|

کارت بلیط مترو تهران نایاب شد | موضوع چیست؟

شنیده ها حکایت از آن دارد که کارت بلیط مترو تهران به شدت کم‌یاب شده‌ و گزارش های مردمی نیز بر این مطلب صحه می گذارد. این مورد در فضای مجازی بازخوردهای فراوانی در پی داشته است و کاربران در خصوص آن به گفتگو پرداختند.

اقتصاد کارت بلیط مترو تهران نایاب شد | موضوع چیست؟

موجودی کارت‌های بلیط مترو تهران به صورت محدود شده است، که این موضوع برای کاربران شبکه‌های اجتماعی منبع تعجب و گفت‌وگو شده است. برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که علیرغم سفر به ایستگاه‌های مختلف، قادر به خرید بلیط نبوده‌اند. همچنین، گزارش شده است که فروشگاه‌های بلیط نیز کارت‌های بلیط مترو را به صورت روزانه و با محدودیت توزیع می‌کنند. برخی از کارمندان فروشگاه‌ها نیز اظهار داشته‌اند که احتمالاً در آینده کارت‌های بلیط تغییر خواهند کرد و به همین دلیل توزیع آنها با محدودیت انجام می‌شود.

با این‌حال نگرانی‌هایی وجود دارد که نکند کارت بلیط مترو به سرنوشت کارت ملی دچار شده. طی چند ماه گذشته دستگاه‌های شارژ بلیط  به روز رسانی شده‌است. پیش از این و دستگاه‌های فرسوده قبلی صدای مسافران مترو را درآورده بود. مترو تهران از زمان زاکانی تا کنون چندبار تغییر مدیریت داشته‌است. نبود ثبات مدیریتی در مترو برای جان میلیون‌ها مسافر خطرناک است.

منبع: عصر ایران
کدخبر: 331452

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین