|
کدخبر: 330170

سورپرایز شیائومی برای طرفداران | بازار موبایل آماده یک اتفاق بزرگ شد

شرکت‌های شیائومی و مدیاتک توافقنامه همکاری جدیدی را با یکدیگر امضا کردند تا در زمینه فناوری‌های پیشرفته و هوش مصنوعی با یکدیگر همکاری نمایند.

اقتصاد سورپرایز شیائومی برای طرفداران | بازار موبایل آماده یک اتفاق بزرگ شد

با توجه به استفاده گسترده گوشی شیائومی از تراشه‌های مدیاتک در گوشی‌های خود، به نظر می‌رسد این همکاری برای هر دو شرکت موفقیت‌های متعددی به همراه داشته است و به همین دلیل هر دو شرکت قصد گسترش همکاری‌های خود را دارند. در این توافق جدید، دو غول فناوری با همکاری در کشف فناوری‌های بنیادین همکاری می‌کنند.

شیائومی از راه‌اندازی آزمایشگاه مشترک Xiaomi-MediaTek در شهر شنژن چین خبر داد. این آزمایشگاه بر روی سه حوزه فنی اصلی تمرکز دارد: عملکرد، ارتباطات و هوش مصنوعی. هدف هر دو شرکت کشف فناوری‌های اساسی برای ارائه محصولات برتر است. اولین محصول پرچمدار این همکاری جدید Redmi K۷۰ Extreme Edition یا همان Redmi K۷۰ Ultra خواهد بود.

شیائومی فاش کرد که طی سه سال گذشته، بیش از ۱۸.۶ میلیون دستگاه از گوشی‌های موبایل پرچمدار خود را با تراشه‌های دایمنسیتی مدیاتک عرضه کرده است؛ همچنین شیائومی در مجموع ۶۸۰ میلیون دستگاه از محصولات خود را با استفاده از پلتفرم مدیاتک ساخته و وارد بازار کرده است.

گوشی-ردمی

تا جایی که به ردمی K۷۰ اولترا مربوط می‌شود، این دستگاه به آخرین چیپست پرچمدار مدیاتک، یعنی دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این دستگاه از نظر عملکرد، با سه گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مانند وان پلاس Ace ۳، ریلمی GT ۶ و iQOO Neo ۹S Pro Plus رقابت خواهد کرد. درحالی‌که گوشی پرچمدار وان پلاس Ace ۳ قبلاً عرضه شده است، گفته می‌شود که گوشی‌های هوشمند ریلمی GT ۶ و iQOO Neo ۹S Pro Plus به ترتیب در تاریخ ۱۹ و ۲۱ تیرماه در چین عرضه خواهند شد.

مشخصات احتمالی ردمی K۷۰ شیائومی

همانطور که در بالا ذکر شد، Redmi K۷۰ Ultra دارای چیپست دایمنسیتی +۹۳۰۰ خواهد بود. انتظار می‌رود که بالاترین پیکربندی این دستگاه دارای ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی باشد. علاوه‌براین انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک موتور گرافیکی اختصاصی برای تجربه بهتر بازی‌های سنگین باشد.

ردمی K۷۰ اولترا احتمالاً باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی خواهد داشت. شیائومی قبلاً تأیید کرده است که این گوشی با استاندارد IP۶۸ در برابر گردوغبار و آب مقاوم خواهد بود.

ردمی K۷۰ اولترا احتمالاً تا اواسط ماه جاری (ژوئیه) در چین رونمایی خواهد شد. شیائومی هنوز طراحی این گوشی هوشمند را فاش نکرده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها