|
کدخبر: 328706

در خرید خودرو دقت کنید | هیوندا اکسنت ۶۰ میلیون ارزان شد

در روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، وضعیت بازار خودرو در ایران به شرح زیر است:

اغلب محصولات خودرویی، اعم از خودروهای داخلی و مونتاژی، روند کاهشی در قیمت را آغاز کرده‌اند.با این حال، تعداد معدودی از خودروها همچنان با افزایش قیمت مواجه بوده‌اند.بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی در بازار خودرو، روند کاهش قیمت را تجربه می‌کنند. اما برخی خودروها به‌صورت ثابت باقی مانده‌اند و تعداد اندکی نیز با افزایش قیمت روبرو شده‌اند.

در مجموع، بازار خودرو در ایران در این روز با روند کاهشی قیمت‌ها مواجه بوده، هرچند که تعداد معدودی از خودروها همچنان با افزایش یا ثبات قیمت عرضه شده‌اند.

با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شوند.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز با روند کاهشی به کار خود ادامه داد. دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و تارا اتوماتیک V۴ از محصولات شرکت ایران خودرو، صبح امروز به‌ترتیب با کاهش ۱۲ میلیون تومانی و هشت میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تارا دستی دیگر محصولات این شرکت، با افزایش پنج میلیون تومانی به نرخ ۷۶۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک GXR-L و وانت زامیاد گازسوز از محصولات شرکت سایپا، هر دو با افت دو میلیون تومان نسبت به روز‌های گذشته به‌ترتیب به نرخ ۴۳۰ میلیون تومان و ۶۲۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

اطلس در شمار محصولات این شرکت، با رشد سه میلیون تومانی به نرخ ۵۶۸ میلیون تومان رسید.

خودرو-داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی همانند خودرو‌های داخلی با شدت کاهشی بیشتری به کار خود ادامه دادند.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) وآریزو ۵ اسپورت در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز افت شدیدی پیدا کردند که هر کدام با کاهش ۲۰ میلیون تومانی و ۱۳ میلیون تومانی با نرخ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

هیوندای اکسنت از دسته محصولات جذاب و لوکس شرکت کرمان موتور، با ریزش ۶۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات جذاب بهمن موتور، هر کدام با افت چشمگیر ۱۵ میلیون تومانی و ۲۵ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گزارش می‌شوند.

لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات جذاب مونتاژی، با افت ۱۵ میلیون تومانی و ۴۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۴۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

خودرو-خارجی

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها