|
کدخبر: 328349

بهم ریختگی عجیب بازار ارز دیجیتال | دوج کوین و سولانا منتظر سقوط آزاد باشند؟

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ خردا ۱۴۰۳ نیز نسب به هفته گذشته با اندکی تغییر همراه بوده است. ۳ ارز دیجیتال بیت کوین ، سولانا و دوج کوین با کاهش شدیدی روبرو بوده اند به طوری که به ترتیب ۲.۷۲ و ۵.۸۶ ، ۸.۳۴ درصد افت را در ۲۴ ساعت گذسته را تجربه کرده اند. تقریبا امروز بازار نموداری منفی را نشان می دهد .. اتریوم هم با کاهش ۳.۵۵ درصدی در مدار نزولی قرار گرفته است . پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند.

اقتصاد بهم ریختگی عجیب بازار ارز دیجیتال | دوج کوین و سولانا منتظر سقوط آزاد باشند؟

امروز بیت کوین با نرخ ۶۹,۳۵۷.۲۱  هزار دلار (۴,۰۷۶,۶۲۵,۹۰۶ تومان) معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را با اندکی کاهش آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۶۶,۳۸۳,۴۷۲,۲۰۲ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۹,۴۰۱,۱۲۲,۸۱۱ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و حتی پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲۰ هزار دلار نیز عبور کند  ، همچنین در طی یک ماه گذشته با ۱۲.۵ درصد افزایش داشته است که می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که پیش بینی های ۱۲۰ هزار دلاری و بیش از برای این رمز ارز دور از واقعیت نیست .پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

نمودار-بیت-کوین

بازار ارز دیجیتال دستخوش نوسانات

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با روند نسبتا کاهشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز سولانا  از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر ۵.۸۶ درصد کاهش داشته است. رمز ارز سولانا با قیمت  ۱۶۲.۶۵  با نرخ ۹,۵۶۷,۶۶۱  هزار دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۷۴,۶۵۳,۴۳۲,۶۰۹  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۳,۴۸۳,۴۶۶,۸۳۹ دلار بود.

نمودار-سولانا

رمز ارز دوج کوین  نسبت به دو ارز دیجیتال بیت کوین و سولانا بیشترین کاهش و ریزش را تجبه کرده است .  این ارز دیجیتال  با نرخ ۰.۱۴۸۱۷۱ دلار (۸,۷۱۹  تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۲۱,۴۱۸,۳۵۹,۱۶۹  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۱,۴۳۴,۰۸۳,۷۱۴ دلار بود.

نمودار-دوج-کوین

مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته در بازار ارز دیجیتال

همستر نیامده با پژو ۲۰۶ و دوچرخه معاوضه شد | واکنش های عجیب به بازی پرطرفدار تلگرامی

همستر به شکل عجیبی بین مردم ایران همه گیر شد اما معاوضه همستر با خودرو پژو ۲۰۶ و دوچرخه آن هم در روزهایی که این توکن هنوز قیمت گذاری نشده است، اتفاقی عجیب در بازار ارز دیجیتال ایران است.

خبر مهم از قیمت بیت کوین| زمان درخشش فرا رسید؟

روز گذشته قیمت بیت کوین کاهشی شد اما همچنان تحلیلگران اعتقاد دارند که این ارز دیجیتال به مدار صعود برگردد.

هشدار مهم خالق اتریوم | مراقب این مدل کلاهبرداری باشید

خالق اتریوم درباره کلاهبرداری با توکن های رسمی هشدار دارد.خالق اتریوم هشدار داد که باید مراقب ترفندها و اصطلاحات فریبنده دنیای ارز دیجیتال بود. ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، در مورد اصطلاحات فریبنده در دنیای ارزهای دیجیتال هشدار داد. او در پستی در فارکستر (Farcaster) اعلام کرد که بر خلاف دنیای واقعی، کلمه رسمی یا آفیشال (Official) در حوزه کریپتو اغلب به معنای کلاهبرداری است.

نمودار-ارز-دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها