|
کدخبر: 331572 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

خوش عطر ترین سیگارهای جهان | قیمت آن ها چقدر است؟

سیگارهایی در جهان وجود دارند که به خوش بو ترین سیگار ها معروف اند و در این گزارش به اسامی و قیمت تعدادی از آن ها پرداخته ایم.

اقتصاد خوش عطر ترین سیگارهای جهان | قیمت آن ها چقدر است؟

مصرف سیگار، انواع بیماری ها را به همراه خواهد داشت و فرقی نمی کند که در سیگاری که مصرف می کنید از بهترین تنباکو استفاده شده باشد و یا بد ترین. به طور کل، دخانیات عامل اصلی سرطان است و برای سلامتی بسیار زیان دارد. این شعار را روی پاکت های سیگار می خوانید که به مصرف کننده هشدار داده است که سرطان در کمین او خواهد بود. اما با این حال، ترک سیگار برای کسانی که مدتی است آن را مصرف می کنند، کار بسیار سخت و دشواری است. سیگار بوی بسیار تندی دارد و از چند متری مشخص می شود که یک نفر درحال کشدن سیگار است. تعدادی از شرکت های تولید کننده سیگار، تنباکوهایی عطر دار را استفاده می کنند که دود ناشی از کشیدن، بوی بد را پخش نکند. این سیگارها در ایران هم وجود دارند و در این گزارش به بررسی خوش بو ترین سیگارهای بازار ایران پرداخته ایم.

مصرف سیگار

در ابتدای این گزارش، اشاره ای به ضررهای مصرف سیگار کرده ایم و بدنیست که در ادامه با تعدادی از این ضررها آشنا شویم. مصرف سیگار، بیماری های تنفسی و قلبی و عروقی را به همراه خواهد داشت و سبب تنگی نفس می شود. همچنین ضعف سیستم ایمنی بدن و نا باروری را نیز به همراه خواهد داشت. پوکی استخوان، مشکلات دهان و دندان، مشکلات شنوایی، مشکلات بینایی، اختلالات روحی و روانی، اختلالات گوارشی، بیماری های کبدی و بسیاری دیگر، از عوارض مصرف سیگار محسوب می شوند. شاید بتوان گفت اولین و مهم‌ترین قسمتی از بدن که سیگار کشیدن بر روی آن تاثیر منفی می‌گذارد ریه است‌. به همین دلیل نیز افراد سیگاری بیشتر در خطر ابتلا به بیماری‌های تنفسی قرار می‌گیرند. همچنین باید این نکته را درنظر داشته باشید که که سیگار کشیدن می‌تواند باعث چین و چروک، بروز لکه‌‌ های تیره و سایر مشکلات پوستی شود.

سیگار

در این گزارش قرار بر این بود که خوش بو ترین سیگار های موجود در جهان که در بازار ایران هم فروش دارند را بررسی کنیم. اولین سیگاری که عطر بسیار خوبی دارد، سیگار دان هیل اینترنشنال است. این سیگار بسیار لاکچری و تجملاتی محسوب می شود و بسته بندی بسیار جذابی دارد. این سیگارها که به خاطر ترکیب بی نقص تنباکوی ویرجینیا شهرت دارند، رایحه ای غنی و چوبی با رگه هایی از شیرینی دارند که همین موضوع سبب شده است تا بوی بسیار حوبی را در محیط پخش کند. گفته می شود که این سیگار را افراد خاص مصرف می کنند و قیمت آن بسیار بالاست. هر پاکت سیگار دان هیل اینترنشنال قرمز، ۳۹۸ هزار تومان فروخته می شود که در میان سایر برند های خارجی موجود در ایران، قیمت بسیار بالایی دارد.

دانهیل۲

سیگار بعدی که در رتبه خوش بو ترین ها قرار می گیرد، سیگار نت شرمن فنسی است. این سیگار با ترکیبی از طعم ‌های استوایی ترکیب شده‌اند و سیگار های رنگارنگی هستند که لذت‌ مرکبات، گیلاس و میوه های لذیذ را ارائه می‌دهند. این سیگارها عطر میوه ای دارند و احساس می کنید که در باغ میوه قرار دارید. نت شرمن فانتازیا یک انتخاب محبوب در میان سیگاری هایی است که به دنبال یک تجربه سیگار کشیدن عجیب و غریب هستند و یکی از خوشبوترین سیگارها در ایران است. این سیگار نیز قیمت های خاص خود را دارد و تا بسته ای ۳۰۰ هزار تومان هم به فروش می رسد.

نت شرمن

سیگار سوبرانی کوکتل در رتبه سوم خوش بو ترین سیگارهای جهان قرار می گیرد. این سیگار برای کسانی است که می خواهند خاص به نظر بی آیند بسیار توصیه می شود. رایحه این عطر با طعم های گلی و گیاهی ترکیب شده و تجربه ای ظریف و عجیب از سیگار کشیدن را ایجاد می کند. اصولا در مهمانی های خاص از این سیگار استفاده می شود تا طرف بگوید که بسیار با کلاس است. سیگار سوبرانی در سطح جهانی به قیمت هر باکسی حدودا ۸۵ تا ۱۰۰ دلار بسته به منطقه قیمت دارد. بسیاری از افراد بر ای باور هستند که دود سیگار سوبرانی رنگی است اما چنین نیست.

سوبرانی

سیگار لاکی استرایک در رتبه چهارم خوش عطر ترین سیگارهای جهان و ایران قرار گرفته است. گفته می شود که سیگار لاکی استرایک به نماد سیگار کلاسیک در دنیای سیگار دست یافته است و یک انتخاب کلاسیک برای علاقه مندانی است که یک تجربه سیگار قوی و دلچسب را می خواهند تجربه کنند. قیمت اورجینال این سیگار ۲۲۰ هزار تومان و است و البته ۳۵ هزار تومانی آن هم وجود دارد.

لاکی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها