|
کدخبر: 328511

سیگنال های عجیب برای بازار ارز دیجیتال | خریداران بیت کوین گوش به زنگ باشند

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته با تغییرات اندکی همراه است. ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به دیروز تغییرات چندانی نداشته است اما با درصد کمی افزایش قیمت داشته است. ۲ ارز دیگر یعنی سولانا و تون کوین هم امروز برعکس روز گذشته عملکرده اند و روند افزایشی به خود گرفته اند درصد افزایش این ۲ ارز به ترتیب ۲.۱۶ و ۲.۱۴ درصد است. امروز به طور کل امروز بازار ارز دیجیتال حرکت صعودی به خود گرفته است .. اتریوم هم با افازیش اندکی ۰.۶۹ درصدی در مدار رشد قرار گرفته است.

اقتصاد سیگنال های عجیب برای بازار ارز دیجیتال | خریداران بیت کوین گوش به زنگ باشند

امروز بیت کوین با نرخ ۶۹,۶۲۸.۱۲  هزار دلار (۴,۱۰۷,۶۷۵,۴۰۱ تومان) معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را با اندکی افزایش آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۷۳,۷۳۵,۰۵۸,۲۰۵ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱۲,۵۰۳,۷۹۶,۰۰۵ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و حتی پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲۰ هزار دلار نیز عبور کند. همچنین در طی یک ماه گذشته با ۱۴.۵ درصد افزایش داشته است که می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که پیش بینی های ۱۲۰ هزار دلاری و بیش از برای این رمز ارز دور از واقعیت نیست .پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

نمودار-بیت-کوین

سولانا و تون کوین در رقابتی تنگاتنگ

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با روندی نسبتا افزایشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز سولانا  از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر با  ۲.۱۶ درصد افزایش داشته است. رمز ارز سولانا با قیمت  ۱۶۰.۴۸ با نرخ ۹,۴۳۸,۰۳۶  هزار دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۷۳,۹۷۴,۱۸۴,۲۸۷ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱,۲۹۷,۲۸۳,۶۷۲ دلار بود.

نمودار-سولانا

رمز ارز تون کوین که این روزها هم سر و صدای زیادی بپا کرده است و یکی از زیر مجموعه های این ارز دیجیتال هم به لیست خرید و فروش صرافی ها نیز اضافه شده است  نسبت به دو ارز دیجیتال بیت کوین و سولانا بیشترین افزایش را داشته است .  این ارز دیجیتال  با نرخ ۷.۱۱  دلار (۴۲۰,۱۵۸  تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۱۷,۲۹۸,۶۷۳,۳۴۸ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۲۲۳,۷۳۹,۴۹۵ دلار بود.

نمودار-تون-کوین

مروری بر بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

همستر را چگونه به کیف پول خود اضافه کنیم؟

همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی ارز دیجیتال بر بستر تلگرام است که به کاربران امکان می‌دهد با مدیریت یک صرافی مجازی ارز دیجیتال، سکه‌های HMSTR را استخراج کنند. این بازی پس از موفقیت نات‌کوین (Notcoin) با بیش از ۶۰ میلیون بازیکن در اوایل ژوئن ۲۰۲۴، محبوبیت پیدا کرده است.

دیوار مقاومت بیت کوین شکسته می شود | حمایت ۱۰۰ درصدی ترامپ از بازار ارز دیجیتال

بر اساس گزارش اخیر رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، از یک مراسم جمع‌آوری کمک مالی در سانفرانسیسکو که رهبران برجسته ارزهای دیجیتال در آن حضور داشتند، ۱۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

بازار ارز دیجیتال در سکوت | علت ثبات قیمت بیت کوین چیست ؟

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته با اندکی تغییر همراه بوده است. ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به دیروز تغییرات چندانی نداشته است ام ۲ ارز دیگر یعنی سولانا و تون کوین با کاهش نسبتا شدیدی روبرو بوده اند به طوری که به ترتیب ۲.۸۳ و ۵.۲۷ ، درصد افت را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده اند. تقریبا امروز هم بازار نموداری منفی را نشان می دهد. اتریوم هم با کاهش اندکی ۰.۳۷ درصدی همچنان در مدار نزولی قرار گرفته است . پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت ها روند صعودی به خود بگیرند.

میم کوین ها در آستانه تصرف بازار ارز دیجیتال | پپه چند؟

در ماه ژوئن، میم کوین‌ها رشد چشمگیری را تجربه کرده‌اند. تعدادی از میم کوین‌های محبوب، با جذب توجه قابل‌ملاحظه خریداران، افزایش قیمت‌های عمده‌ای را شاهد بوده‌اند. یکی از رویدادهای مهم، بازگشت کیت گیل (Keith Gill)، معروف به رورینگ کیتی (Roaring Kitty)، بود که موجب جهش قیمت میم کوین گیم استاپ (GME) شد.علاوه بر این، هفته گذشته، نوسانات چشمگیری در قیمت کوین‌های پپه (PEPE) و بونک (BONK) رخ داد که احتمال افزایش بیشتر قیمت در هفته پیش رو را نشان می‌دهد.

نمودار-کلی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها