|
کدخبر: 328606

ریزش سنگین ارزهای دیجیتال | آخرین قیمت اتریوم و بیت کوین اعلام شد

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته با تغییرات اندکی به صورت کاهش کار خود را آغاز کرده است . ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به دیروز تغییرات کاهشی چشمگیری داشته به طری که با ۲.۰۶ درصد کاهش در بازار ارز دیجیتال عرضه شد.روند کاهش بازار امروز به گونه ای بود که ۲ ارز دیجیتال اتریوم و بایننس کوین به ترتیب با ریزش های ۳.۱۲و ۷.۳ درصد کاهش کار خود را آغاز کرده اند. امروز به طور کل امروز بازار ارز دیجیتال حرکت نزولی به خود گرفته است .

اقتصاد ریزش سنگین ارزهای دیجیتال | آخرین قیمت اتریوم و بیت کوین اعلام شد

امروز بیت کوین با نرخ ۶۷,۹۵۴.۰۵ هزار دلار (۴,۰۳۱,۶۵۵,۹۸۵  تومان)با ۲.۲۴درصد  کاهش معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را به با نوسانات شدیدی آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۴۲,۲۳۴,۳۳۸,۳۰۰ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۲,۱۲۷,۴۸۷,۷۱۸ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و حتی پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲۰ هزار دلار نیز عبور کند. همچنین در طی یک ماه گذشته با ۱۴.۵ درصد افزایش داشته است که می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که پیش بینی های ۱۲۰ هزار دلاری و بیش از برای این رمز ارز دور از واقعیت نیست .پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

نمودار-بیت-کوین

اتریوم همچنان در مدار سقوط است

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با نوسانان شدید کاهشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز اتریوم  از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر ۳.۱۱ درصد کاهش داشته است. رمز ارز اتریوم با قیمت  ۳,۵۶۴.۱۵ با نرخ ۲۱۱,۴۸۰,۶۵۵  هزار دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۴۲۸,۴۵۳,۳۷۶,۸۷۷ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱۲,۲۱۷,۷۴۴,۷۳۸ دلار بود.

نمودار-اتریوم

رمز ارز بایننس کوین که یکی دیگر از ارز های دیجیتال پرطرفدار می باشد با ۷.۳ درصد کاهش در بازار ارز دیجیتال  با نرخ ۶۲۰.۶۶  دلار (۳۶,۸۱۶,۷۷۴   تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۹۵,۴۲۳,۳۸۵,۰۲۴ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۲,۷۷۶,۴۴۵,۰۹۰ دلار بود.

مرور بر بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

بازار سیاه فروش کد مورس داغ شد | بازی همستر جنجال جدید آفرید

​کد مورس رایگان بازی محبوب "همستر کامبت" برای فروش گذاشته شده است و وبسایت این بازی نیز شروع به فروش کلاه و تی‌شرت کرده است.تا کنون "همستر کامبت" برای هیچ‌کدام از بازیکنان آب نداشته است، اما برای آنهایی که به دنبال کسب درآمد از این بازی هستند، شرایط متفاوت بوده است.

همستربازان مراقب شیادان باشند | راه های کلاهبرداری را ببندید

مردم همه حواس‌شان به گوشی‌های موبایل خود است و به امید کسب درآمد، مدام روی آن ضربه می‌زنند. این سرگرمی تازه تلگرامی به نام "همستر کامبت" است که هر روز تعداد بیشتری از افراد به امید درآمدزایی به آن می‌پیوندند. اما این سؤال مطرح است که آیا واقعاً فضای همستربازها امن است و امکان کلاهبرداری در آن وجود ندارد؟ این موضوع نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

شوک عربستان به بازار ارز دیجیتال | بن سلمان آمریکا را دور زد

قرارداد نفتی عربستان سعودی و ایالات متحده به پایان رسیده است و این موضوع سود را به بیت‌کوین و کل صنعت ارزهای دیجیتال سرازیر کرده است. زیرا این کشور حاشیه خلیج فارس اکنون مسیر را برای پذیرش انواع ارزها در پرداخت‌های خود باز کرده است.

رشد صعودی قیمت کاردانو در راه است؟

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، یک خبر مهم را منتشر کرده است که می‌تواند به عنوان سکوی پرش خوبی برای قیمت کاردانو تا پایان این ماه باشد. او از Node 9.0 برای ماه ژوئن رونمایی کرده و همچنین عصر Voltaire و هاردفورک Chang را معرفی کرده است.

نمودار-ارز-دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها