|
کدخبر: 331889

کولاک مسعود پزشکیان در روز اول ریاست | سایپا و ایران خودرو نقره داغ شدند

اولین دستور رئیس جمهور مبنی بر لغو تمام مصوبات ۲۵ روز اخیر دولت سیزدهم صادر شد. در پی این تصمیم به نظر می آید ۲ غول خودروسازی ایران خودرو و سایپا بیشترین ضرر را می کنند.

اقتصاد کولاک مسعود پزشکیان در روز اول ریاست | سایپا و ایران خودرو نقره داغ شدند

دولت سیزدهم در آخرین روزهای فعالیت خود، تصمیم گرفت حرکتی افتخارآمیز داشته و کارنامه خود را به نفع مردم به پایان برساند. بنابراین، پس از چندین ماه تأخیر در ارائه مجلس و حدود یک سال از ابلاغ مصوبه آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده ذیل قانون ساماندهی صنعت خودرو، این آیین‌نامه را جهت اجرا ابلاغ کرد.

همچنین در تیر ماه سال ۱۴۰۳، علی جهرمی اعلام کرد که واردات خودروهای خارجی انجام خواهد شد. این اعلان باعث نگرانی تولیدکنندگان خودروهای داخلی شد.

کاپوتاژ-خودرو

در حال حاضر خبری مبنی بر لغو تمام مصوبات ۲۵ روز اخیر دولت سیزدهم توسط رئیس جمهور منتخب ، مسعود پزشکیان منتشر شده است.همچنین تمام ‎قیمت‌های جدید ایران خودرو و سایپا و خودروهای مونتاژی باطل شد.

به عنوان مثان آبی های جاده مخصوص در چند روز گذشته اجازه افزایش قیمت ۶ محصول خود را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده ربودند که با این دستور رئیس جمهور نیز لغو شد بنابراین افزایش قیمتی در کار نخواهد بود.

همچنین مصوبه ای که برای واردات خودرو دولت سیزدهم در روز های پایانی نیز تصویب شده بود با این حکم نیز لغو شد.

جدول-قیمت

 

واردات-خودرو

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها