|
کدخبر: 331679

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت شارژ گاز کولر خودرو + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت انواع گاز شارژ کولر خودرو در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت شارژ گاز کولر خودرو + جدول

گرمای شدی هوا سبب شده است تا بسیاری از دارندگان خودرو، به فکر شارژ گاز کولر افتاده و نسبت به تعمیر و شارژ مجدد آن اقدام کنند. البته این اقدام را  هرساله یا هر ۲ سال یک بار باید انجام داد تا کولر خودرو بتواند هوای محیط را به درستی خنک کند. شارژ کولر برای خودرو ها تفاوت دارد و بسته به مدل خودرو قیمت آن تغییر می کند. برای مثال یک خودرو گران قیمت، شارژ کولر گران تری خواهد داشت.

کولر

حتما برای شما پیش آمده است که در موقع روشن بودن کولر، احساس خنکی نمی کنید. این اتفاق به شما نشان می دهد که گاز کولر یا کم شده و یا تمام شده است که روشن گذاشتن آن ممکن است آسیب بزرگی به خودرو بزند. پیشنهاد می شود که گاز کولر را هر سال و یا هر ۲ سال یک بار شارژ کنید. بهتر است چند وقت یکبار تمام نشت های احتمالی کولر خودرو را بررسی کنید تا در صورت بروز مشکل، اقدام به رفع آن نمایید. بهترین فصل برای چک کردن و شارژ گاز کولر ماشین، ابتدای فصل گرما و قبل از گرم شدن بیش از حد هوا است. زمانیکه فصل تابستان و گرم شدن هوا فرا می رسد، بهتر است گاز کولر ماشین خود را چک کنید تا در صورت نیاز قبل از اینکه هوا کاملا گرم شود، شارژ آن صورت گیرد تا راننده و سرنشینان در هوای گرم اذیت نشوند.

کولر۲

همانطور که گفته شد، قیمت گاز کولر به مدل خودرو و حجم موتور بستگی دارد به طوری که کولرهایی که از قدرت و حجم پایینی برخوردارند، به گاز کمتری نیز نیاز خواهند داشت و شارژ این نوع کولرها با هزینه مناسب تری انجام می شود. گاز شارژ کولر از ۲۴۰ هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان هم بالا می رود. در جدول زیر می توانید قیمت انواع گاز شارژ کولر برای خودرو را مشاهده کنید.

 

شارژ گاز کولر

قیمت

گاز کولر ۹۵۰ گرمی

شروع قیمت از ۴۰۰،۰۰۰ تومان

گاز کولر یک کیلویی ژاپنی

شروع قیمت از ۹۰۰،۰۰۰ تومان

کپسول افزایش سرمادهی کولر

شروع قیمت از ۳۵۰،۰۰۰ تومان

گاز کولر یک کیلویی آلمانی

شروع قیمت از  ۵۵۰،۰۰۰ تومان

گاز کولر خودرو خالص

۳،۶۵۰،۰۰۰

گاز کولر خودرو ۱۳ کیلویی

۸،۵۰۰،۰۰۰

کپسول گاز خودرو ۹۵۰ گرمی

۶۰۰،۰۰۰

 

اصولا کپسول گاز خودرو برای شارژ مجدد هزینه بسیار بالایی دارد اما یک نیاز مهم محسوب می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها