|

پیش فروش بلیط اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ آغاز شد + جزییات

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری بیان کرد: برنامه‌ریزی شده است که در امسال، برای اولین بار، بلیت‌های بازگشت از سفر اربعین در سه مرز باشماق، خسروی و تمرچین به صورت پیش‌فروش ارائه شود.

اقتصاد پیش فروش بلیط اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ آغاز شد + جزییات

حمیدرضا شهرکی ثانوی به یادآوری کرد که در سال گذشته، تعداد ۲.۱ میلیون جابجایی زائران از مبادی داخل کشور به مرزهای اربعینی و برعکس با استفاده از وسایل نقلیه عمومی انجام شد. همچنین در امسال نیز برای اولین بار، پیش‌ فروش بلیط های برگشت از مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت مردمی در امر حمل‌ و نقل و در قالب طرح سفرهای اشتراکی «نذر سفر» ادامه داد: از افرادی که از خودروهای شخصی جهت تردد استفاده می‌کنند چنانچه ظرفیت خالی در وسیله نقلیه خود دارند، و تمایل به جابه‌جایی زائرین را دارند، تقاضا می‌شود در این امر مهم مشارکت کنند، همچنین از سکوهای اینترنتی عرضه کننده خدمات جابه‌جایی مسافرین نیز، در جابه‌جایی زائران کمک خواهد گرفته شد.

شهرکی از برگزاری دو مانور گسترده پیش از آغاز همایش عظیم اربعین خبر داد و افزود: آنچه در بخش حمل‌ونقل محقق می‌شود با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که سرمایه‌گذاری در این حوزه را بر عهده‌دارند لذا با برگزاری جلسات جهت هماهنگی و مشارکت تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مربوطه، امید است که بهترین خدمات را به زائران حسینی ارائه کنیم.

اربعین-حسینی

منبع: تسنیم
کدخبر: 330374

ارسال نظر

 

آخرین اخبار