|
کدخبر: 330730

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت موهیتو طبیعی | کارخانه ای به صرفه تر است؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع موهیتو در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت موهیتو طبیعی | کارخانه ای به صرفه تر است؟

یکی از نوشیدنی های خوشمزه و مورد توجه که در این فصل بسیار توصیه می شود، «موهیتو» است. این نوشیدنی جذاب به علت داشتن لیموی تازه و نعنای تازه، طعم بسیار خوبی دارد و می تواند در این فصل، از گرمازدگی جلوگیری کند. موهیتو را می توانید به صورت طبیعی و کارخانه ای میل کنید که طبیعی آن به شدت پیشنهاد می شود. اگر فرصت داشته باشید می توانید نعنای تازه را خریداری کرده و حسابی آن را خرد کنید. سپس آب لیموی تازه را درون لیوان بریزید و نعناهای خرد شده را به آن اضافه کنید و حسابی آن را بکوبید. سپس آب را اضافه کرده و در نهایت شکر بریزید. سعی کنید شکر را کم اضافه کنید که شربت شما خیلی شیرین نشود. در نهایت با اضافه کردن چند عدد یخ می توانید موهیتوی طبیعی را میل کنید. ما در این گزارش به بهانه روز جهانی موهیتو، به معرفی این نوشیدنی خوشمزه و همچنین قیمت های آن پرداخته ایم.

موهیتو۲

به گزارش گسترش نیوز، مراحل آماده سازی یکم موهیتوی خانگی و طبیعی چندان کار دشواری نیست و هزینه اندکی هم می خواهد. نعنای تازه را می توانید با ۱۰ هزار تومان تهیه کنید و ۲ عدد لیموی تازه بزرگ را نیز می توانید با نهایت ۱۵ هزار تومان بخرید. در نهایت با صرف هزینه ۲۵ هزار تومان می توان یک شربت موهیتوی طبیعی درست کرد که از نظر اقتصادی کاملا به صرفه خواهد بود. لازم به ذکر است که مصرف موهیتو، علاوه بر جلوگیری از گرمازدگی، دارای خواص دیگری هم است. موهیتو می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و سرشار از آنتی اکسیدان است. همچنین مصرف آن می تواند خلق و خوی شما را بهتر کرده و بوی بدن دهان را از بین ببرد.

موهیتو۳

بد نیست که بدانید موهیتو ریشه در کدام کشور دارد. موهیتو یک کوکتل کوبایی است که در قرن شانزدهم اختراع شد. از این نوشیدنی در ابتدا برای اهداف دارویی استفاده می کردند، اما از آنجایی که بسیار خوشمزه است، امروزه به یک کوکتل معروف جهانی تبدیل شده است. موهیتوها با مخلوط کردن برگ های نعناع با شکر، آبلیمو و اضافه کردن آب گازدار درست می شوند. موهیتو های کارخانه ای را می توانید از فروشگاه ها تهیه کنید که البته مزه و کیفیت آن ها مانند خانگی نیست.

 

شربت موهیتو

قیمت

شربت آماده موهیتو یک لیتر

۶۶،۰۰۰

شربت موهیتو ۷۸۰ گرم

۱۰۰،۰۰۰

شربت گیاهی موهیتو ۹۰۰ گرم

۱۱۰،۰۰۰

شربت بدون گاز موهیتو یک لیتری

۶۶،۰۰۰

جدول بالا نشان می دهد که درست کردن موهیتو در منزل به صرفه تر خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها