل صعودی» زیر برای امیدوار بودن به تداوم روند کنونی بیت کوین و رشد بیشتر قیمت وجود دارد:

۱- عملکرد قوی بازار سهام آمریکا که به بازار کریپتو نیز سرایت می‌کند

۲- حمایت سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا

۳- انتظارات برای راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم و سرمایه احتمالی که به آنها وارد می‌شود

در این گزارش آمده است:

صنعت ارزهای دیجیتال شاهد حمایت سیاسی بی‌سابقه‌ای در آمریکاست. لایحه‌ای به تازگی برای شفاف شدن قوانین حاکم بر صنعت رمزارزها تصویب شده و کمیسیون بورس با تایید ETFهای اسپات اتریوم موضع خود را تغییر داده است. همچنین ترامپ به طور آشکار از ارزهای دیجیتال حمایت کرده و بایدن نیز به احتمال زیاد همین روند را دنبال خواهد کرد.

پرچم صعودی در دستان بیت کوین!

تحلیلگران شرکت کیو‌سی‌پی تنها افراد امیدوار به روند درخشان بیت کوین در سال ۲۰۲۴ نیستند. شرکت فانداسترت (Fundstrat) نیز نسبت به روند بیت کوین در این سال خوش‌بین است و پیش‌بینی می‌کند قیمت این ارز دیجیتال تا انتهای این سال به ۱۵۰٬۰۰۰ دلار برسد.

در همین حال، برخی از تحلیلگران معتقدند مومنتوم صعودی بیت کوین ممکن است در ماه ژوئن (خرداد) شدت بگیرد و به اوج ۹۵٬۰۰۰ دلاری برسد.

جل (Jelle)، یکی از معامله‌گران مطرح بازار کریپتو در رابطه با روند کوتاه‌مدت بیت کوین می‌گوید:

علیرغم انتقال کوین‌های صرافی Mt. Gox، بیت کوین پرچم صعودی را در دست دارد. در حال حاضر شاهد رِنج زدن بیت کوین هستیم اما اگر دوباره قیمت از ۷۰٬۰۰۰ دلار عبور کند، این ارز به سرعت گارد صعودی به خود خواهد گرفت. تا آن زمان صبر کنید و منتظر قوی‌تر شدن روند بمانید.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها