|
کدخبر: 328641

پیش بینی مهم از آینده قیمت این ارز دیجیتال | قیمت نات کوین تا کجا ریزش دارد

به نظر می‌رسد پس از رالی اخیر نات‌کوین، قیمت این ارز دیجیتال در آستانه ریزش قرار گرفته است. نات‌کوین اخیراً از حمایت ۰.۰۲۰ دلاری خود عبور کرده است و داده‌ها و شاخص‌های مختلف از احتمال اصلاح قیمت این ارز دیجیتال خبر می‌دهند.

اقتصاد پیش بینی مهم از آینده قیمت این ارز دیجیتال | قیمت نات کوین تا کجا ریزش دارد

با نگاهی به نمودار نات‌کوین در تایم‌فریم ۱ روزه، مشاهده می‌شود که این ارز در حال تثبیت است. به عقیده بسیاری از تحلیلگران، این وضعیت می‌تواند به سود‌گیری سرمایه‌گذاران و ریزش احتمالی قیمت نات‌کوین منجر شود.

بازار نات کوین تحت تسلط فروشندگان

قیمت نات کوین از زمان رالی ماه گذشته خود بسیار کاهش یافته و حالا آزمون واقعی برای این ارز دیجیتال آغاز شده است. در حال حاضر بسیاری منتظرند ببینند در روزهای آتی روند تغییرات قیمت توکن NOT چگونه خواهد بود.

در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) نات کوین به زیر آستانه خنثی سقوط کرده و در محدوده «منفی» قرار گرفته است. این شاخص گرایش بازار و سرعت تغییرات قیمت را بررسی می‌کند و مقادیر بالاتر از ۷۰ آن نشان‌دهنده قرار گرفتن بازار در وضعیت «اشباع خرید» و مقادیر زیر ۳۰ آن نشان‌دهنده وضعیت «اشباع فروش» است.

قیمت-نات

از آنجایی که در حال حاضر RSI نات کوین در محدوده نزولی قرار گرفته، می‌توان انتظار داشت قیمت در کوتاه‌مدت به ریزش ادامه دهد.

همزمان با سیگنال منفی شاخص قدرت نسبی، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران در حال خروج پول خود از نات کوین هستند. طی سه روز گذشته، سود باز قراردادهای آتی نات کوین بیش از ۸۰ میلیون دلار کاهش یافته و به ۲۰۹ میلیون دلار رسیده است. معمولا کاهش سود باز نشانه‌ای منفی برای یک دارایی تلقی می‌شود و از عدم علاقه سرمایه‌گذاران به آن دارایی حکایت می‌کند.

نات-کوین

اینها نشان می‌دهد در حال حاضر شک و تردید میان هولدرهای توکن نات کوین در حال افزایش است.

تحلیل تکنیکال نات کوین

با توجه به موارد ذکر شده، احتمالا در ادامه شاهد کاهش قیمت نات کوین خواهیم بود. در حال حاضر این ارز دیجیتال از اوج ۰.۰۲۳ دلاری خود فاصله گرفته و به ۰.۰۱۸ دلار در زمان نگارش این خبر کاهش یافته است. اگرچه فعلا حمایت ۰.۰۱۷ دلاری حفظ شده، اما انتظار می‌رود در صورت تداوم فشار فروش، قیمت به زیر این سطح سقوط کند.

چنین اتفاقی می‌تواند قیمت NOT را تا ۰.۰۱۳ دلار کاهش دهد و ۹۴٪ رشدی که اوایل ماه ژوئن مشاهده شده بود را عملا از بین ببرد.

نمودار-پولی-نات-کوین

در سمت مقابل، اگر نات کوین حمایت ۰.۰۱۷ دلاری را حفظ کند و دوباره گارد صعودی به خود بگیرد، ممکن است شاهد تداوم افزایش قیمت آن تا مقاومت ۰.۰۲۰ دلاری باشیم. در صورت شکسته شدن مقاومت ۰.۰۲۳ دلاری، پیش‌بینی‌های نزولی در کوتاه‌مدت فاقد اعتبار خواهند شد.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها