|
کدخبر: 328131 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

درآمد نجومی فالگیری | برای فال قهوه و تاروت چقدر باید هزینه کرد؟

فال ها انواع متفاوتی دارند که هرکدام قیمت خاص داشته و توسط فالگیر قیمت گذاری می شوند.

اقتصاد درآمد نجومی فالگیری | برای فال قهوه و تاروت چقدر باید هزینه کرد؟

خرافات یکی از صحبت های مورد بحث روزانه ما شده است و هرکدام به هر نحوی خرافاتی هستیم. اتفاقاتی که برایمان پیش می آید تا بسیاری از موارد دیگر را به خرافات ربط می دهیم. جالب اینجاست که بسیاری از ما می دانیم که خرافات وجود ندارد اما تعدادی از افراد هم هستند که اعتقاد شدید به خرافات دارند و عمدتا برای دانستن علت وقایع و یا آینده خود، نزد فالگیر می روند. فالگیر ها اصولا از فرصت های پیش آمده استفاده می کنند و بیشتر چیزهایی را مطرح می کنند که شما دوست دارید آن را بشنوید. یکی از محبو ترین فال ها در میان افراد خرافاتی، فال قهوه است. در این گزارش سعی داریم به بررسی انواع فال و نحوه فعالیت فالگیرها بپردازیم.

فال-جدید

فال-دیوار۲

فال قهوه با قهوه ترک انجام می شود و بیشتر افراد علاقه مند به فال، این مدل را انتخاب می کنند. بیشتر افرادی که این مدل فال را تجربه کرده اند از نحوه اجرای آن صحبت های بسیاری کرده اند. ماجرا از این قرار است که شخص فالگیر، به شما می گوید که بعد از نوشیدن قهوه، آن را روی نعلبکی برگردانید و دقایقی را منتظر باشید. این فرآیند باید به صورتی باشد که لیوان در طرف قلب شما باشد و به سرعت برگردد. بعد از گذشت چند دقیقه، شخص فالگیر، لیوان را برداشته و به وسیله اشکالی که درون فنجان شما نقش بسته است، صحبت هایی را که از قبل آماده کرده، برایتان تعریف می کند. در واقع اشکال داخل فنجان حاصل تصویر سازی ذهنی فالگیر می‌باشد و با تصویر سازی آنها بصورت صور فلکی، اجسام، حیوانات و … ابتدا با بیان تک تک این اشکال و تفسیرشان شروع به ارتباط آنها به یکدیگر می‌کند. شخص فالگیر به همین راحتی، آینده را بریتان تعریف می کند و پول بسیار خوبی از شما می گیرد. فال قهوه بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد و یک شخص فالگیر می تواند روزانه تا ۱۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد.

فال-قهوه۲

این روزها، فال انواع گوناگونی پیدا کرده است و یکی از آن ها فال شمع است. فال شمع بیشتر برای پیش بینی آینده استفاده می شود و فرد فالگیر اعلام کی کند به وسیله شمع می تواند آینده شما را بگوید. البته افرادی که فال شمع را تجربه کرده اند، مطرح می کنند که بستگی به نیت دارد و شما هر نیتی داشته باشید، طبق همان از آینده شما صحبت می شود. شیوه فال شمع به این گونه است که ابتدا شما نیت مورد نظر را در دل خود می گویید و سپس، شمع را روشن می کنید. شخص فالگیر به وسیله اشکالی که از قطره های شمع نقش می بندد، شروع به گفتن آینده می کند و اصولا حرف ها تکراری است. یعنی برای چند نفر قبل هم همین حرف ها گفته شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کتاب فال شمع به صورت قانونی در سایت های ایرانی فروخته می شود و ۱۷۹ هزار تومان قیمت دارد. قیمت هر جلسه فال شمع، طبق گفته افرادی که این جلسه را تجربه کرده اند، بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

فال-شمع جدید

فال-دیوار

فال نخود یکی از فال های ایرانی است که در بین عشایر بختیاری مرسوم می باشد و سالیان سال در میان این افراد مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد. فال نخود به این صورت است که شخص فالگیر، تعدادی نخود را از درون یک کیسه روی زمین ریخته و در جواب نیت شما می گوید خوب است یا بد. ممکن است نیت شما بد مطلق تلقی نشود و به مرور زمان به سمت خوبی حرکت کند. اما فال نخود را می توان یک مدل فال قدیمی ایرانی دانست که امروزه مورد توجه قرار گرفته است. این فال چندان پیش گویی از آینده ندارد و زمان حال شما را بیشتر مورد بررسی قرار می دهد. شخص فالگیر اگر در کارش حسابی خبره باشد، به شما راهکارهایی را می دهد تا بتوانید زندگی خود را تغییر دهید. البته که تمام این حرف ها خرافات است. افرادی که این مدل فال را تجربه کرده اند، اعلام می کنند که قیمت هر جلسه که اصولا ۲۰ دقیقه هم طول می کشد ۲۰۰ هزار تومان است.

فال-نخود

فال عشق و عاشقی از گونه های رایج فال است که بیشتر در میان زنان و دختران رواج دارد. شیوه این مدل فال به این گونه است که نزد فالگیر رفته و به او می گویند که درباره پسر یا مردی که در زندگیشان حضور دارد اطلاعات می خواهند. اصولا فالگیر به آن ها می گوید که آینده ای خوب در این رابطه وجود دارد و به فردی که در زندگیشان است اطمینان کنند. اما گاها به دروغ مطرح می شود که شخص مورد نظر درحال خیانت است و باید هرچه زودتر از او دوری کنند. این مدل فال، قیمت بالایی دارد و افرادی که نزد فالگیر رفته اند مطرح می کنند که هر جلسه ۳۰ دقیه ای ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

فال-عشق

از انواع فال های دیگر می توان به کف بینی، فال تاروت، فال چایی، فال درخت، فال ماه تولد، فال گروه خونی، فال رنگ چشم و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها