|
کدخبر: 330136

ادامه رشد قیمت در بازار خودرو | وقت خرید خودرو است؟

قیمت خودروها در روز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳، نسبت به روز قبل، افزایش محدودی داشته است. اگرچه بیشتر محصولات بازار در ثبات نسبی به سر می‌برند، تعداد اندکی از آنها شاهد رشد چند میلیون تومانی بوده‌اند.

اقتصاد ادامه رشد قیمت در بازار خودرو |  وقت خرید خودرو است؟

دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳، بین دو نامزد انتخاباتی، یعنی سعید جلیلی و مسعود پزشکیان، برگزار خواهد شد. پیروزی هر یک از این نامزدها می‌تواند تأثیر متفاوتی بر بازار خودرو داشته باشد. در نتیجه، باید تا روز جمعه صبر کرد و دید کدام نامزد انتخاباتی به ریاست‌جمهوری دولت چهاردهم خواهد رسید.

قیمت خودروهای داخلی از صبح امروز تغییرات اندکی را تجربه می‌کند. ساینا S دنده‌ای یکی از ارزان‌ترین محصولات صفر کیلومتر بازار خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان گران‌تر شده و با ۴۴۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G سدان لوکس و تولیدی شرکت سایپا است که ۱.۵ میلیون تومان نسبت به دیروز ارزان‌تر شده و به نرخ ۷۳۴.۵ میلیون تومانی معامله می‌شود.

تارا V۱ دنده دستی که سدان تولیدی ایران خودرو محسوب می‌شود، یکی از معدود خودروهای داخلی بازار بوده که از صبح امروز روند صعودی در پیش گرفته است. این خودرو با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال ۸۲۲ میلیون تومان شد.

پژو ۲۰۷i اتوماتیک پانوراما هاچ‌بک محبوب ایران خودرو با افت ۱۴ میلیون تومانی، رکورددار کاهش نرخ در بازار داخلی‌ها به شمار می‌رود و به نرخ یک میلیارد و ۱۸ میلیون تومان رسیده است.

خودرو-داخلی (8)

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی بازار نیز غالباً افت ناچیزی را تجربه می‌کنند.

جک J۴ سدان اقتصادی شرکت کرمان موتور به شمار می‌رود که افت ۶.۵ میلیون تومانی دارد و با ۷۹۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام وی ام X۳۳ دستی کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو از صبح امروز هفت میلیون تومان افت نرخ داشته و به یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان رسیده است.

کی ام سی J۷ سدان مونتاژی کرمان موتور با افت ۲۲ میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، رکورددار افت نرخ در بازار مونتاژی‌ها بود و هم‌اکنون با یک میلیارد و ۷۴۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرایم پنج نفره محصول مونتاژی بهمن موتور و یکی از معدود خودروهای مونتاژی بازار است که از صبح امروز دچار رشد نرخ شد. این خودرو ۱۵ میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو-خارجی (7)

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها