|
کدخبر: 328097

فوری | قیمت جدید مرغ و گوشت اعلام شد | بوقلمون چند؟

امروز قیمت گوشت مرغ کاهش یافت و هر کیلو مرغ کشتار در بازار با ریزش قیمت نسبت به روز قبل به ۸۰,۳۶۳ تومان رسید.

اقتصاد فوری | قیمت جدید مرغ و گوشت اعلام شد | بوقلمون چند؟

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ زنده در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۳۶۳ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ریزش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۴۶۴ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۰۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۸۷۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۲۵ هزار تومان معامله شد.

جدول-قیمت

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۶۵ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته ثبات را تجربه کرده است.

وضعیت تولید مرغ در کشور

به گفته جبرئیل برادری، تامین نهاده‌های دام و طیور به وفور باعث تولید مرغ حتی به مازاد بر نیاز در کشور شده و بازار مرغ با تعادل و ثبات همراه است.

برادری ادامه داد:  قیمت کنونی هر کیلو مرغ در عمده فروشی ها ۷۳ هزارتومان و خرده فروشی ۷۸ تا ۸۲ هزار تومان است.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: عمده مازاد مرغ از طریق وزارت طبق دستورالعملی برای ذخیره‌سازی و صادرات اقدام شده که از طریق معاونت توسعه بازرگانی و پشتیبانی امور دام درحال اجراست.

او ذخایر گوشت مرغ استان تهران را مناسب ارزیابی کرد و افزود: روزانه ۳۰۰ تن مرغ منجمد در سطح بازار توزیع می‌شود.

برادری از توزیع روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز در فروشگاه های زنجیره ای خبر داد و گفت:گوشت قرمز گوساله علاوه بر تولید مناسب دام سنگین در کشور و استان، واردات به ثبات قیمت این محصول کمک کرده و بازار به تعادل رسیده است.همچنین با توجه به وضعیت ذخایر داخلی هنوز به واردات گوشت گوسفندی نیاز است.

رئیس جهاد کشاورزی تهران گفت: گوشت منجمد گوساله به قیمت هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار تومان در تمامی مراکز عرضه از میادین تره بار تا فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود و دسترسی آسان به تهیه گوشت گرم وجود دارد‌.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها