|
کدخبر: 331327

تعبیر وارونه برای قیمت بیت کوین | صعود پادشاه ارز دیجیتال توهم است ؟

صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین توسط شرکت‌های JP Morgan و Wells Fargo به همراه NYDIG و Wells Fargo ایجاد شده است.

اقتصاد تعبیر وارونه برای قیمت بیت کوین  | صعود پادشاه ارز دیجیتال توهم است ؟

تحلیلگران JP Morgan باور دارند که هر افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال از این نقطه به بعد ممکن است شروع یک روند صعودی پایدار باشد که احتمالاً تاکتیکی، موقت و استراتژیک است.

آنها اشاره کردند که در مقایسه با هزینه تولید بیت کوین که حدود ۴۳٬۰۰۰ دلار است و نوسان تعدیل شده آن در مقایسه با قیمت طلا که حدود ۵۳٬۰۰۰ دلار است، قیمت فعلی بیت کوین حدود ۶۷٬۵۰۰ دلار بالاتر است.

صعود بازار کریپتو در کوتاه مدت متوقف خواهد شد

تحلیلگران جی‌پی مورگان به رهبری نیکولاوس پانی‌گیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، در مقاله‌ای نوشتند که تفاوت بین قیمت بیت‌کوین و نوسان تعدیل شده طلا، اشاره به بازگشت به خط صفر (Zero Line) است. بنابراین هرگونه پتانسیل صعودی برای قیمت بیت‌کوین را در بلندمدت محدود می‌کند.

اختلاف بین قیمت بیت کوین و نوسان تعدیل شده آن نسبت به طلا

تحلیلگران تکرار کردند که با کاهش نقدینگی پس از جولای، از ماه آگوست به بعد انتظار می‌رود که دوباره بازار ارزهای دیجیتال صعودی شود. آنها اشاره کردند که معاملات فیوچرز بیت کوین اخیراً به دلیل فروش توسط طلبکاران صرافی‌های جمنای و Mt. Gox و همچنین فروش بیت کوین‌های توقیف شده توسط دولت آلمان، ضعیف بوده است. تحلیلگران می‌گویند که این فروش‌ها احتمالاً پس از ماه جولای فروکش می‌کند و انتظار می‌رود که از ماه آگوست در معاملات فیوچرز بیت کوین، پس از افزایش اخیر فعالیت در معاملات فیوچرز طلا، مجدداً افزایش یابد.

قیمت-بیت-کوین

تحلیلگران اظهار داشتند:

ما معتقدیم که تریدرهای مومنتوم مانند CTA (مشاوران معاملات کالا) نقش بزرگی در افزایش انگیزه برای معاملات فیوچرز طلا ایفا کرده‌اند. سیگنال مومنتوم برای طلا در ماه جولای به سمت محدوده اشباع خرید قبلی در آوریل گذشته، جهش کرد.

جی پی مورگان از دومین ریاست جمهوری ترامپ می‌گوید

به گفته تحلیلگران جی پی مورگان، انتظار می‌رود طلا و بیت کوین از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سود ببرند. به گفته تحلیلگران، بسیاری از سرمایه‌گذاران ترامپ را برای شرکت‌های کریپتویی و قانون‌گذاری این حوزه گزینه مطلوب‌تری از دولت فعلی بایدن می‌دانند. آنها افزودند که سیاست‌های تجاری احتمالی ترامپ می‌تواند منجر به افزایش تنوع‌بخشی ذخایر در قالب طلا توسط بانک‌های مرکزی بازارهای نوظهور، به ویژه بانک مرکزی چین شود.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها