|
کدخبر: 328033

بررسی ویژه ۳ ارز دیجیتال مهم بازار ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / آلت کوین ها بازار را تسخیر می کنند؟

در حالی که بازار کریپتو عمدتاً در محدوده نسبتا باریکی ‌نوسان می‌کند، چشم‌انداز صعودی آلت کوین‌ها همچنان پایدار است. اما سؤال این است که این حرکت محدود آلت کوین‌ها چه زمانی به پایان می‌رسد؟ آیا سناریوی صعودی محتمل‌تر است یا نزولی؟ در ادامه این مطلب به بررسی نمودار چند آلت کوین مانند ریپل، دوج کوین، شیبا اینو و کاردانو می‌پردازیم.

اقتصاد بررسی ویژه ۳ ارز دیجیتال مهم بازار ۱۲ خرداد ۱۴۰۳  / آلت کوین ها بازار را تسخیر می کنند؟

خرس‌ها می‌خواهند قیمت ریپل را به پایین‌تر از میانگین‌های متحرک آن کاهش دهند. اگر آن‌ها موفق به انجام این کار شوند، توقف‌گاه بعدی احتمالاً خط حمایت نشان داده شده در نمودار خواهد بود.

نمودار۱

گاوها در سه نوبت قبلی از این حمایت دفاع کرده‌اند، از این رو آن‌ها تلاش خواهند کرد که دوباره این کار را انجام دهند. اگر قیمت با قدرت پس از برخورد به این خط حمایت به سمت بالا حرکت کند، ریپل می‌تواند تا ۰.۵۷ دلار رشد کند. شکستن رو به بالا و بسته شدن کندل روزانه در بالای ۰.۵۷ دلار، الگوی مثلث صعودی را تکمیل می‌کند که هدف آن ۰.۶۸ دلار است.

برعکس، اگر قیمت به ریزش خود ادامه دهد و این خط حمایت را به سمت پایین بشکند، نشان می‌دهد که گاوها تسلیم شده‌اند. در این حالت ممکن است ریپل تا سطح حمایت بحرانی ۰.۴۶ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

گاوها در تلاش برای حفظ قیمت دوج کوین در بالاتر از میانگین‌های متحرک آن هستند که نشان می‌دهد خرس ها در هر ریکاوری جزئی به فروش می‌پردازند.

نمودار۲

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۱۵ دلار) برسد، قیمت دوج کوین می‌تواند تا ۰.۱۴ دلار کاهش یابد. این سطح ممکن است به عنوان یک کف عمل کند، اما اگر شکسته شود، اصلاح دوج کوین می‌تواند تا حمایت مهم ۰.۱۲ دلار گسترش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت از ۰.۱۴ دلار به سمت بالا بازگردد، نشان‌دهنده تقاضا در سطوح پایین‌تر خواهد بود. این رمزارز سپس ممکن است برای مدتی بین ۰.۱۴ تا ۰.۱۸ دلار تثبیت شود. شکست رو به بالا و بسته شدن کندل روزانه در بالای ۰.۱۸ دلار، درها را برای رالی قیمت به ۰.۲۱ دلار باز می‌کند.

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو

شکست گاوها در رساندن قیمت شیبا اینو به بالای مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۰ دلاری منجر به عقب‌نشینی این میم کوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۰۰۰۲۵ دلار) شده است.

نمودار۳

اگر قیمت از میانگین‌های متحرک به سمت بالا بازگردد، گاوها دوباره سعی می‌کنند تا شیبا را به بالای ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار برسانند. اگر آن‌ها موفق به انجام این کار شوند، قیمت می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار و پس از آن تا ۰.۰۰۰۰۳۹ دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت به اصلاح خود ادامه دهد و خط حمایت خود را به سمت پایین بشکند، بدان معناست که خرس‌ها در حال تلاش برای بازگشت به بازار هستند. شیبا سپس ممکن است ‌به ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار سقوط کند، جایی که خریداران احتمالا وارد عمل خواهند شد.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

قیمت کاردانو به ریزش خود ‌ادامه داد و به خط حمایت ‌الگوی مثلث متقارن رسید. انتظار می‌رود گاوها به شدت از این سطح دفاع کنند.

نمودار۴

اگر قیمت از خط حمایت خود به سمت بالا جهش کند و از میانگین‌های متحرک بالاتر رود، بدان معناست که کاردانو ممکن است مدت بیشتری در داخل مثلث باقی بماند. شکست رو به بالا و بسته شدن کندل روزانه در بالای مثلث می‌تواند یک حرکت صعودی قدرتمند را به سمت ۰.۶۲ دلار شکل دهد.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر خط حمایت سقوط کند، ‌نشان می‌دهد که شک‌وتردیدها به نفع خرس‌ها رفع شده است. این امر می‌تواند یک حرکت نزولی را به سمت حمایت بعدی در ۰.۳۵ دلار آغاز کند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها